LappRoffe Postad 31 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 31 Januari , 2010 Ingen aning faktiskt. Dra iväg ett pm till Partneransvarig så får du svar. Varför ta det via PM? Tål det inte offentlig granskning? Jennez visar sig regrediera till barnstadiet, så fort någon ifrågasätter hans fina och osjälviska intentioner, så det inlägget bemödar jag mig inte ens att svara på. Citera
LappRoffe Postad 31 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 31 Januari , 2010 Och här passar väl Valteregos bevingade ord in också: "Lapproffe vill att man ska få spela poker men ingen får jobba med det, allt ska vara ideellt." Det där var däremot jävligt intressant. Jag har inte sett just de "bevingade orden" tidigare. Kul att det kommer från just den gubben... Citera
devalanteriel Postad 31 Januari , 2010 Rapport Postad 31 Januari , 2010 Haha! Givetvis sköter vi inte ekonomiska förhandlingar publikt, nej. Bra försök. Om det tål granskning eller inte har jag ingen aning om. Som du ser om du läser mitt inlägg vet jag nämligen inte vad tjänsten kostar. Citera
valterego Postad 31 Januari , 2010 Rapport Postad 31 Januari , 2010 "Lapproffe vill att man ska få spela poker men ingen får jobba med det, allt ska vara ideellt." SÅ. Då bevingar vi väl det då. Mig veterligen myntade jag väl det i lördags som ett svar på Appels hälsning till mig: "Roffe hälsar att du sålt dig till jävulen" Citera
XeroxFin Postad 31 Januari , 2010 Rapport Postad 31 Januari , 2010 Men om du inte gillar forumet och reglerna ... vad gör du här då? Du är ju ändå här frivilligt. Man får liksom gilla läget, eller hur? Har Roffe missat detta magnifika inlägg? Alternativ 1: Acceptera forumet och fortsätta hänga här. Det är frivilligt att vara medlem och aktiv här. Alternativ 2: Inte kunna stå ut med läget. Begära avstängning på viss tid eller livstid. Det börjar bli ett problem med en bitter lapp som ska skriva inlägg i var och varann tråd hur hemskt det är med pf och/eller svepof. Finns väl snart fler avdelade Roffe-trådar än äkta trådar :roll: Roffe måste uppenbarligen vara en avlönad spökskrivare, som försöker hjärntvätta pf :roll: . Man vet vem sajtspelarna marknadsför, men vem är Roffe springpojk åt? :roll: :roll: Citera
MikeTime Postad 1 Februari , 2010 Rapport Postad 1 Februari , 2010 Roffe måste uppenbarligen vara en avlönad spökskrivare, som försöker hjärntvätta pf :roll: . Man vet vem sajtspelarna marknadsför, men vem är Roffe springpojk åt? :roll: :roll: Obv Svenska Spel. Snart den enda sajt han inte rackat ner på så det måste vara den. Citera
devalanteriel Postad 1 Februari , 2010 Rapport Postad 1 Februari , 2010 Personligen tycker jag det roliga är att utan välmenande inlägg typ de av XeroxFin och MikeTime ovan skulle LappRoffe ha tröttnat för länge, länge sedan. Citera
XeroxFin Postad 1 Februari , 2010 Rapport Postad 1 Februari , 2010 Personligen tycker jag det roliga är att utan välmenande inlägg typ de av XeroxFin och MikeTime ovan skulle LappRoffe ha tröttnat för länge, länge sedan. Ok, alla borde alltså ignorera Roffes dravel, så självdör trollet? Men det gäller även mods,,, Citera
Mickel Postad 1 Februari , 2010 Rapport Postad 1 Februari , 2010 Obv Svenska Spel. Snart den enda sajt han inte rackat ner på så det måste vara den. Ett statligt troll? Citera
D Postad 2 Februari , 2010 Rapport Postad 2 Februari , 2010 Har Roffe missat detta magnifika inlägg? Alternativ 1: Acceptera forumet och fortsätta hänga här. Det är frivilligt att vara medlem och aktiv här. Alternativ 2: Inte kunna stå ut med läget. Begära avstängning på viss tid eller livstid. Det börjar bli ett problem med en bitter lapp som ska skriva inlägg i var och varann tråd hur hemskt det är med pf och/eller svepof. Finns väl snart fler avdelade Roffe-trådar än äkta trådar :roll: Roffe måste uppenbarligen vara en avlönad spökskrivare, som försöker hjärntvätta pf :roll: . Man vet vem sajtspelarna marknadsför, men vem är Roffe springpojk åt? :roll: :roll: Ursäkta att jag upprepar mig men det finns faktiskt en ignore-funktion. Använd den istället för att gnälla. Citera
honest99 Postad 2 Februari , 2010 Rapport Postad 2 Februari , 2010 Alternativ 1: Acceptera forumet och fortsätta hänga här. Det är frivilligt att vara medlem och aktiv här. Alternativ 2: Inte kunna stå ut med läget. Begära avstängning på viss tid eller livstid. Vad sägs om alternativ 3. Bra forum, men med tonvis av gnäll kanske det blir ännu bättre. Tycker det är rejält dåligt att man inte kan hänvisa till vissa on-line tools länge. Precis allt som kunde vara bättre skall man gnälla på. IMO. Citera
LappRoffe Postad 5 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2010 Obv Svenska Spel. Snart den enda sajt han inte rackat ner på så det måste vara den. Jag hatar Svenska Spel också... Anledningen till att jag spelar där och till att jag frekventerar PF ibland, hänger ihop med s.k. "ideologi-varians". Hur enkelt som helst. Citera
LappRoffe Postad 5 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2010 Jag var tvungen att läsa Xeroxfinnens inlägg en gång till... Jag förstår inte problemet han har med mig. Som medlem i Pokerforum. nu, bör jag väl ha rätt att ifrågasätta saker som jag själv tycker är tveksamma/konstiga gentemot forumets regler. Eller? Det är väl ändå medlemmarna som gör forumet, eller har jag missat något här? Vill man inte ha en levande debatt, så fine. Jag är den förste att dra mig tillbaka till våra två forum utan moderatorer... Som medlem i Svepof(vilket jag är, tror jag) har jag min fulla rätt att ifrågasätta MIN styrelses arbete. Det enda ställe jag kunnat gjort det på är här på Pokerforum...tills nu... Så vad vill du finnjävel. Störs du så in i helvete av mig när jag deltar i debatten? Eller har även du fastnat i den klassiska "hata LappRoffe"-svängen. Jag är dessutom finnjävel själv Xerox. Inte lika trångsynt som du, men likförbannat... Citera
honest99 Postad 5 Februari , 2010 Rapport Postad 5 Februari , 2010 Aha! Du är en finne !!! NU börjar det äntligen klarna lite. Citera
XeroxFin Postad 5 Februari , 2010 Rapport Postad 5 Februari , 2010 Roffe, du orsakar varken bestående men (varken positiva eller negativa) eller sömnlösa nätter för mig, och något drev mot Roffe har jag inte märkt av, däremot många enmanna-drev av Roffe. Jag fattar bara inte att du inte ger upp när minst 80 % av dina inlägg är gnäll mot pf eller svepof, du blir huvudfigur i var och varannan tråd tills den avdelas & inget ändå blir bättre? Fast uppmärksamheten njuter du säkert av i vart fall,,, Om en av dina lokala matserveringar serverar hamburgare som du anser smakar skit, du påtalar det och får som svar "matserveringen går bra, vi har massor med kunder, folk vet vad som finns i hamburgarna, vi ändrar oss inte, ät på andra ställen eller sluta käka burgare", kommer du då fortsättningsvis gå in där med jämna mellanrum och förklara varför maten är skit och de borde ändra sig, trots att inget händer och övriga kunder inte verkar bry sig? Detta finns massor med andra forum (de flesta betydligt mindre), både på svenska, finska, engelska och andra språk. Ingen torde vara medlem på något forum mot sin vilja. Jag vet iaf ett svenskt forum som är helt fritt från sajtspelare med synnerligen illa dold smygreklam. Eller varför inte själv starta roffeforum.nu? Vi 80-talister och yngre är iaf redan förstörda av kapitalism & kommersialism, du kan inte rädda oss från pf's negativa krafter. Åtminstone Ola brukade låsa trådar om all "skit" med pf med motiveringen "det här systemet har vi, vi anser att regelbrott inte har begåtts, banna er själva om ni inte står ut", men här har ju Roffe uppenbarligen positiv särbehandling då hans trådar aldrig låses . Muntra upp dig för fan Roffe, du vill väl inte att Geigert ska få rätt? Du får ingen mera trollföda av mig i vart fall. Citera
LappRoffe Postad 5 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2010 Nä, du har rätt. Återgå du till ditt rövslickande av folk som du själv anser stå över dig själv, så drar jag mig tillbaka till lite mer avslappnade gubbar. Far i frid min finske...något... Citera
Klyka Postad 24 Juni , 2010 Rapport Postad 24 Juni , 2010 Nej det är inte okej. Men den enda som varit mod och sitespelare samtidigt var väl Ola och han använde olika nick för dessa. Vilket han skötte mycket bra imo. Vem pratar du om egentligen? Ola Brandborn vs gdaily. Minnet är bra men kort? Han var sitespelare för Jennez förra site. I lol'd. :lol: Citera
LappRoffe Postad 24 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 24 Juni , 2010 sämsta bumpen Höjdarbump Göran. Med tanke på trådens överskrift, så går min egen gräns vid 1000 inlägg. Jag önskar er alla en rutten tillvaro i förljugenhetens högborg. Den dagen ni begriper halvsju, har jag och Eury rökt fler Havannacigarrer än ni kan räkna till... Det gäller naturligtvis inte dig Göran... Citera
Klyka Postad 1 Juli , 2010 Rapport Postad 1 Juli , 2010 Höjdarbump Göran.Med tanke på trådens överskrift, så går min egen gräns vid 1000 inlägg. Jag önskar er alla en rutten tillvaro i förljugenhetens högborg. Den dagen ni begriper halvsju, har jag och Eury rökt fler Havannacigarrer än ni kan räkna till... Det gäller naturligtvis inte dig Göran... Synd att det tog exakt 1000 inlägg innan du klämde ur dig ett så fantastiskt inlägg. Och synd om det inte blir fler, men det tror du väl inte på själv? Citera
Recommended Posts