litch Postad 24 Januari , 2010 Rapport Postad 24 Januari , 2010 Vi spelar på svenska spel. vi tycker dom är bästa Just det ja, ni gillar lååååga odds. Citera
eurythmech Postad 24 Januari , 2010 Rapport Postad 24 Januari , 2010 Just det ja, ni gillar lååååga odds. badaboom tisch! Citera
Hej_max Postad 24 Januari , 2010 Rapport Postad 24 Januari , 2010 på en match med oddset 1,001 låter våran bookie oss betta 45 miljoner =) Citera
Luap Postad 24 Januari , 2010 Rapport Postad 24 Januari , 2010 på en match med oddset 1,001 låter våran bookie oss betta 45 miljoner =) Det gör de av en anledning. Citera
Diaaz Postad 24 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 24 Januari , 2010 Forza Inter Den 15:e och 16:e januari Matcher idag: 5st Matcher totalt: 91st Ökning idag: 0,5% Ökning totalt: 21,2%* Totalt omsatt: 171 956kr Totalt investerat eget kapital: 1990kr Start: 31:a december 15e och 16e januari spel: 0,5% Citera
XeroxFin Postad 24 Januari , 2010 Rapport Postad 24 Januari , 2010 Associationen jag får till denna db är subprime-lånen i USA, som inte kunde misslyckas eftersom fastigheter alltid ökar i värde, och denna betting kan inte misslyckas eftersom en 1.01-1.001-match inte kan förlora . Citera
Diaaz Postad 24 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 24 Januari , 2010 Associationen jag får till denna db är subprime-lånen i USA, som inte kunde misslyckas eftersom fastigheter alltid ökar i värde, och denna betting kan inte misslyckas eftersom en 1.01-1.001-match inte kan förlora . Du är klokast i stan Citera
XeroxFin Postad 24 Januari , 2010 Rapport Postad 24 Januari , 2010 Du är klokast i stan Det vore overkill. Citera
Hej_max Postad 24 Januari , 2010 Rapport Postad 24 Januari , 2010 Min pappa e stafettläkare och jag tog 500 kr från hans plånbok för att göra ett test i goda vänners lag. va har jag att förlora på detta? mer än min själ såklart och den har jag ändå inte sätt sedan maj 2005. Jag är en skön kille =) Citera
jonasmedz Postad 24 Januari , 2010 Rapport Postad 24 Januari , 2010 är lite förvånad att ingen annan med högskolepoäng klankat ner på det felaktiga i "varje match är en ny händelse så man kan inte räkna som i roulette"... Citera
KungKroon Postad 24 Januari , 2010 Rapport Postad 24 Januari , 2010 är lite förvånad att ingen annan med högskolepoäng klankat ner på det felaktiga i "varje match är en ny händelse så man kan inte räkna som i roulette"... Alla levlar osv. Dessutom har alla insett att det inte är nån idé Citera
el_kryddo Postad 25 Januari , 2010 Rapport Postad 25 Januari , 2010 är lite förvånad att ingen annan som gått ut mellanstadiet klankat ner på det felaktiga i "varje match är en ny händelse så man kan inte räkna som i roulette"... FYP Citera
eyeless Postad 25 Januari , 2010 Rapport Postad 25 Januari , 2010 Det här går ju som tåget grabbar. Härligt att se. Är lite sugen på att testa detta själv, har besparingar på ca 100k och efter att ha sett era resultat vill jag satsa allt. Tror ni det kommer funka elle är den här taktiken bara bra om man satsar mindre belopp? Skulle också uppskatta tips tex hur man sa välja vilka matcher man ska betta på. Är själv inte så bra på det här med magkänsla så undrar vad ni tror det är som utlöser den så kallade magkänslan när ni bara vet att en match är avgjord. Det är ju trots allt här ni har erat övertag. Framförallt mot bookmakers som tex tror att Barcelona ska tappa en ledning i halvlek. Citera
Rooney Postad 25 Januari , 2010 Rapport Postad 25 Januari , 2010 är lite förvånad att ingen annan med högskolepoäng klankat ner på det felaktiga i "varje match är en ny händelse så man kan inte räkna som i roulette"... sluta! Citera
Lobo Postad 25 Januari , 2010 Rapport Postad 25 Januari , 2010 är lite förvånad att ingen annan med högskolepoäng klankat ner på det felaktiga i "varje match är en ny händelse så man kan inte räkna som i roulette"... En liten kommentar. Det stämmer det du säger att varje snurr i roulette är "första spelet". Det är dock inte riktigt likadant i sportbetting. Vi ska inte gå in på detta i denna tråd. Dock borde man kunna förstå att om man sätter 100 kronor och 101 på nästa och tror exakt lika mycket på spelen att man har förlorat 1 krona när spel 2 förlorar. Det rimliga borde då vara att gå jämnt upp. Fast jag gillar tråden. Citera
Diaaz Postad 25 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 25 Januari , 2010 Jag är en skön kille... Den 17:e januari Matcher idag: 6st Matcher totalt: 97st Ökning idag: 0,7% Ökning totalt: 22,0%* Totalt omsatt: 186 319kr Totalt investerat eget kapital: 1990kr Start: 31:a december 15e och 16e januari spel: 0,7% Citera
eurythmech Postad 25 Januari , 2010 Rapport Postad 25 Januari , 2010 Vad hade varit ett bra odds att spela Angola vinst mot Mali vid ställningen 4-0 till? Citera
SouthEast Postad 25 Januari , 2010 Rapport Postad 25 Januari , 2010 Vad hade varit ett bra odds att spela Angola vinst mot Mali vid ställningen 4-0 till? Dom spelar vinst eller oavgjort. Citera
Diaaz Postad 25 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 25 Januari , 2010 Vad hade varit ett bra odds att spela Angola vinst mot Mali vid ställningen 4-0 till? Det gick inte att spela på det. Sen så spelar vi inte längre vinst utan endast halvgardering. Spelat på vinst i kanske två-tre matcher av 100 men inte längre. Citera
eurythmech Postad 25 Januari , 2010 Rapport Postad 25 Januari , 2010 Dom spelar vinst eller oavgjort. Mmmm, livebet vid den ställningen. Det gick inte att spela på det. Sen så spelar vi inte längre vinst utan endast halvgardering. Spelat på vinst i kanske två-tre matcher av 100 men inte längre. Okej, ni spelar halvgardering, av någon annan pseudoanledning, får man anta. Men 1X i den matchen då, taget till 1.001 så klart, men 1.0004? 1.0001? Citera
jo_ocke Postad 25 Januari , 2010 Rapport Postad 25 Januari , 2010 Går ni med att betta med mig? Jag ger er 1,01 i odds att ni inte gular 2011. gl Citera
litch Postad 25 Januari , 2010 Rapport Postad 25 Januari , 2010 Det här går ju som tåget grabbar. Härligt att se. Är lite sugen på att testa detta själv, har besparingar på ca 100k och efter att ha sett era resultat vill jag satsa allt. Tror ni det kommer funka elle är den här taktiken bara bra om man satsar mindre belopp? Skulle också uppskatta tips tex hur man sa välja vilka matcher man ska betta på. Är själv inte så bra på det här med magkänsla så undrar vad ni tror det är som utlöser den så kallade magkänslan när ni bara vet att en match är avgjord. Det är ju trots allt här ni har erat övertag. Framförallt mot bookmakers som tex tror att Barcelona ska tappa en ledning i halvlek. Nu börjar detta bli läskigt. Hoppas du levlar, om inte, sluta tänka i dom där banorna blixt. Du kommer att göra dig själv olycklig. Citera
Recommended Posts