Earthnut2 Postad 26 Januari , 2010 Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 vad i helvete... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 26 Januari , 2010 Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 Helt plötsligt är jag inte lika sugen på min matlåda. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 26 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 Så länge den är fri från Burger King relaterat innehåll så är det bara å köra! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 26 Januari , 2010 Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 Rödspätta, potatis, broccolli, fisksås samt en Coca-Cola. Du tror det är fisfritt... öh, riskfritt menar jag? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 26 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 Finns bara ett sätt att ta reda på det! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 26 Januari , 2010 Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 burger king najs bajs Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
madken1 Postad 26 Januari , 2010 Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 Detta gav mig en ide, burger king dirr nudå! blir jag också sådär i magen får jag ju trotsallt en ledig dag Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 26 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 Kan tillägga att bruden fick samma resultat. Tyvärr hann hon dessutom först till toan. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 26 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 Hur många !"#!¤$@£$ gånger kan man floppa ett set och sen kommer runner runner i samma färg, och inte är det *min* färg, nej nej! Och fisken synar hela vägen med 3:e par och sätter sin färg på river. Skitsamma. Plussar ett inköp och ger fingret åt alla spån. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 26 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 Orka gå på muggen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 26 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 21.45 Konstaterar att bilen luktar hamburgertallrik. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 26 Januari , 2010 Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 Klockan är 22.14 och allt är lugnt! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 26 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 Alltså, gör du nåt vettigt på dagarna eller åker du bara runt på glassiga gratisturneringar lite då och då? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 26 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 23.25 Jag ska fanimig gå och lägga mig, det ska jag. Sug på den. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
csproffs Postad 26 Januari , 2010 Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 detta är den bästa dagboken hittills!!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 27 Januari , 2010 Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 23.25 Jag ska fanimig gå och lägga mig, det ska jag. Sug på den. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 27 Januari , 2010 Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 Alltså, gör du nåt vettigt på dagarna eller åker du bara runt på glassiga gratisturneringar lite då och då? Haha, nejdå, mestadels sitter jag faktiskt på ett kontor och gör en massa administrativa saker. Klubbar, enskilda spelare, events, special requests från VIPs, kampanjer, stöd åt marknadsavdelningarna osv osv. Som jag brukar säga; Jag har världens bästa jobb, men det är långt ifrån så glassigt och stekigt som det verkar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Phyre Postad 27 Januari , 2010 Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 Episk dagbok Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 27 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 Noon. Drar upp persiennerna och japp, det har snöat. Jordgubbsyoghurt till frukost. Kastar ut ett par blommor som har sett sina bästa dagar. Vila i frid. 12.55 Skjutsar bruden som effektivt dödar sista lukten av snabbmat i bilen med sin parfym. 13.30 Byter ringsignal på mobilen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 27 Januari , 2010 Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 Besviken. Hade åtminstone trott på en liiiiten gul fläck i snön... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 27 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 Tro mig, fick åka runt halva stan innan jag hittade en utan gult i. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 27 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 17.25 Bråkar med flickvännen. Hennes fel obv. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 27 Januari , 2010 Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 17.25 Bråkar med flickvännen. Hennes fel obv.Postat kl 1724 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 27 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 Ungefääär ffs. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 27 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 En dryg timme kvar till Apple presenterar sin iTablet. Låter bra, vi får se. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts