loliano Postad 18 Februari , 2010 Rapport Share Postad 18 Februari , 2010 Har ni dubblat originalinsättningen ännu? 95.9 % framgår ju Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 18 Februari , 2010 Rapport Share Postad 18 Februari , 2010 95.9 % framgår ju EDIT: No comments. Tack iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 19 Februari , 2010 Rapport Share Postad 19 Februari , 2010 999999 gånger pengarna att de gular den 29e augusti 2010. Minsta bet $200. Deal någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 19 Februari , 2010 Rapport Share Postad 19 Februari , 2010 999999 gånger pengarna att de gular den 29e augusti 2010. Minsta bet $200. Deal någon? Kontoutdrag? /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Diaaz Postad 19 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2010 999999 gånger pengarna att de gular den 29e augusti 2010. Minsta bet $200. Deal någon? Deal Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bridge Postad 19 Februari , 2010 Rapport Share Postad 19 Februari , 2010 Deal +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 20 Februari , 2010 Rapport Share Postad 20 Februari , 2010 Gular ni innan sagt datum så vinner jag, gular ni 1 sekund efter midnatt den 29e vinner jag. Tror inte jag behöver något kontoutdrag;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 20 Februari , 2010 Rapport Share Postad 20 Februari , 2010 Deal Du kan ju obv inte vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ezkash Postad 20 Februari , 2010 Rapport Share Postad 20 Februari , 2010 Gular ni innan sagt datum så vinner jag, gular ni 1 sekund efter midnatt den 29e vinner jag. Tror inte jag behöver något kontoutdrag;-) Tråkigt för dig om de drar ned lagda spel till ett minimum... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 20 Februari , 2010 Rapport Share Postad 20 Februari , 2010 Tråkigt för dig om de drar ned lagda spel till ett minimum... Förstod inte, hur är det tråkigt för mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ezkash Postad 21 Februari , 2010 Rapport Share Postad 21 Februari , 2010 Förstod inte, hur är det tråkigt för mig? Risken att gula är väl proportionellt mot antal lagda spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ezkash Postad 21 Februari , 2010 Rapport Share Postad 21 Februari , 2010 Soni.. Ok, läste din post igen o förstod bättre nu... Skyller på att jag försöker återhämta mig från ett magsår... Dock är det ju ff ett överodds som du dessutom inte har täckning för... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 21 Februari , 2010 Rapport Share Postad 21 Februari , 2010 Soni.. Ok, läste din post igen o förstod bättre nu... Skyller på att jag försöker återhämta mig från ett magsår... Dock är det ju ff ett överodds som du dessutom inte har täckning för... Överodds ja, är inte det snällt av mig? Klonkar ni så får jag väl köra på avbetalning, men som sagt, tror jag vinner denna bet ganska enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Diaaz Postad 21 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2010 Sjukt lite action på kontot. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bridge Postad 21 Februari , 2010 Rapport Share Postad 21 Februari , 2010 Sjukt lite action på kontot. Dvs 0 på kontot? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Diaaz Postad 21 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2010 Dvs 0 på kontot? Skulle man kunna tro men den ena är fast i sthlm och den andra i alperna och ja orkar inte jobba i helgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Displeased Postad 21 Februari , 2010 Rapport Share Postad 21 Februari , 2010 Skulle man kunna tro men den ena är fast i sthlm och den andra i alperna och ja orkar inte jobba i helgen. Usch då. Sthlm är ju inte det stället man önskar mest att vara fast på om man nu fastnar nånstans Släng in några bets på snooker! 1.001 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Displeased Postad 24 Februari , 2010 Rapport Share Postad 24 Februari , 2010 Ni kan spela Schweiz +5.5 Mål till 1.1 just nu. Den kan ni ju dunka in rullen på, det skulle t.o.m jag kunna göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 24 Februari , 2010 Rapport Share Postad 24 Februari , 2010 Ni kan spela Schweiz +5.5 Mål till 1.1 just nu. Den kan ni ju dunka in rullen på, det skulle t.o.m jag kunna göra. gck ju sådär va. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bridge Postad 24 Februari , 2010 Rapport Share Postad 24 Februari , 2010 gck ju sådär va. Vad menar du? Schweiz förlorade ju bara med 2 mål. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 24 Februari , 2010 Rapport Share Postad 24 Februari , 2010 Vad menar du? Schweiz förlorade ju bara med 2 mål. lol, läste inte riktigt igenom, trodde matchen till över 5,5 mål. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 25 Februari , 2010 Rapport Share Postad 25 Februari , 2010 Diaaaaaazzzz, fö fn, vad håller du på med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
VonClausewitz Postad 25 Februari , 2010 Rapport Share Postad 25 Februari , 2010 Även dom starkaste soldaterna drabbas av depression... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 28 Februari , 2010 Rapport Share Postad 28 Februari , 2010 De gick AI på x2 till Slovakien fyra minuter in i sista perioden i morse. Nån som har koll på vad oddset på det var? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Diaaz Postad 1 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 1 Mars , 2010 Vi kommer lägga ner den nuvarande dagliga rapporteringen och bara köra månadsvis. Det ger oss inte så mycket. Men vi är iaf över 100% nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts