Gå till innehåll

Av banna sig

CoopForum

Recommended Posts

Bannade mig ifrån fulltilt, fråga mig inte varför.

Vill avbanna mig nu och innan jag irriterar suporten genom att fråga dom en fråga som det redan står svar på så frågar jag här, finns inget sätt att avbanna sig på eller hur? Ens inte om jag mailar dom och säger att jag råkade banna mig för länge?

:(:/:(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fråga din affiliate om han kan hjälpa dig, din affiliate om han är duktig och förstår vad god service innebär. Din affilaite kontaktar då sin affiliate manager på full tilt.

Affiliate manager kan egentligen inte gör något åt det mer än att han lyfter frågan vidare till någon annan inom full tilt som förhoppningsvis har lite mer authority än någon lågavlönad supportnisse.

Länk till kommentar

• 4 months later...

Det går nog inte att "avbanna sig". Själva funktionen finns ju där av en anledning (dvs för det som faktiskt vill/måste ta en paus ifrån spelandet). Om det då går att avbanna sig genom att bara skicka ett mail så försvinner ju själva funktionen. Du får nog vänta tills din tid gått ut helt enkelt.

Länk till kommentar