swahnroger Postad 30 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 30 Januari , 2010 *Rap* Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 30 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 30 Januari , 2010 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 30 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 30 Januari , 2010 Fan vad svårt det är att vinna potter när man aldrig träffar en flopp. Riggade skit. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 30 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 30 Januari , 2010 På nåt jävla vänster ligger jag plötsligt plus. Aahh, runner-runner! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OMGDanGlimne Postad 30 Januari , 2010 Rapport Share Postad 30 Januari , 2010 På nåt jävla vänster ligger jag plötsligt plus. Aahh, runner-runner! Underskatta aldrig bakdörren. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 30 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 30 Januari , 2010 Speciellt på helgerna kan man ofta träffa där Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 31 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 31 Januari , 2010 Att man aldrig lär sig att sluta när man ligger plus?! I stället fortsätter man lira som ett annat spån. Och vips ligger man back i stället. Starkt jobbat! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 31 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 31 Januari , 2010 Ja, nu bidde det lite pengar i spargrisen iaf. Nya friska tag i morgon. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 31 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 31 Januari , 2010 Shana Hiatt borde tas in som dealer i High Stakes Poker. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 31 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 31 Januari , 2010 09.15 Spelar Java Air Hockey och käkar Honey Cheerios till frukost. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 31 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 31 Januari , 2010 Halv elva på förmiddan och dags att hoppa i säng. Grattis. Jag är visserligen en nattmänniska, men någon måtta får det väl vara på den rubbade dygnsrytmen. Beräknad wake-up 19.00. Hoho... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FiSherman63 Postad 31 Januari , 2010 Rapport Share Postad 31 Januari , 2010 Hur går det, proffset? Klivit upp till 1/2kr än? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stevebc Postad 31 Januari , 2010 Rapport Share Postad 31 Januari , 2010 Jim Baas intervjuar Vanessa Rousso:"Hon berättar att hon är världens näst mest framgångsrika pokerkvinna, sett till inspelade pengar. Kathy Liebert är nummer ett. Jag hoppas gå förbi henne. Ge mig ett par år så är jag där." http://www.aftonbladet.se/sportbladet/poker/article6417600.ab Jennifer Harman har spelat in mer pengar än dom båda tillsammans. milf Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 31 Januari , 2010 Rapport Share Postad 31 Januari , 2010 milf Hon har väl inga barn? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 31 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 31 Januari , 2010 20.30 - slår upp ögonen med ett ryck. *Brrr mardrömmar*. Hetsar till affären och försöker hitta nåt relativt nyttigt att äta. Ost & Broccolisoppa får det bli, med bröd och rikliga mängder svartpeppar Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 31 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 31 Januari , 2010 Hur går det, proffset? Klivit upp till 1/2kr än? Hur så, väntar du på mig? Don't hold your breath... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FiSherman63 Postad 1 Februari , 2010 Rapport Share Postad 1 Februari , 2010 Hur så, väntar du på mig? Don't hold your breath... Nä jag e bara nyfiken eftersom du vad det verkar inte vlll avslöja vilken nivå du spelar på samt att du har varit en mkt ivrig förespråkare för att "go pro" med väldigt modest spelinkomst. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 1 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 1 Februari , 2010 Du läser Nattboken som fan läser bibeln. Jag brukar finnas på 2,5/5. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 1 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 1 Februari , 2010 Varm läsk kan med fördel läggas i frysen. Dock *max* 2 timmar. Exemplet nedan visar resultaten av 4 timmars svalka. Stoppade in den i ugnen ett tag så löste det sig Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stevebc Postad 1 Februari , 2010 Rapport Share Postad 1 Februari , 2010 Hon har väl inga barn? Fan också. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 1 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 1 Februari , 2010 Skulle inte tacka nej... Hon var ännu vackrare när hon hade lite mer kött på benen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 1 Februari , 2010 Rapport Share Postad 1 Februari , 2010 Håller med! Hur har spelet gått denna natt choco? Är det ok att jag kallar dig choco? Tycker det låter gulligt! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 1 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 1 Februari , 2010 Har inte spelat idag. Vaknade så jädra sent att jag sket i det. Är fullt upptagen med att trycka i mig honungsrostade jordnötter och avslagen pepsi... Du får kalla mig vad du vill bara du fortsätter att ge mig dina pengar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 1 Februari , 2010 Rapport Share Postad 1 Februari , 2010 Har inte spelat idag. Vaknade så jädra sent att jag sket i det. Är fullt upptagen med att trycka i mig honungsrostade jordnötter och avslagen pepsi... Du får kalla mig vad du vill bara du fortsätter att ge mig dina pengar. wat, har du tagit mitt guld? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 1 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 1 Februari , 2010 Direkt eller indirekt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts