CoopForum Postad 29 Januari , 2010 Rapport Share Postad 29 Januari , 2010 Bannade mig ifrån fulltilt, fråga mig inte varför. Vill avbanna mig nu och innan jag irriterar suporten genom att fråga dom en fråga som det redan står svar på så frågar jag här, finns inget sätt att avbanna sig på eller hur? Ens inte om jag mailar dom och säger att jag råkade banna mig för länge? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr.Lajban Postad 29 Januari , 2010 Rapport Share Postad 29 Januari , 2010 och innan jag irriterar suporten genom att fråga dom en fråga som det redan står svar på så frågar jag här, Så det var bättre att irritera pf? Öppet mål... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CoopForum Postad 29 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 29 Januari , 2010 Yes its very bättre nämen känns mer oskyldigt liksom *fniss*. dom får ju betalt för att svara på frågor och dom får säkert massa idiot frågor dagarna in och ut. Tänkte om någon gjort något liknande och hur man ska fjäska i mailet bäst till dom för att bli avbannad typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nice Hand GG Postad 29 Januari , 2010 Rapport Share Postad 29 Januari , 2010 Fråga din affiliate om han kan hjälpa dig, din affiliate om han är duktig och förstår vad god service innebär. Din affilaite kontaktar då sin affiliate manager på full tilt. Affiliate manager kan egentligen inte gör något åt det mer än att han lyfter frågan vidare till någon annan inom full tilt som förhoppningsvis har lite mer authority än någon lågavlönad supportnisse. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Batch Postad 29 Januari , 2010 Rapport Share Postad 29 Januari , 2010 Förhoppningsvis så kommer du inte kunna ta bort din ban allt för enkelt. Möjligheten att banna sig själv finns ju där av en anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
draenlina Postad 21 Juni , 2010 Rapport Share Postad 21 Juni , 2010 Hej Är i samma situation. Om man formaterar om sin dator och sätter in med nytt Visa? Skulle de funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
henli251 Postad 21 Juni , 2010 Rapport Share Postad 21 Juni , 2010 Det går nog inte att "avbanna sig". Själva funktionen finns ju där av en anledning (dvs för det som faktiskt vill/måste ta en paus ifrån spelandet). Om det då går att avbanna sig genom att bara skicka ett mail så försvinner ju själva funktionen. Du får nog vänta tills din tid gått ut helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 21 Juni , 2010 Rapport Share Postad 21 Juni , 2010 Hej Är i samma situation. Om man formaterar om sin dator och sätter in med nytt Visa? Skulle de funka? Ända tills du tar ut så är risken hög att det fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
draenlina Postad 21 Juni , 2010 Rapport Share Postad 21 Juni , 2010 När anger man sitt personnummer? Vid uttagen? Om man nu skulle göra på detta sättet, kan dom konfiskera pengarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 21 Juni , 2010 Rapport Share Postad 21 Juni , 2010 men sluta banna er själva stup i kvarten eller väl helt enkelt en annan sajt när ni känner att spelberoendet lagt sig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jnxjnxy Postad 21 Juni , 2010 Rapport Share Postad 21 Juni , 2010 Har själv ett låst konto och har förmodligen mailat ftp 15-20 ggr, är villig att såga av min hand om du får kontot upplåst innan tidsfristen. Mitt konto är dessvärre permanentbannat. Tror dock det var +ev för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CoopForum Postad 25 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Juni , 2010 bannade mig bara 3 månader behövde det, varför och hur blev du perm bannad kunde man välja det? duuuuumt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts