Displeased Postad 18 Januari , 2010 Rapport Postad 18 Januari , 2010 Hur flyger vi dit? - Med Air Canada via London. Vilket innebär fri alkohol! Jag får dra hem den nästa vecka istället. Citera
León Postad 18 Januari , 2010 Rapport Postad 18 Januari , 2010 Vilket innebär fri alkohol! Jag får dra hem den nästa vecka istället. Fri å fri... Du får en bärs per måltid, sen får man vara nöjd tycker dom. Citera
SouthEast Postad 18 Januari , 2010 Rapport Postad 18 Januari , 2010 Ligger tvåa (med 14 kvar) AA, slår om, sigge synar. Floppen T9x. Betar ut Sigge ställer för lite till. Jag synar, han floppat set 999. Lite senare. A7 höjer Två syn QTx Jag ställer för drygt pott. Sigge hittar syn med AK, som håller trots att jag får färg och stegdrag på turn. Hade grymt kortsnitt i början. Totalt i turren 4xAA, 1xKK, 1xTT och 5xAK Heja mig nästa vecka.... Citera
Displeased Postad 18 Januari , 2010 Rapport Postad 18 Januari , 2010 Fri å fri... Du får en bärs per måltid, sen får man vara nöjd tycker dom. När jag åkte med AC förra året så var det fri öl och sprit hela flygningen. Något de ändrat nyligen då? Citera
León Postad 18 Januari , 2010 Rapport Postad 18 Januari , 2010 När jag åkte med AC förra året så var det fri öl och sprit hela flygningen. Något de ändrat nyligen då? Jag åkte andra vändan till Vancouver ifjol. På hemresan från Vancouver bad jag om två öl (är ju bara 33cl ändå) när dom serverade mat. Fick svaret att han bara hade en öl kvar (right...), men att han skulle komma med den andra strax. Strax blev aldrig såklart. Med det kanske bara är jag som haft oturen att stötta på ohjälpsam AC-personal. Kan nämnas att på Lufthansa-flighten på ditvägen var dom ännu "skönare" som leggade mig och min polare på planet. Citera
SanntaClaus Postad 18 Januari , 2010 Rapport Postad 18 Januari , 2010 PokerStars Spel #38370922259: Turnering #229907985, $100+$9 USD Holdem No limit - Omgång XII (500/1000) - 2010-01-18 23:21:34 CET [2010-01-18 17:21:34 ET] Bord '229907985 1' 9-max Plats #7 har knappen Plats 2: FOOOOOX (30681 i marker) Plats 4: Firehoppir (24196 i marker) Plats 6: SanntaClaus (34198 i marker) Plats 7: almiluse (36948 i marker) Plats 9: v75kungen (15977 i marker) FOOOOOX: lägger ante 100 Firehoppir: lägger ante 100 SanntaClaus: lägger ante 100 almiluse: lägger ante 100 v75kungen: lägger ante 100 v75kungen: lägger lilla mörken 500 FOOOOOX: lägger stora mörken 1000 *** HÅLKORT *** Utdelat till SanntaClaus [As Kh] Firehoppir: lägger sig SanntaClaus: höjer 2000 till 3000 almiluse: lägger sig v75kungen: synar 2500 FOOOOOX: lägger sig *** FLOPP *** [2s Ah Kd] v75kungen: passar SanntaClaus: satsar 3000 v75kungen: höjer 9877 till 12877 och är all-in SanntaClaus: synar 9877 *** TURN *** [2s Ah Kd] [8d] *** RIVER *** [2s Ah Kd 8d] [Td] *** VISNING *** v75kungen: visar [Ad 2d] (färg, ess hög) SanntaClaus: visar [As Kh] (två par, ess och kungar) v75kungen vann 33254 frånpott *** SAMMANFATTNING *** Total pott 33254 | Avgift 0 Bord [2s Ah Kd 8d Td] Plats 2: FOOOOOX (stora mörken) lade sig innan Flopp Plats 4: Firehoppir lade sig innan Flopp (satsade inte) Plats 6: SanntaClaus visade [As Kh] och förlorade med två par, ess och kungar Plats 7: almiluse (knappen) lade sig innan Flopp (satsade inte) Plats 9: v75kungen (lilla mörken) visade [Ad 2d] och vann (33254) med färg, ess hög Citera
SanntaClaus Postad 18 Januari , 2010 Rapport Postad 18 Januari , 2010 Kuuuuuuul bubblade som 4a mot samma tomte som drog in springande färg med flip med 22 vs A8 ai pre som man självklart förlorade... TUNGT Citera
Displeased Postad 18 Januari , 2010 Rapport Postad 18 Januari , 2010 Grattis till klonken Firehoppir. Är du samma Gävlebo som jag träffade i Macau? Jag åkte andra vändan till Vancouver ifjol. På hemresan från Vancouver bad jag om två öl (är ju bara 33cl ändå) när dom serverade mat. Fick svaret att han bara hade en öl kvar (right...), men att han skulle komma med den andra strax. Strax blev aldrig såklart. Med det kanske bara är jag som haft oturen att stötta på ohjälpsam AC-personal. Kan nämnas att på Lufthansa-flighten på ditvägen var dom ännu "skönare" som leggade mig och min polare på planet. Det var nog bara du som hade otur då för jag, polare och flickvän beställde både rom&cola, vin och öl på samma gång upprepade gånger Tyvärr visste vi inte om att det var gratis förrän vi var nånstans ovanför labrador så det blev ganska nyktert ändå. Citera
@ntonius Postad 19 Januari , 2010 Rapport Postad 19 Januari , 2010 Kuuuuuuul bubblade som 4a mot samma tomte som drog in springande färg med flip med 22 vs A8 ai pre som man självklart förlorade... TUNGT wow. tunga händer.. inte kul Citera
Ola Brandborn Postad 19 Januari , 2010 Rapport Postad 19 Januari , 2010 v75kungen slog ner mig i skorna, först med K6 mot A4 (inget konstigt med det), sedan 98o mot TT. Hade man vunnit någon av dessa... Citera
SanntaClaus Postad 19 Januari , 2010 Rapport Postad 19 Januari , 2010 Fyfan, känns nästan ännu tyngre såhär en dag efter. Att torska ett givet paket på en 87-13 det är väl bara att bryta ihop och komma igen! Citera
JohnH Postad 19 Januari , 2010 Rapport Postad 19 Januari , 2010 Fyfan, känns nästan ännu tyngre såhär en dag efter. Att torska ett givet paket på en 87-13 det är väl bara att bryta ihop och komma igen! Sånt där är bra sketet. Jag åkte ut med röven före i mitten.. 80/20-läge. Bra mycket lättare att ta. Citera
Firehoppir Postad 20 Januari , 2010 Rapport Postad 20 Januari , 2010 Grattis till klonken Firehoppir. Är du samma Gävlebo som jag träffade i Macau? Yes jag e samma Gävlebo! läget med dig då? visste inte ens vad jag spelade för satelit fick upp ett reklamgrejs och gick in och såg övervärdet och anmälde mig hehe Hur många är det som åker dit btw? och är det roligt? Citera
Displeased Postad 20 Januari , 2010 Rapport Postad 20 Januari , 2010 Yes jag e samma Gävlebo! läget med dig då? visste inte ens vad jag spelade för satelit fick upp ett reklamgrejs och gick in och såg övervärdet och anmälde mig hehe Hur många är det som åker dit btw? och är det roligt? Välkommen till PF! Misstänkte att det var du. Jag är den långhårige jäveln Blir väl totalt 9 som åker, jag får fixa in mig nästa vecka vecka istället. var totalt kortdöd igår. Det blir med all säkerhet roligt, är ju OS i stan då. Har skickat dig ett PM. Citera
PokerStars_Karl Postad 25 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 25 Januari , 2010 Hej, Missa inte kvällen veckofinal som börjar kl 20:00. Det är tre paket a $11000 garanterade och inköpet är på $109. Just nu är det 51 spelare registrerade. Turneringen heter Suddens guldjakt $109 Weekly Final. Man hittar den om man väljer följande flikar: Turnering -> Regional. Förra veckan var det ett stort övervärde och det skulle förvåna oss mycket om det inte blir detsamma ikväll. Lycka till alla som spelar! Mvh, Karl PokerStars Support Citera
PokerStars_Karl Postad 26 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 26 Januari , 2010 Dubbelt grattis till Firehoppir. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
SouthEast Postad 26 Januari , 2010 Rapport Postad 26 Januari , 2010 Dubbelt grattis till Firehoppir. Mvh, Karl PokerStars Support Jovisst... jättegrattis, men samtidigt trist att ni låter tidigare vinnare vinna flera paket istället för att upplevelsen vinns av fler spelare. Citera
PokerStars_Karl Postad 26 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 26 Januari , 2010 Hej, Vid flera vinster utgår inte några T$ utan det är fortfarande paket som utgår. Man får ta med fler kompisar/vänner/nära och kära osv. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
SouthEast Postad 26 Januari , 2010 Rapport Postad 26 Januari , 2010 Hej, Vid flera vinster utgår inte några T$ utan det är fortfarande paket som utgår. Man får ta med fler kompisar/vänner/nära och kära osv. Mvh, Karl PokerStars Support Avd. Ja e int bitter... Jo jag vet. Citera
PokerStars_Karl Postad 1 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 1 Februari , 2010 Hej, Ikväll finns chansen igen och det är sista finalen med 3 paket (a $11000) garanterade. Kl 20:00. Inköp: $109. Turneringen heter Suddens guldjakt $109 Weekly Final Just nu är det 67 spelare registrerade och det kommer säkerligen bli övervärde igen. Lycka till i turneringen! Karl PokerStars Support Citera
Displeased Postad 1 Februari , 2010 Rapport Postad 1 Februari , 2010 Känner att jag kommer att klonka denna idag! Citera
simon1583 Postad 2 Februari , 2010 Rapport Postad 2 Februari , 2010 Förutsätter att biljetter till Sverige - Vitryssland och Sverige - Finland är fixade, när kommer info? Vore även roligt att se någon curlingmatch och damkvartsfinalen i hockey. Känns lite väl långt att åka till Whistler för att se utförsåkningen. Citera
PokerStars_Alex Postad 2 Februari , 2010 Rapport Postad 2 Februari , 2010 Hej, simon1583 - har du kvalificerat dig får du information via mail. Missa inte sista chansen att vinna ett paket ikväll klockan 20.00 i vår "Last Chance Final". I potten finns ett garanterat paket och inköpet ligger på $109. Endast sju spelare har registrerat sig i skrivande stund. Turnerings-ID: 237346475. Lycka till! Mvh, Alexander PokerStars Support Citera
Larsenik Postad 2 Februari , 2010 Rapport Postad 2 Februari , 2010 Har kvalat in till detta och ser mycket fram emot resan Skriver här istället för att e-posta PokerStars direkt så att fler kan få ta del av mina funderingar. Inte fått några pengar in på kontot men fått beskedet att dom kommer när alla turneringar är spelade. Fortfarande inte kommit några pengar och nu undrar jag om man istället skulle kunna få pengarna i dollar kontant på plats. Skulle underlätta en del plus att man slipper växlingsavgift. Sen tänkte jag beställa en Sundin-hockeytröja (det är ju bara ett måste!) men tvekar pga två anledningar: - Borde vara stor risk att vi får den för att kunna göra reklam för PokerStars (tidigare när jag kvalat till events så har jag fått reklamkläder). Går vi på hockey med Sudden så är det ju toppenreklam om alla i gänget har en varsin tröja för han lär ju bli inzoomad av TV-kamerorna som den hockeylegendar han är - Hinner man få den i tid om man beställer nu? Ses på Arlanda / Tobias (LordSpace) Citera
spey Postad 2 Februari , 2010 Rapport Postad 2 Februari , 2010 Så blev man siste man på den här resan. Verkligen kul! Jag var med på en av Pokerstars-resorna till Vancouver förra året för att kolla på hockey och det är verkligen en toppenstad. Till Simon1583 som skrev om Whistler kan jag ju säga att vi var där över dagen förra gången. Man tar en tidig buss så är man där när liftarna öppnar och så åkte vi hem på kvällen. Härlig pudersnö! Nu vet jag ju inte hur programmet ser ut denna resa men det är definitivt något jag skulle kunna tänka mig att göra igen. Citera
Recommended Posts