Gå till innehåll

Var går gränsen?


Recommended Posts

  • Svars 95
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

håller till stor del med loppraffe här, och anmälde legatos inlägg då jag såg det som solklar egenreklam och även jennez inlägg där han i en unibettråd skrev att man kunde pma honom om deals på sin sida.

 

Töntigaste jag har sett på länge eftersom både du och jag vet att jag vet bättre. Vad kan anledningen vara att jag postade? Jo, just för att det var i en Unibet-tråd det började snackas om rakeback på NB. Därför klippte jag av genom att säga att dylikt får tas i pm till mig, av följande anledningar:

 

1. Det finns krav för att erhålla rb, exempelvis att man har startat konto via poker.se/pf.nu.

2. Det ska inte snackas NB i en Unibet-tråd och vice versa.

 

Det var alltså i ett fåfängt försök att skapa någon sorts jävla ordning som jag gjorde detta "spaminlägg" (lol).

Dessutom, om någon nu är intresserad, så har jag inga ägarintressen i NordicBet och jag jobbar inte på provision så jag har inte så väldigt stort intresse av att "spamma". Jag hjälper gärna forumiter som behöver det men några större ekonomiska intressen i enskilda användare existerar inte då Pf's styrka är mängden användare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Töntigaste jag har sett på länge eftersom både du och jag vet att jag vet bättre. Vad kan anledningen vara att jag postade? Jo, just för att det var i en Unibet-tråd det började snackas om rakeback på NB.

var vad jag vet ett inlägg innan som skrev spela på nb istället, där kan man få rb, kul att du inte tycker du gjort nått fel iaf

1. Det finns krav för att erhålla rb, exempelvis att man har startat konto via poker.se/pf.nu.

får inte alla som rejkar $200+ rb?

2. Det ska inte snackas NB i en Unibet-tråd och vice versa.

+

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

var vad jag vet ett inlägg innan som skrev spela på nb istället, där kan man få rb, kul att du inte tycker du gjort nått fel iaf

 

Öh ja? Det var inte skrivet av mig och därför gjorde jag mitt inlägg. Känns väl ganska självklart att jag inte hipp som happ hade hoppat in i en Unibet-tråd och börjat härja om rb om det inte var på förekommen anledning? Är väl ungefär det som är hela min poäng.

 

får inte alla som rejkar $200+ rb?

 

Ja och nej. För "gamla" kunder är det så. För ett tag sedan togs det bort och man får inte per automatik ngn rb längre. Edit: Om man startat konto på senare tid dvs, annars är det som du säger på ett ungefär.

 

Jennez har aldrig haft/gjort fel. Självinsikten förkroppsligad.

 

Självklart har jag gjort det men i det här fallet så - nej. Tycker du att det var fel så förklara gärna varför.

 

---

Nu är ju inläggen raderade men om ngn är nyfiken så var det ungefär så här det såg ut:

Random user 1: Jag vill spela på Unibet - *fråga jag inte minns*

Random user 2: Spela på NB istället, där får man rb.

Jennez: Ska ni snacka om rb på NB så ta det i pm till mig istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fortsätter att mata lite grann...

 

Hur lämpligt är det att forumet har moderatorer som gör reklam för pokersajter i sina signaturer och även under sina nicks/avatarer?

 

Pokersajten vill ju naturligtvis att firmanamnet ska synas så mycket som möjligt.

Enskilda medlemmar som nämner ett namn på en pokersajt/forum blir bannade rakt av, eller får en tillrättavisning.

 

Moddarna klarar sig utan problem.

Sålunda har vi moddar som gör sitt bästa för att medverka i så många trådar som möjligt och därmed göra reklam för den sajt som sponsrar dem...

 

Allvarligt talat?

Tycker ni själva att det här är helt okej?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej. Jag tar det här på förskolenivå för att även Klyka ska förstå...:-D

 

Moddar och s.k. heavydutymedlemmar ska alltså få flasha det firmanamn som för närvarande göder deras plånbok. Right?

Har man då ett företagsnamn både i sin avatar och i sin signatur så är det ju dubbel vinst för företaget, Right?

 

Brandborn menar att herrarna fått betala för sin reklam...OK...

Betalas den reklamen för varje inlägg som fåntrattarna gör?

 

Hur seriöst blir forumet egentligen?

När "sajtspelarna" känner sig tvungna att delta i varenda tråd i forumet?

 

Jag nämner inga namn här, men Totalfarsa lär komma in och försvara sig själv inom en halvtimme...Äh, glömde bort att han fryser röven av sig i Kumla idag...:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaja, återkom när du har konkreta exempel och inte bara floskler. Jag ska gå på toa.

 

Det finns hur många konkreta exempel som helst, men du silar väl dem med ögon som någon annan bestämt vad de får se.8-)

 

Bara att kolla varenda "sajtspelare", med Jennez i spetsen, som prompt ska göra 127 inlägg per dag, i syfte att få "sin" spelsajt flashad in absurdum.

 

Hur mycket kostar det att ha ett firmanamn i avataren och signaturen?

Är det samma pris oavsett hur många meningslösa inlägg man gör?

 

Några vettiga svar är väl inte att vänta, så jag går på skithuset jag också...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns hur många konkreta exempel som helst, men du silar väl dem med ögon som någon annan bestämt vad de får se.8-)

 

Bara att kolla varenda "sajtspelare", med Jennez i spetsen, som prompt ska göra 127 inlägg per dag, i syfte att få "sin" spelsajt flashad in absurdum.

 

Hur mycket kostar det att ha ett firmanamn i avataren och signaturen?

Är det samma pris oavsett hur många meningslösa inlägg man gör?

 

Några vettiga svar är väl inte att vänta, så jag går på skithuset jag också...

 

dra upp ett exempel om du påstår att det finns så många..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara att kolla varenda "sajtspelare", med Jennez i spetsen, som prompt ska göra 127 inlägg per dag, i syfte att få "sin" spelsajt flashad in absurdum.

 

Nu är ju du visserligen ett troll som är ute efter att provocera (enligt egen utsago ;)) men jag gör, som TF och ett antal andra redan påpekat, inga inlägg i syfte att promota sajten. Och som jag också redan har sagt; skulle jag inte vara "sajtspelare" så hade du gnällt över det. Det hade väl dessutom varit mer eller mindre tjänstefel. Det här inlägget är ett svar på ditt trollpåstående. Jag vet, jag borde låta det vara men jag kan fan inte.

 

Det händer att jag gör inlägg som är direktrelaterade men då som svar på vad någon annan skrivit. Av dryga 7000 inlägg kan du ju kolla hur många gånger jag startat trådar eller skrivit inlägg "för att promota sajten" utan att det är på förekommen anledning.

Jag gissar att det är max tio ggr och då tar jag i riktigt ordentligt också.

 

Och nu fungerar det så här Rolf; vill du kolla upp mitt påstående och tycker att jag har fel så länkar du också till det du hittar, annars är det vidare trollerier som jag inte orkar besvara.

 

Och här passar väl Valteregos bevingade ord in också: "Lapproffe vill att man ska få spela poker men ingen får jobba med det, allt ska vara ideellt."

 

Edit: och jag vet vad ditt trollsvar blir: "men.. *snyft**hulk-hulk*, alla inlägg du skriver promotar ju sajten.. *torkar bort snor med ärmen*... du är ju sajtspelare! *buhuuuhuhuhu*"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...