mitmy Postad 8 December , 2010 Rapport Postad 8 December , 2010 Duktiga 1/2 regs: Akustisk str1ke Fecht Ullis84 eddd Vem är du? Håller med om att de tre första är stabila, men de andra två har jag inte så stor koll på. Någon åsikt om baros, KKriminell eller FireCom? Citera
Jimmy_Pistol Postad 8 December , 2010 Rapport Postad 8 December , 2010 Str1ke är rätt dålig HU om jag inte missminner mig, mycket tight. IRLgarv på den haha! Vem är du? Håller med om att de tre första är stabila, men de andra två har jag inte så stor koll på. Någon åsikt om baros, KKriminell eller FireCom? Har inte nämnt mig själv. De 3 känns som standardgrinders, KKriminell nitvarning nästan. FireCom inte så stor koll på Citera
mitmy Postad 8 December , 2010 Rapport Postad 8 December , 2010 IRLgarv på den haha! Har inte nämnt mig själv. De 3 känns som standardgrinders, KKriminell nitvarning nästan. FireCom inte så stor koll på Undrade bara vad du nicka. Ok tack. Citera
Recommended Posts