Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 738
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Halv elva på förmiddan och dags att hoppa i säng. Grattis. Jag är visserligen en nattmänniska, men någon måtta får det väl vara på den rubbade dygnsrytmen. Beräknad wake-up 19.00. Hoho...

Postad

20.30 - slår upp ögonen med ett ryck. *Brrr mardrömmar*. Hetsar till affären och försöker hitta nåt relativt nyttigt att äta. Ost & Broccolisoppa får det bli, med bröd och rikliga mängder svartpeppar :-)

Postad
Hur så, väntar du på mig? Don't hold your breath...

Nä jag e bara nyfiken eftersom du vad det verkar inte vlll avslöja vilken nivå du spelar på samt att du har varit en mkt ivrig förespråkare för att "go pro" med väldigt modest spelinkomst.

Postad

Har inte spelat idag. Vaknade så jädra sent att jag sket i det. Är fullt upptagen med att trycka i mig honungsrostade jordnötter och avslagen pepsi... Du får kalla mig vad du vill bara du fortsätter att ge mig dina pengar.

Postad
Har inte spelat idag. Vaknade så jädra sent att jag sket i det. Är fullt upptagen med att trycka i mig honungsrostade jordnötter och avslagen pepsi... Du får kalla mig vad du vill bara du fortsätter att ge mig dina pengar.

wat, har du tagit mitt guld?

• Skapa nytt...