naroh Postad 8 Februari , 2010 Rapport Postad 8 Februari , 2010 Har börjat köra lite poker igen, kört lite HU cashgame låg NL hold'em. Finns det någon site som tar ut vettiga avgifter för denna spelform? Citera
Joeduck Postad 8 Februari , 2010 Rapport Postad 8 Februari , 2010 Risken att träffa på kompetent motstånd ökar med låg avgift, så jag antar att du med vettig avgift menar hög? Brukar inte spela HU ofta men på Svenska spel är alla utan hero, fiskar, så Svs är det bästa tipset jag kan ge dig. Citera
magico Postad 9 Februari , 2010 Rapport Postad 9 Februari , 2010 Full tilt har låg rake, där skulle jag köra om jag var du. Vet inte hur lågt du ville köra men de lägsta som går att köra där är nl50. Citera
naroh Postad 11 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 11 Februari , 2010 jag ska kolla svenskan då, annars kanske man kan lira hu turneringar. tyvärr är ju det inte lika skoj. Citera
naroh Postad 11 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 11 Februari , 2010 Full tilt har låg rake, där skulle jag köra om jag var du. Vet inte hur lågt du ville köra men de lägsta som går att köra där är nl50. Nån stans runt den nivån blir det. Har inte något konto där än, men det kan ju vara värt att kolla upp då. Citera
magico Postad 11 Februari , 2010 Rapport Postad 11 Februari , 2010 Nån stans runt den nivån blir det. Har inte något konto där än, men det kan ju vara värt att kolla upp då. Fixa rakeback om du öppnar konto där! Finns på många ställen och alla ger 27%, tror jag. Citera
Recommended Posts