Gå till innehåll

Det orimliga i att Ongame inte anställer mig som konsult


eurythmech

Recommended Posts

En sån sjuk sak i klienten är ju när man trycker pilen till höger för att ta fram chatrutan, och sedan trycker bort den. Då har bordet blivit mindre. Är det mongolider som kodat klienten?

 

Gäller det java versionen också? Kan man upprepa proceduren? Har alltid öskat en möjlighet att minska storleken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du får lätt plats med 9 bord...

 

Alltså det största problemet jag har med ongame är att det är mer eller mindre omöjligt att spela fler än typ 5 bord. Varje gång jag drar upp 5-6 bord så börjar det lagga något helt otroligt vilket gör att det blir helt olidligt att spela. Blir sitting out trots att jag har tryckt för flera sekunder sen, bord "tappar bilden" osv.

 

Tror inte heller att jag har ovanligt kass dator för har inga problem med andra klienter eller spel och dessutom har jag testat att lira på andra datorer och haft samma problem.

 

Har ni andra moddat klienten på något sätt eller varför kan ni lira 9 bord?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ni andra moddat klienten på något sätt eller varför kan ni lira 9 bord?
Jag sa att jag fick plats med nio bord, inte att jag kunde spela nio bord.

Skämt åsido, jag spelar oftast bara två bord. Jag är för gammal för att multitabla effektivt. På söndagar kan det bli 7-8 bord, men det går ju maximalt tre satelliter samtidigt på Ongame, så jag har aldrig några sådana problem med klienten. Då blir det inte bara flerbordande, utan även fler-klientande (Ongame, Boss, B2B, Stars, Everest och iPoker typ. Det är lite rörigt...).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså det största problemet jag har med ongame är att det är mer eller mindre omöjligt att spela fler än typ 5 bord. Varje gång jag drar upp 5-6 bord så börjar det lagga något helt otroligt vilket gör att det blir helt olidligt att spela. Blir sitting out trots att jag har tryckt för flera sekunder sen, bord "tappar bilden" osv.

 

Tror inte heller att jag har ovanligt kass dator för har inga problem med andra klienter eller spel och dessutom har jag testat att lira på andra datorer och haft samma problem.

 

Har ni andra moddat klienten på något sätt eller varför kan ni lira 9 bord?

 

Har sedan några uppdateringar inga problem med 9+tablande.

 

Men P5s införande har ju hitintills varit ett skämt... Jag har tagit upp en del av de punkter som staplats för företrädare för några av skinsen, så jag tvivlar inte på att de inte redan känner till problemen. Men tar man inte saker på allvar så...

 

Gäller det java versionen också? Kan man upprepa proceduren? Har alltid öskat en möjlighet att minska storleken.

 

Javaversionen är sjukt långsam, så om man stör sig på "ordinarie" versionen, ska man inte ge sig på Java...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...