lillsvensson Postad 13 Januari , 2010 Rapport Share Postad 13 Januari , 2010 ty ty! bjuder på en bira när vi når miljonen Når du miljonen så bjuder jag på en bira Lycka till som fan iaf! Jag ska följa detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DavidDuzak Postad 13 Januari , 2010 Rapport Share Postad 13 Januari , 2010 Skönt att något testar lite nya metoder och ideér. Lycka till mannen, jag hejar iaf på dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Diaaz Postad 14 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 14 Januari , 2010 För att förklara valet av spel lite närmare kan vi ta ett exempel. En 2.0oddsare innehåller 1000st 1.001odds. Så med ett spel på 2ggr pengarna så dubblar man helt enkelt sin insats. Men om man skulle välja att spela ett tusen 1.001-matcher med hela kapitalet och vinsten som insats skulle man till slut få ett odds på 2.7 istället för 2.0 1000 x 2.0 = 2000 1000 x 1.001(upphöjt till 1000)= 2716 Sjukt mycket mer värde i det senare spelet. Risken pratar jag inte om, det är en annan femma Nu spinner vi vidare med den 4 och 5 januari...en saftig ökning med 4.4% Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 14 Januari , 2010 Rapport Share Postad 14 Januari , 2010 Skönt att något testar lite nya metoder och ideér. Lycka till mannen, jag hejar iaf på dig! Haha, kolla in lite spelforum. Finns mängder av speltorskar som gett sig på det här med "säkra matcher" genom historian. Inte sätt någon succé ännu men håller tummarna för Diaaz, man måste älska en degen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Diaaz Postad 14 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 14 Januari , 2010 Haha, kolla in lite spelforum. Finns mängder av speltorskar som gett sig på det här med "säkra matcher" genom historian. Inte sätt någon succé ännu men håller tummarna för Diaaz, man måste älska en degen Det var lågt kompis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 14 Januari , 2010 Rapport Share Postad 14 Januari , 2010 Men om man skulle välja att spela ett tusen 1.001-matcher med hela kapitalet och vinsten som insats skulle man till slut få ett odds på 2.7 istället för 2.0Chansen är dock 37% att du gular någon gång på vägen, om 1,001 är ett "rättvist" odds. Och nu är det inte rättvist, spelbolagen har en vig även i detta odds. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 14 Januari , 2010 Rapport Share Postad 14 Januari , 2010 Fanns en liknande tråd på flashback för ett tag sen där en snubbe gjorde ett likadant försök som du. Och han stupa i CL där liverpool vände 3-0 till 3-3 mot milan (Inte jätte säker på det var liverpool mot milan eller vem som vände men har för mig jag har rätt ) Och så grät han sig till sömns och undrade hur det kunde hända det var ju mikroskopisk chans att liverpool skulle vända i andra halvlek. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Diaaz Postad 14 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 14 Januari , 2010 Chansen är dock 37% att du gular någon gång på vägen, om 1,001 är ett "rättvist" odds. Och nu är det inte rättvist, spelbolagen har en vig även i detta odds. Det går faktiskt inte att räkna på det så eftersom det inte är några fasta förutsättningar. Ny match, nya förutsättningar. Inte riktigt som roulette som du kan räkna på. Fanns en liknande tråd på flashback för ett tag sen där en snubbe gjorde ett likadant försök som du. Och han stupa i CL där liverpool vände 3-0 till 3-3 mot milan (Inte jätte säker på det var liverpool mot milan eller vem som vände men har för mig jag har rätt ) Och så grät han sig till sömns och undrade hur det kunde hända det var ju mikroskopisk chans att liverpool skulle vända i andra halvlek. Hehe ball, kan du försöka länka till den tråden? vore sjukt kul. Nu är de ju inte så att vi spelar på singel utan oftast dubbelchans. alltså 1x även om det står 3-0. och helst går vi inte in innan andra halvlek är igång. du vet, game of two halves Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RiddarKato Postad 14 Januari , 2010 Rapport Share Postad 14 Januari , 2010 För att förklara valet av spel lite närmare kan vi ta ett exempel. En 2.0oddsare innehåller 1000st 1.001odds. Så med ett spel på 2ggr pengarna så dubblar man helt enkelt sin insats. Men om man skulle välja att spela ett tusen 1.001-matcher med hela kapitalet och vinsten som insats skulle man till slut få ett odds på 2.7 istället för 2.0 1000 x 2.0 = 2000 1000 x 1.001(upphöjt till 1000)= 2716 Sjukt mycket mer värde i det senare spelet. Risken pratar jag inte om, det är en annan femma Nu spinner vi vidare med den 4 och 5 januari...en saftig ökning med 4.4% 16778/16699 = 1,0047. dvs en ökning med ca 5 promille. 4,4% är ca 735kr! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 14 Januari , 2010 Rapport Share Postad 14 Januari , 2010 LOOOL! Jag har väl slutat nästan helt med pokern. Så Cosmo har fått känna på den kalla handen. Inte spelat en hand på 6 månader och det är väl ganska länge. Men visst när fondens snöboll är i fet rullning då lär man nog glida förbi. Hur går det för dig? Jodå, dyker in på CC i perioder, kan gå ett halvår mellan besöken för att sen bli fyra på två veckor. 20/20-regsen snackar fortfarande om hur du MASSAKRERADE dem med ditt trapspel pre btw. Dags för lite gambling här också, skicka in rullen på en trippel på kvällens elitserie så spar du in 4-5 månaders bettande om den sitter. Edit: Här har du: HV 71 - Skellefteå X 4.70 Färjestad - Modo X 4.40 Timrå - Rögle X 4.40 90.99 150 enkla tegel, det är ingen Swedbankränta. Du kommer aldrig förlåta dig själv om denna sitter nu och du inte bettat så det är inget att tveka på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 14 Januari , 2010 Rapport Share Postad 14 Januari , 2010 Det går faktiskt inte att räkna på det så eftersom det inte är några fasta förutsättningar. Ny match, nya förutsättningar. Inte riktigt som roulette som du kan räkna på. Men isåfall måste du ju ändå ha edge på oddset... ¤#¤#%#¤&% Du vet ju heller inte om du har det isåfall. gahhh... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 14 Januari , 2010 Rapport Share Postad 14 Januari , 2010 Självklart är jag medveten om allt det där men vem kan ens räkna ut sannolikheten för att ett lag torskar i situationen då oddset är 1.001? Det är väl ganska omöjligt att räkna ut eftersom det är den mänskliga faktorn vi snackar om. HEEEEELT OMÖJLIGT att räkna ut. Jag har förstått det. Därför kan jag inte backa upp mitt påstående eftersom det är omöjligt. Tanken är bara att ni ska följa den dokumenterande dagboken och hålla tummarna för vår skull Om det är omöjligt att räkna ut, varför i hela fridens namn har du fått för dig att det skulle vara möjligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Diaaz Postad 14 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 14 Januari , 2010 16778/16699 = 1,0047. dvs en ökning med ca 5 promille. 4,4% är ca 735kr! Alltså vi ligger ju inte inne med 16778kr än. Men ja ska ge dig en chans till att rätta dig själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RiddarKato Postad 14 Januari , 2010 Rapport Share Postad 14 Januari , 2010 Alltså vi ligger ju inte inne med 16778kr än. Men ja ska ge dig en chans till att rätta dig själv... Det är lugnt... har inte läst så gissade bara lät lite väl elementärt men kul var de ju.. om inte för mig så för er Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Diaaz Postad 14 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 14 Januari , 2010 Jodå, dyker in på CC i perioder, kan gå ett halvår mellan besöken för att sen bli fyra på två veckor. 20/20-regsen snackar fortfarande om hur du MASSAKRERADE dem med ditt trapspel pre btw. Dags för lite gambling här också, skicka in rullen på en trippel på kvällens elitserie så spar du in 4-5 månaders bettande om den sitter. Edit: Här har du: HV 71 - Skellefteå X 4.70 Färjestad - Modo X 4.40 Timrå - Rögle X 4.40 90.99 150 enkla tegel, det är ingen Swedbankränta. Du kommer aldrig förlåta dig själv om denna sitter nu och du inte bettat så det är inget att tveka på. Jag önskar jag hade dina balls för då hade jag redan haft 150 tegel meeeen rulle är lika stor som mina balls så det får bli bögbetting för hela slanten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Diaaz Postad 14 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 14 Januari , 2010 Men isåfall måste du ju ändå ha edge på oddset... ¤#¤#%#¤&% Du vet ju heller inte om du har det isåfall. gahhh... Om det är omöjligt att räkna ut, varför i hela fridens namn har du fått för dig att det skulle vara möjligt? Av den enkla anledningen att jag är en människa och gillar att testa mig fram. Det är ett relativt billigt experiment så varför inte. Dessutom så älskar jag ränta på ränta Sluta hata vännen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 14 Januari , 2010 Rapport Share Postad 14 Januari , 2010 Hehe ball, kan du försöka länka till den tråden? vore sjukt kul. Nu är de ju inte så att vi spelar på singel utan oftast dubbelchans. alltså 1x även om det står 3-0. och helst går vi inte in innan andra halvlek är igång. du vet, game of two halves Leta lite på flashback tror du hittar den relativt enkelt Har ens glömt själv vad den hette. Tror han oxå betade i typ 65 min eller ngt. Så en bit in på andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 14 Januari , 2010 Rapport Share Postad 14 Januari , 2010 hatar man pengar så visst =) GL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highbury90 Postad 14 Januari , 2010 Rapport Share Postad 14 Januari , 2010 edit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erras Postad 14 Januari , 2010 Rapport Share Postad 14 Januari , 2010 tråden om Pilen, the king of sportsbetting https://www.flashback.info/showthread.php?t=463054 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Diaaz Postad 14 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 14 Januari , 2010 tråden om Pilen, the king of sportsbetting https://www.flashback.info/showthread.php?t=463054 haha shit, detta var guld ju Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 14 Januari , 2010 Rapport Share Postad 14 Januari , 2010 gl! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 14 Januari , 2010 Rapport Share Postad 14 Januari , 2010 det här kommer blir riktigt guld:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 14 Januari , 2010 Rapport Share Postad 14 Januari , 2010 Vad sägs om att ta en försäkring? På så sätt kan ni vara helt säkra på att aldrig gula. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 14 Januari , 2010 Rapport Share Postad 14 Januari , 2010 Det går faktiskt inte att räkna på det så eftersom det inte är några fasta förutsättningar. Ny match, nya förutsättningar. Inte riktigt som roulette som du kan räkna på.Det är klart att det går att räkna på, jag gjorde det precis: Du har knappt 40% chans att gula på 1000 st 1.001-spel, om 1.001 är ett "rättvist odds". Och det är inte ett rättvist odds - spelbolagen har statistik på alla dessa spel, och lämnar inte överodds ens på dessa. De är, som du kanske vet, inte Ebberöds Bank. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts