Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 738
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

I korta drag så lämnar hon alltid kartongbiten kvar i tortillasfärpackningen och struntar i att vika påsen. Gör man så torkar innehållet på nån dag. Jag å andra sidan tar bort kartongbiten och dubbelviker, på så sätt håller det sig fräscht i flera dagar. Jag bad henne, med min allra snällaste röst givetvis, att göra som jag gör. Hon flippar ut, börjar skrika och slänger tortillas på golvet.

Postad
I korta drag så lämnar hon alltid kartongbiten kvar i tortillasfärpackningen och struntar i att vika påsen. Gör man så torkar innehållet på nån dag. Jag å andra sidan tar bort kartongbiten och dubbelviker, på så sätt håller det sig fräscht i flera dagar. Jag bad henne, med min allra snällaste röst givetvis, att göra som jag gör. Hon flippar ut, börjar skrika och slänger tortillas på golvet.

Låter som ett sunt förhållande!

Postad

Låter som ett sunt förhållande!

Vad jag glömde nämna var att hon har mens, eller rättare sagt PMS. ;-)

Postad
Vad jag glömde nämna var att hon har mens, eller rättare sagt PMS. ;-)

It's a bitch! PMS'en alltså. Men verkligen, känns inte som en sund grej att bråka om....

Tips på hur man hanterar PMS-monster: Lämna ifred. Peta inte ens på det med en tiometerspinne.

Postad

Mitt personliga råd är att låsa in dom på toaletten tills det är över. Ställ in en micro, minifrys med lite snabbpizza och glass, och se till att dom vet hur kranen fungerar så e problemet ur världen!

Postad

Är det bara jag som reflekterar över hur nyttig du faktiskt är? Bajsbilderna kan ju vara en hint hint vad som faktiskt händer i din kropp? :lol: :lol:

Kung db förövrigt! Keep it up

Postad

Som proffs är det mitt ansvar att leverera vid borden. Äter man bra så mår man bra. Mår man bra, så spelar man bra. Samtidigt försöker jag att inte äta just när jag är i en hand, av någon anledning får det mig att göra idiotiska hero calls och syna pottbetar på turn med färgdrag. Inget kan dessutom tilta mig som när jag är pissnödig. Vore det inte så suspekt skulle jag ha en hink under bordet at all times, flickvänner gillar dock inte sånt.

Postad

Hur som helst så slutade det med att vi blev sams och glassen intogs tillsammans 8-)

EDIT: Även natten spenderades tillsammans och sen ringer nån av hennes kompisar och väcker mig vid 11 tiden, efter ca 4 timmars sömn. Tack så j-a mycket.

Postad

Kan någon skjuta mig. I dag har jag lyckats reta upp någon jag respekterar. wtg. Antar att kvällens spel kan bli en stilstudio hur man undviker att tilta bort halva rullen när man mår taskigt. Egentligen ska man undvika att spela när man inte mår bra, men skitsamma. Jag brukar följa korrekt bankroll managment ganska bra, med vissa undantag. Detta är ett sånt. Lär bli till att köra ett tajt ABC-spel. Ska låta bli att bluffa vissa regs som brukar ha svårt att lägga händer mot mig när jag representerar nåt som slår deras guldskimrande pf raise premiumhand. Hur som helst... Jag ska samla ihop tankarna och ta en dusch om ett tag. Måste slänga in en liten tvätt först, har inga som helst rena kläder, ja förutom kallingar då, alltid nåt.

Postad

Brukar vara rätt mycket trafik på torsdagar. En massa folk som tar ut helgen i förskott kan man tro. Per definition är det ju lönehelg också.

Jag kom på ett par alternativa anledningar till dom sårade känslor som uppstod tidigare, men det kan vi ta en annan gång.

• Skapa nytt...