Elite Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Postad 20 Oktober , 2005 Nu är det snart dags! Kan knappt bärga mig tills första given, alla vet känslan, när man får sina första två kort... alltid lika härligt! Lycka till alla som ska till Grebbestad! /Elite Citera
Nicklas Postad 21 Oktober , 2005 Rapport Postad 21 Oktober , 2005 Vet inte om detta är rätt ställe men iaf . vi kommer att åka med bil från stockholm ner till grebbestad och vi har en plats kvar i bilen så om du vill åka skicka pm eller ring mig på 0768998232 Citera
grebban Postad 25 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 25 Oktober , 2005 Nu är det inte många dagar kvar... Späningen stiger *kul* Tänkte bara dra ngr korta hållpunkter då det ringt lite i luren de senaste dagarna..: 1. Registrering inför denna helg sker från Kl:16.oo på fredag i tävlingslokalen. 2. Cash-games, miniturneringar, div. sateliter kommer att spelas under fredagen fram till Kl:22.00 Därefter är det full fart i stora restaurangen på hotellet med live-band. 3. Mat kommer att serveras under fredag kväll i tävlingslokalen. Tävlingslokalen har fullständiga rättigheter hela helgen. 4. Tävlingen startar KL:10.00 prick på lördag. Så se till att vara reggad och klar, vi väntar inte på dig, du blindas om du inte hinner till start. Du kan även regga dig från ca: 08.00 på lördag morgon. 5. Mat..... Det är ett extrem upplägg med mat och dryck från början till slut i tävlingslokalen. 6. Beroende på hur spelet flyter, och vilket tempo det håller, så fortsätter vi ev. på söndag morgon med start Kl: 10.00. Detta är ngt vi inte vet före lördag kväll..... 7. Under lördag kväll efter det att vi ev. fått bryta spelet för kvällen kommer det ytterligare ett nytt live-band som spelar under lördagskvällen på hotellet. Detta kommer att bli helgen att minnas... Har du sambo, flickvänn, kamrat som vill vara med på party-biten,, ?? Tag med denna då. Men med ett mycket stort OBS!!!!!! Det är endast spelare som kommer in i spellokalen...... OBS. BONUS: Jag fick förfrågan från hotellet att släppa ngr rum till en norsk konferens under lördagen.. Efter att jag fick veta varför så tvekade jag inte...... Kommer att komma 80 norska sjuksköterskor Citera
Strykis Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Postad 25 Oktober , 2005 BONUS: Jag fick förfrågan från hotellet att släppa ngr rum till en norsk konferens under lördagen.. Efter att jag fick veta varför så tvekade jag inte...... Kommer att komma 80 norska sjuksköterskor SWEET!!!!!!!! Citera
zagwer Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 "BONUS: Jag fick förfrågan från hotellet att släppa ngr rum till en norsk konferens under lördagen.. Efter att jag fick veta varför så tvekade jag inte...... Kommer att komma 80 norska sjuksköterskor " Jösses. Då blir det till att plocka fram den vita rocken och det stora läkelexikonet och börja plugga. Citera
Bojen Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 Finns det wireless uppkoppling på området? MVH Japp det finns det, och det är gratis... Citera
Takigawa Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 Någon som har en biljett sälja? Citera
iremmats Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 Har fått tag på en biljett lite nu i sista minuten. Hur fixar man enklast boende? Ledigt på hotellet? Citera
grebban Postad 1 November , 2005 Författare Rapport Postad 1 November , 2005 Vet att det nu finns fåtal rum kvar. Samt ngr stugor. Om du fått biljett i sista stund och har ändrat namn hos mig skall du ha fått en bekräftelse av mig som innehåller bokningskod samt hur reg. sker på plats. Om inte, ring mig: 0730-569999 Citera
grebban Postad 1 November , 2005 Författare Rapport Postad 1 November , 2005 Måndag eller tisdag (7-8/11) kommer jag att maila till alla som står på startlistan. Detta mail kommer innehålla viktig info för er som skall spela, samt bo. Så det är nu viktigt att jag har din mailadress, har du ingen mail, eller kompis som kan bifoga detta underlag till dig så ring mig. Skulle det mot förmodan finnas ngn som har köp en biljett av en kompis och inte ändrat detta hos mig så blir det problem att komma in. Så vänta inte till sista sekund, då det dagarna före ej går att ändra. Glenn / 0730-569999 / 0525-10084 glenn@grebbestadpoker.se Citera
Bojen Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 Vilken tid drar det igång på fredagen? Citera
grebban Postad 1 November , 2005 Författare Rapport Postad 1 November , 2005 Tjenare. På fredagen öppnar reg. kl: 16.00, första cash-bordet eller sit/go-bordet så fort ngn vill köra Så det blir väl ganska omgående efter 16.00 Likaså öppnar barerna också kl: 16.oo, samt att det kommer finnas buffemat att köpa under kvällen på plats i spellokalen Citera
Bojen Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 Tjenare.På fredagen öppnar reg. kl: 16.00, första cash-bordet eller sit/go-bordet så fort ngn vill köra Så det blir väl ganska omgående efter 16.00 Likaså öppnar barerna också kl: 16.oo, samt att det kommer finnas buffemat att köpa under kvällen på plats i spellokalen Då ser vår bil till att vara på plats vid kl.16 Citera
grebban Postad 1 November , 2005 Författare Rapport Postad 1 November , 2005 Då ser vår bil till att vara på plats vid kl.16 Hjärtligt välkommen, jag och Jepper står vid registreringen dessa dagar Citera
Elite Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 Hur är det med vegetarisk mat på området? Vill inte åka ut för att jag är hungrig Citera
Z-man75 Postad 2 November , 2005 Rapport Postad 2 November , 2005 Någon som har en biljett sälja? Hör av dig med ett pm, men det ska va ett REJÄLT bud isf!!! Citera
grebban Postad 2 November , 2005 Författare Rapport Postad 2 November , 2005 Hur är det med vegetarisk mat på området? Vill inte åka ut för att jag är hungrig Inga problem, detta finns det Citera
grebban Postad 2 November , 2005 Författare Rapport Postad 2 November , 2005 Någon som har en biljett sälja? Hör av dig med ett pm, men det ska va ett REJÄLT bud isf!!! Får gäran buda på, men observera att det går ej med "svarta marknaden" då detta skall gå genom mig.. Citera
Bojen Postad 5 November , 2005 Rapport Postad 5 November , 2005 Kommer det att spelas Satelliter till Live-SM? Citera
Nicklas Postad 6 November , 2005 Rapport Postad 6 November , 2005 Såg att det stog att spellokalen stänger kl 22:00 på fredagen, finns det någon speciell anledning till att den stänger så tidigt och är den tiden satt som den sitter och allt spel kommer avslutas precis då eller kommer det finnas möjlighet att sitta kvar och spela under natten i lokalen ? Citera
yoyo Postad 6 November , 2005 Rapport Postad 6 November , 2005 går det att komma bara för cachgamen om man inte har billjett till turnen Citera
freeman Postad 7 November , 2005 Rapport Postad 7 November , 2005 när och slutar spelet på fredag? örebro kanske kommer förbi och visar hur man spelar Citera
Bojen Postad 7 November , 2005 Rapport Postad 7 November , 2005 när och slutar spelet på fredag? örebro kanske kommer förbi och visar hur man spelar Står 2 inlägg över ditt. Kl.22 Citera
Recommended Posts