Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hur är sng traffiken på everest? Jag spelar helst 9/10 handade sng turrar gärna flerbords och MTTn på 10-20 dollars nivå hur är det med den traffiken på everest? Någon everestspelare som kan svara?

Jag har just öppnat konto på party och blev extremt besviken över traffiken på sng där och vill inte göra samma misstag igen med everest!

Postad

Jag har just öppnat konto på party och blev extremt besviken över traffiken på sng där och vill inte göra samma misstag igen med everest!

Spela $3 Sng's på Party om det passar din plånbok. Jättefiskar där som bara väntar på kroken.:mrgreen:

Postad

Stars är enda stället att spela på. Möjligtvis fulltilt oxå. De har ju inbakad RB i avgifterna. Tex så kostar det 1$ att spela en 15$ sng vilket ju motsvarar 33% i RB. Köper du sen pengar för poängen så motsvarar det ytterligare runt 7-8% i RB. SEn får du spela mkt bra friröllar på upp till 1000 000$

Postad

Spelar på både stars och full tilt redan, men i mitt tycke är ongame mycket bättre med regelbundna bonusar på 50-60% tillbaka och mycket bra traffik på sngos på min nivå. Jag skulle gärna bara vilja testa något annat speciellt mttn på en vttig nivå och vettiga tider.

• 4 weeks later...