Gyre Postad 27 Maj , 2005 Rapport Postad 27 Maj , 2005 Givet att ställa in, du har ju två flygande kort! Vad som än landar på floppen så har du nöten, kan det bli bättre än så? Citera
cab19 Postad 27 Maj , 2005 Rapport Postad 27 Maj , 2005 Tycker fan att det är skandal att något sådant här kan hända när det gäller riktiga pengar,iofs inte den enda buggen hos prima men denna tar väl priset Support fått reda på det? Citera
cheunce Postad 27 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 27 Maj , 2005 Tycker fan att det är skandal att något sådant här kan hända när det gäller riktiga pengar,iofs inte den enda buggen hos prima men denna tar väl priset Support fått reda på det? Det var en freeroll så jag har inte orkat maila support ännu. Men jag får väll ta och göra det. Citera
Mysticum Postad 27 Maj , 2005 Rapport Postad 27 Maj , 2005 Hände mig första handen i en SnG nyligen. Blev skitförbannad! Skandal att sånt här får förekomma! Citera
Recommended Posts