stevebc Postad 16 Januari , 2010 Rapport Share Postad 16 Januari , 2010 Bara undrar, så jag inte läser fel, satte du in 120 kr till i rullen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Diaaz Postad 16 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 16 Januari , 2010 Bara undrar, så jag inte läser fel, satte du in 120 kr till i rullen? Precis, just i det läget är det 1720kr i rullen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 16 Januari , 2010 Rapport Share Postad 16 Januari , 2010 Snyggt, har funderat på liknande koncept och det verkar ju tuffa på. GL, ska bli intressant att följa! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 16 Januari , 2010 Rapport Share Postad 16 Januari , 2010 pumpa in ett banklån eller smslån så ni kommer upp i lite större summor. skriv resultat varje dag t.ex såhär. Matcher totalt spelade : Antal matcher idag : Profit idag : Profit Totalt : Så man kan hänga med. 1+ banklån ffs ..bara knalla in på banken berätta om eran ide så kommer dom garanterat kasta pengar på er. om dom mot förmodan inte inser storheten i detta upplägg så låna max på hus o hem. I värsta fall finns det lånehajar. överbetshova allin imo ni sitter ju på nötterna!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 16 Januari , 2010 Rapport Share Postad 16 Januari , 2010 Gud vad folk är elaka. Dålig karma imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Diaaz Postad 16 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 16 Januari , 2010 Gud vad folk är elaka. Dålig karma imo Ok om man är elak och fyndig men är man bara second bäst bör man nog hålla sig från tangentbordet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 16 Januari , 2010 Rapport Share Postad 16 Januari , 2010 Gud vad folk är elaka. Dålig karma imo GreatKarma Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highbury90 Postad 16 Januari , 2010 Rapport Share Postad 16 Januari , 2010 varför redovisar du resultat från 6e Jan. - publicerat 14e Jan. 7e Jan. - publicerat 16e Jan. etc? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Diaaz Postad 16 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 16 Januari , 2010 varför redovisar du resultat från 6e Jan. - publicerat 14e Jan.7e Jan. - publicerat 16e Jan. etc? För att vi redan kört i 14 veckor så vi redovisar i efterhand...Kommer hinna ikapp snart. Det är väl inte ett problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Diaaz Postad 16 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 16 Januari , 2010 Den 8:e januari Matcher idag: 6st Matcher totalt: 48st Ökning idag: 2.1% Ökning totalt: 14.5% Totalt omsatt: 76 893kr Start: 31:a december 8e januari spel: 2.1% Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 16 Januari , 2010 Rapport Share Postad 16 Januari , 2010 Tack för bra update Fortsätt så. Stadig vinst än så länge, Hoppas det fortsätter på den goda vägen. Safe bets 4 life. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MildaMatilda Postad 17 Januari , 2010 Rapport Share Postad 17 Januari , 2010 Lycka Till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 17 Januari , 2010 Rapport Share Postad 17 Januari , 2010 Vad sägs om att ta en försäkring? På så sätt kan ni vara helt säkra på att aldrig gula. Går typ inte att försäkra sig på den typen av spel. Jag menade att ni kan ta en försäkring från en annan person. Som Phil Hellmuth gjorde i High Stakes Poker. Givetvis ger man upp EV, men ni slipper ju ändå gula när den där 1,01 matchen till sist kommer att missa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Diaaz Postad 17 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2010 Den 9:e januari Matcher idag: 5st Matcher totalt: 53st Ökning idag: 0,6% Ökning totalt: 15,1% Totalt omsatt: 87 495kr Start: 31:a december 9e januari spel: 0.6% Edit: bildbeskrivning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Diaaz Postad 17 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2010 Jag menade att ni kan ta en försäkring från en annan person. Som Phil Hellmuth gjorde i High Stakes Poker. Givetvis ger man upp EV, men ni slipper ju ändå gula när den där 1,01 matchen till sist kommer att missa. Blir svårt eftersom planen är att göra ett par tusen matcher... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jozoa Postad 17 Januari , 2010 Rapport Share Postad 17 Januari , 2010 Tar ni in flera intressenter som kan bidra mer större summor, dvs större vinster? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Diaaz Postad 17 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2010 Tar ni in flera intressenter som kan bidra mer större summor, dvs större vinster? PMa gärna. --------------------------- Den 10:e januari Matcher idag: 6st Matcher totalt: 59st Ökning idag: 1,0% Ökning totalt: 16,1% Totalt omsatt: 100 023kr Start: 31:a december 10e januari spel: 1.0% Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jozoa Postad 18 Januari , 2010 Rapport Share Postad 18 Januari , 2010 PMa gärna. Nää, jag är gul men hade jag haft pengar så hade jag investerat direkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Diaaz Postad 18 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 18 Januari , 2010 Den 11:e januari Matcher idag: 3st Matcher totalt: 62st Ökning idag: 0,4% Ökning totalt: 16,5% Totalt omsatt: 106 796kr Start: 31:a december 11e januari spel: 0,4% Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 18 Januari , 2010 Rapport Share Postad 18 Januari , 2010 ränta på räntaeffekter är ju faktist en sak som inte ska underskattas när man håller på med sådant här... jag får nog känna mig överbevisad. Det här går ju som på räls! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Diaaz Postad 18 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 18 Januari , 2010 ränta på räntaeffekter är ju faktist en sak som inte ska underskattas när man håller på med sådant här... jag får nog känna mig överbevisad. Det här går ju som på räls! haha att du alltid ska hetsa. klart det inte går som på räls när vi inte ens gjort 100 matcher men det går sakta framåt. Känns positivt att man kan åka på det när som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Diaaz Postad 18 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 18 Januari , 2010 Ökar takten lite så vi kan komma i fas..Någon som har några frågor? Den 12:e januari Matcher idag: 7st Matcher totalt: 69st Ökning idag: 0,8% Ökning totalt: 17,3% Totalt omsatt: 121 974kr Start: 31:a december 12e januari spel: 0,8% Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hej_max Postad 19 Januari , 2010 Rapport Share Postad 19 Januari , 2010 Min aktieportfölj har gått upp med 4,6% 2010. Min spelportfölj pissar på den låga avkastningen =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stevebc Postad 19 Januari , 2010 Rapport Share Postad 19 Januari , 2010 Min aktieportfölj har gått upp med 4,6% 2010.Min spelportfölj pissar på den låga avkastningen =) Sant. Ni har lyckats med att få bra avkastning på kort tid. Men riskmomentet här är mycket större. Det är alla ägg i samma korg som gäller, medan man i en aktieportfölj ofta har 10+ olika tillgångar med låg kovarians sinsemellan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hej_max Postad 19 Januari , 2010 Rapport Share Postad 19 Januari , 2010 Hej Stevbc! Mina boliden har gått upp med 90% sedan sep 2009 Min spelportfölj pissar på den avkastningen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts