Vasabo Postad 28 Januari , 2010 Rapport Postad 28 Januari , 2010 Hur är sng traffiken på everest? Jag spelar helst 9/10 handade sng turrar gärna flerbords och MTTn på 10-20 dollars nivå hur är det med den traffiken på everest? Någon everestspelare som kan svara? Jag har just öppnat konto på party och blev extremt besviken över traffiken på sng där och vill inte göra samma misstag igen med everest! Citera
henjon Postad 28 Januari , 2010 Rapport Postad 28 Januari , 2010 ganska dålig ja. Är inne nån gång ibland och lirar en turre och nån enstaka SnG och slås då varje gång av hur mycket segare det är än på Ongame. Absolut inget att sitta och grinda på. Citera
evpfisk Postad 29 Januari , 2010 Rapport Postad 29 Januari , 2010 du kan kolla upp de själv utan att öppna konto annars, ladda bara ner klienten... kan man på de flesta (alla?) siter väl? Citera
Mohican Postad 30 Januari , 2010 Rapport Postad 30 Januari , 2010 Everest är en skitsajt, säger en som har erfarenhet:evil: Edit: Ja,ok, Svenska Spel är ju iofs ännu sämre. Citera
Mohican Postad 30 Januari , 2010 Rapport Postad 30 Januari , 2010 Jag har just öppnat konto på party och blev extremt besviken över traffiken på sng där och vill inte göra samma misstag igen med everest! Spela $3 Sng's på Party om det passar din plånbok. Jättefiskar där som bara väntar på kroken. Citera
Vasabo Postad 30 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 30 Januari , 2010 Spelar mest 10+1-20+2 så det är den traffiken jag är intresserad av.Tack alla för svaren. Citera
MacDaddy Postad 30 Januari , 2010 Rapport Postad 30 Januari , 2010 Stars är enda stället att spela på. Möjligtvis fulltilt oxå. De har ju inbakad RB i avgifterna. Tex så kostar det 1$ att spela en 15$ sng vilket ju motsvarar 33% i RB. Köper du sen pengar för poängen så motsvarar det ytterligare runt 7-8% i RB. SEn får du spela mkt bra friröllar på upp till 1000 000$ Citera
Vasabo Postad 30 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 30 Januari , 2010 Spelar på både stars och full tilt redan, men i mitt tycke är ongame mycket bättre med regelbundna bonusar på 50-60% tillbaka och mycket bra traffik på sngos på min nivå. Jag skulle gärna bara vilja testa något annat speciellt mttn på en vttig nivå och vettiga tider. Citera
nijap Postad 25 Februari , 2010 Rapport Postad 25 Februari , 2010 Den maximala SNGn tycker jag att man får på Bet365 och Titanpoker! Citera
nijap Postad 25 Februari , 2010 Rapport Postad 25 Februari , 2010 Den maximala SNGn tycker jag att man får på Bet365 och Titanpoker! Citera
Recommended Posts