swahnroger Postad 19 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 19 Januari , 2010 Idag har man varit i Växjö och briljerat. Tjackade nya hörlurar, åt kinamat samt beundrade Växjös fantastiska arkitektur. Nu väntar 2:a halvlek Sverige-Slovenien i handbolls EM. Bonus: När jag trodde jag var ensam bland hyllorna på affären passade jag på att släppa några extra ljudliga brakare. Naturligtvis stod det nån brud just bakom i nästa rad, hoho... Extra bonus: Ballerinakex med ny smak! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 19 Januari , 2010 Rapport Share Postad 19 Januari , 2010 Jag lyckades köpa Ballerina toffee igår, så jävla fail. Pajade hela mitt grindhumör, självmordet var nära. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 19 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 19 Januari , 2010 Lakrits är däremot god. Om man gillar lakrits vill säga Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaktavfall Postad 20 Januari , 2010 Rapport Share Postad 20 Januari , 2010 Lakrits är däremot god. Om man gillar lakrits vill säga Nåväl, du har iallafall god smak. Om man anstränger sig tillräckligt kan man alltid hitta positiva saker hos alla! Det är min nya devis! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 20 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 20 Januari , 2010 Vissa fortsätter att försöka bluffa mästaren, men det är dömt att misslyckas! Ännu ett inköp in på kontot. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
peekka Postad 20 Januari , 2010 Rapport Share Postad 20 Januari , 2010 Vissa fortsätter att försöka bluffa mästaren, men det är dömt att misslyckas! Ännu ett inköp in på kontot. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stevebc Postad 20 Januari , 2010 Rapport Share Postad 20 Januari , 2010 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaOmerbasic Postad 20 Januari , 2010 Rapport Share Postad 20 Januari , 2010 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FiSherman63 Postad 20 Januari , 2010 Rapport Share Postad 20 Januari , 2010 Vet du vad man kallar dig? - MÄLARBOCKEN! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 20 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 20 Januari , 2010 Vem? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
F_Eklund Postad 21 Januari , 2010 Rapport Share Postad 21 Januari , 2010 Obv bästa nattboken som finns att läsa innan man somnar, plz update mera och oftare nhggwposvosv gn.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 21 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Januari , 2010 Du går och lägger dig alldeles för tidigt imo. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 21 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Januari , 2010 Sköljes ner med pepsi. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 21 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Januari , 2010 10.00 Har fortfarande inte gått och lagt mig, men börjar bli lite trötter. Kan bli en fin tilt senare idag. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 21 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Januari , 2010 13.20 Still going strong. Steg upp 19.30 i går kväll, så man börjar känna sig lagom uppvärmd. Fördel: Bankrullen ser skitstor ut när man ser dubbelt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tilta_mitt_liv Postad 21 Januari , 2010 Rapport Share Postad 21 Januari , 2010 13.20 Still going strong. Steg upp 19.30 i går kväll, så man börjar känna sig lagom uppvärmd. Fördel: Bankrullen ser skitstor ut när man ser dubbelt. hur stor är brullen? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 21 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Januari , 2010 Stor nog att försörja mig. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 21 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Januari , 2010 Tycker det är för mycket tjat om Haiti på TV. Vad vi egentligen vill se är isildur1 på Cribs. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stevebc Postad 21 Januari , 2010 Rapport Share Postad 21 Januari , 2010 Tycker det är för mycket tjat om Haiti på TV. Vad vi egentligen vill se är isildur1 på Cribs. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 21 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Januari , 2010 Sätter mig vid bordet för att rocka loss när jag inser att det snart är 24 timmar sen jag åt snickers. Blir nog ett 6-pack den är gången. No doubt +EV så det ryker om det. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 21 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Januari , 2010 Wunderbar! Fanns inga snickers 6-pack, däremot ett 7-pack. Men samtidigt har dom krympt storleken på varje snickers från 57 till 50 g. Tror dom att vi är dumma? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddyponken Postad 21 Januari , 2010 Rapport Share Postad 21 Januari , 2010 När jag blir stor ska jag bli som dig! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 21 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Januari , 2010 Helt rätt ponken... Om fler vore som mig så skulle världen vara en mycket bättre plats! Man vet att man springer bra när man inte ens orkar räkna pengarna som trillar in. Har varit vaken 25 timmar, ändå har jag bättre koncentration är resten av bordet tillsammans. Oslagbart. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 21 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Januari , 2010 Var ut en sväng och noterar att nåt bum hade kletat snor i taket i hissen. Borde vara minst dödsstraff för sånt! Blåsigt och allmänt otrevligt var det dessutom ute. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 22 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 Januari , 2010 Nu fan ska jag gå o lägga mig. For real. Alldeles strax.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts