Gå till innehåll

fryst konto på stars


mattsan

Recommended Posts

En kompis fick sitt konto fryst p.g.a "opassande användarnamn", det var en person som klagat. Han har nu spelat ett par veckor på stars utan problem.

 

Kan jag då klaga på någons nick så fort jag inte gillar det och deras konto blir fryst? Isåfall kan jag hitta ganska många "opassande" användarnamn, eller bara klaga så fort man inte gillar någon endast för att jävlas.

 

Hur fungerar detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

känns ju kanske något opassande men stars borde ju se till att din kompis får välja ett nytt namn.

tror inte kontot är fryst för all framtid.

 

Din kompis får helt enkelt ta kontakt med supporten å låtsats be om ursäkt och be om att få byta namn och fortsätta spela på stars....... eller så kan han ju alltid hota med att byta till en annan sajt.. om de är otrevliga

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

känns ju kanske något opassande men stars borde ju se till att din kompis får välja ett nytt namn.

tror inte kontot är fryst för all framtid.

 

Din kompis får helt enkelt ta kontakt med supporten å låtsats be om ursäkt och be om att få byta namn och fortsätta spela på stars....... eller så kan han ju alltid hota med att byta till en annan sajt.. om de är otrevliga

 

Stars mailade även och sa detta, att han kan göra ett nytt konto så flyttar de pengarna+fpp+vpp till det kontot.

 

Men min stora fråga var, jag kan ju t.ex säga att någons namn påminner om nån i min närhet som dött och jag spelar regular mot honom, fryser dom då hans konto för att jag inte klarar av det? eller hur fungerar som reglerna.

 

Skulle vara kul om någon från stars kunde svara, tycker bara det är löjligt att frysa ett konto p.g.a ett klagomål, dessutom ett nick som inte är rasistiskt eller liknande, då ska ingen kunna ta illa upp heller. Användarnamnet må vara lite omoget, men det riktar ju sig inte till någon person/etnicitet el dyl.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man måste kanske vara dum i huvudet om man nickar "horfitta" under förutsättning att man räknar med att vinna någon stor turnering eller kvala in via någon satellit.

 

Jag är tjej/kvinna(kvinna hoppas jag 37 år) och tar inte illa vid mig.

Han/hon får kalla sig vad han/hon vill, men är det inte som inom trav och reg.skyltar på bilar att om namnet är godkänt av företaget så är det godkänt.

 

Låt killen behålla sitt nick och låt killen skämmas om han skulle klonka.

Iö extremt dåligt nick!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skeppar $5 till alla som klagar på mitt nick xxxx så att Stars ser sig tvingade att be mig hitta på ett nytt nick (Stars vägrar ju låta mig byta, och jag vill kunna spela på Stars)... Säg att det har tydliga nazistiska antydningar på er dialekt eller vad som helst. :-)

 

 

Verkar kunna bli en dyr historia?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...