eurythmech Postad 5 Februari , 2010 Rapport Share Postad 5 Februari , 2010 Ni får ju faktiskt erkänna att vi tydligen har ganska bra koll ändå. Även om vi skulle åka på det snart. eh, va? Om ni har t.ex 99.8% att få in varje bet så är det ca 1/3 att busta över 200 betar. Men jag vet faktiskt inte varför jag försöker vara logisk med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Diaaz Postad 5 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 Februari , 2010 eh, va? Om ni har t.ex 99.8% att få in varje bet så är det ca 1/3 att busta över 200 betar. Men jag vet faktiskt inte varför jag försöker vara logisk med dig. Vi spelar ju på alla möjliga bet. Inte bara 1.002 och 1.001 men visst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
el_kryddo Postad 5 Februari , 2010 Rapport Share Postad 5 Februari , 2010 Ni får ju faktiskt erkänna att vi tydligen har ganska bra koll ändå. Även om vi skulle åka på det snart. Vilka sköna citatmaskiner ni är. Ser nedan att ni ökat fonden med 58% med hur mycket jobb som helst lagt på det. Om jag går in och lägger ett bet på 3K på ett lag som har 1,58 i odds och sätter den, har jag då "bra koll på sportsbetting" för det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 5 Februari , 2010 Rapport Share Postad 5 Februari , 2010 Ni får ju faktiskt erkänna att vi tydligen har ganska bra koll ändå. Även om vi skulle åka på det snart. Va? Ok får jag höra någonting om SV Kapfenberger eller Ceske Bedejovice som motiverar varför just det var ett bra spel? Ni sitter ju bara och klickar på dom lägsta möjliga oddsen och hoppas på det bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lobo Postad 5 Februari , 2010 Rapport Share Postad 5 Februari , 2010 Va?Ok får jag höra någonting om SV Kapfenberger eller Ceske Bedejovice som motiverar varför just det var ett bra spel? Ni sitter ju bara och klickar på dom lägsta möjliga oddsen och hoppas på det bästa. Tror nog inte att dom vet vad ett valuebet är. Här gäller. Flest utbetalningar vinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 5 Februari , 2010 Rapport Share Postad 5 Februari , 2010 Vi spelar ju på alla möjliga bet. Inte bara 1.002 och 1.001 men visst. Precis. Låt oss kalla det hela ett "belysande exempel". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GiG Postad 6 Februari , 2010 Rapport Share Postad 6 Februari , 2010 Dags att börja redovisa bets preflop istället för postflop. Om ni har ont om tid så kör ctrl c på bet365 och pma mig så postar jag med gröna fina färger. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ezkash Postad 6 Februari , 2010 Rapport Share Postad 6 Februari , 2010 Kan de ju inte göra, den dan de åker gäller det ju att mörka och hålla myten i liv. Det här gäller inte pengar längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hej_max Postad 6 Februari , 2010 Rapport Share Postad 6 Februari , 2010 Snöbollen rullar vidare och för varje dag så växer den. Vi är kvar i gamet. Vi har rätt och ni har fel. Jag kan skriva det varje dag tills det händer att Vi HAR FEL. men tills dess så glöm inte Att ni har fel och vi har så j*vla rätt:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Displeased Postad 6 Februari , 2010 Rapport Share Postad 6 Februari , 2010 Snöbollen rullar vidare och för varje dag så växer den. Vi är kvar i gamet. Vi har rätt och ni har fel. Jag kan skriva det varje dag tills det händer att Vi HAR FEL. men tills dess så glöm inte Att ni har fel och vi har så j*vla rätt:mrgreen: Har jag rätt om jag säger att han "levlar"? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Diaaz Postad 6 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 Februari , 2010 Holiday Den 5:a februari Matcher idag: 2st Matcher totalt: 206st Ökning idag: 1,9% Ökning totalt: 61,4%* Totalt omsatt: 492 648kr Totalt investerat eget kapital: 1990kr Extern insättning vid index 1.455: 1000kr Extern insättning vid index 1.582: 300kr Start: 31:a december 5:a februari: 1,9% Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Diaaz Postad 6 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 Februari , 2010 Just nu all in på Barca som är en man kort. //Vi är dom som alltid står. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 6 Februari , 2010 Rapport Share Postad 6 Februari , 2010 1x alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Diaaz Postad 6 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 Februari , 2010 1x alltså? yes. stabilt värre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 7 Februari , 2010 Rapport Share Postad 7 Februari , 2010 Gul? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hej_max Postad 7 Februari , 2010 Rapport Share Postad 7 Februari , 2010 Gul? Nej, vi säger till. Men det lär ju aldrig behövas:lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stevebc Postad 7 Februari , 2010 Rapport Share Postad 7 Februari , 2010 HAR NI GULAT ÄN!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ignatius Postad 7 Februari , 2010 Rapport Share Postad 7 Februari , 2010 känns som att openpusha KK varje gång: oftast säker liten vinst men dålig EV och till sist får man syn av raketerna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddyponken Postad 7 Februari , 2010 Rapport Share Postad 7 Februari , 2010 känns som att openpusha KK varje gång: oftast säker liten vinst men dålig EV och till sist får man syn av raketerna då får man dra ut!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Diaaz Postad 7 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 7 Februari , 2010 vi har ganska mycket inne på Chelsea just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 7 Februari , 2010 Rapport Share Postad 7 Februari , 2010 Jag har rekat massa bets på Super Bowl som ni kan rygga. La upp dem i min dagbok. Detta kan bli natten då ni går från rika till RIKA. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Diaaz Postad 7 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 7 Februari , 2010 Jag har rekat massa bets på Super Bowl som ni kan rygga. La upp dem i min dagbok. Detta kan bli natten då ni går från rika till RIKA. alla matcher gick bra idag kompis=) men du får ju reka lite live sen för det är ju det enda vi spelar. inget innan match så får vi se om vi nappar på rikedoms profetian Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tilta_mitt_liv Postad 7 Februari , 2010 Rapport Share Postad 7 Februari , 2010 hur många kr är ni plus sen projektets start? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Diaaz Postad 7 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 7 Februari , 2010 hur många kr är ni plus sen projektets start? 76.6% Det är bara dödliga som räknar i kr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lobo Postad 7 Februari , 2010 Rapport Share Postad 7 Februari , 2010 76.6% Det är bara dödliga som räknar i kr What? Jämför ↓ Startkassa 1000 -> yield 30% = +300 Startkassa 10000 -> yield 10% = +1000 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts