Gå till innehåll

Så sjuka represetanter det finns, usch


pedroo

Recommended Posts

Att man kan vinna tokens till specifika turrar är väl ändå rätt std. Det kan knappast ligga på sitens ansvar att se till att folk utnyttjar vunna tokens. Visst, man skulle kunna tycka att det faktum att token kom med ett slutdatum som ännu ej passerat borde spela roll, men ändå, du hade lååång tid på dig att använda den. Lutar nog åt ett skyll-dig-själv, dock inte utan sympati ;-)
This. Dessutom gissar jag att det är nätverkets och inte sidans beslut hur länge en turre ska gå.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Niclas,

 

 

Vår pokeravdelning har svarat oss nu. Det hela handlar om en token som utfärdades för nästan två år sedan. Du har alltså inte haft ont om tid på dig att utnyttja den. Av ren standard har giltighetstiden satts till två år. Vårt pokernätverk (vi styr inte över sådana här turneringar) har sedan beslutat sig för att de just nu inte vill ha de här turneringarna, men det är inte omöjligt att de kommer tillbaka.

 

 

Vår pokeravdelning har tyvärr gett oss ett negativt besked och säger att vi dessvärre inte kommer att kunna byta ut din token mot någonting annat.

 

 

 

Om du behöver ytterligare information angående detta ärende eller någon annan av bet365's tjänster så tveka inte att kontakta oss som arbetar här på kundtjänst. Vi har öppet mellan kl.10.00 - 01.00 (CET), alla dagar i veckan. Du kan kontakta oss via Live Chat, via e-mail på support-swe@customerservices365.com eller via telefon på 020 798 365.

 

 

Var vänlig och kontakta vår engelska kundtjänst på e-mail adressen support@customerservices365.com då vår svenska kundtjänstavdelning är stängd.

 

 

Vänliga hälsningar

 

 

Johan

 

bet365

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sådärja nu fick man ett svar, desvärre negativt. Väntat iofs men iaf.

 

Orkar man gå vidare med detta nu eller ska man lägga ner?! Och gå vidare vad blir då nästa steg??!

 

Hade nog lagt ner. Men de som tog beslutet på Bet365 kan inte vara allt för smarta.

 

Att ge dig 22 dollar eller en 15 token hade gett bra publicitet och 22 dollar för dem är inte mycket. Uppsidan hade varit att de fått bra publicitet för att de löst saken samtidigt som du antagligen hade spelat lite mer där och snabbt rejkat de 22 dollarna och vem vet kanske rekommenderat någon annan att spela där. Riktigt korkat av sidan. Svara på mailet o skriv det jag skrev så kanske de förstår att de gjort fel:-) eller något.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sådärja nu fick man ett svar, desvärre negativt. Väntat iofs men iaf.

 

Orkar man gå vidare med detta nu eller ska man lägga ner?! Och gå vidare vad blir då nästa steg??!

 

Är inte helt säker, men jag tror att det är Högsta domstolen --> Europadomstolen --> FN:s säkerhetsråd.

 

I ett såhär svårt och viktigt fall, tror jag inte att du kan räkna med något avgörande förrän i säkerhetsrådet. Tricket där blir att få Ryssland och Kina på samma sida som USA, varför det kan vara klokt att gå direkt på en kompromisslösning, t ex 11 dollar i cash och deltagande i en VIP-freeroll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är inte helt säker, men jag tror att det är Högsta domstolen --> Europadomstolen --> FN:s säkerhetsråd.

 

I ett såhär svårt och viktigt fall, tror jag inte att du kan räkna med något avgörande förrän i säkerhetsrådet. Tricket där blir att få Ryssland och Kina på samma sida som USA, varför det kan vara klokt att gå direkt på en kompromisslösning, t ex 11 dollar i cash och deltagande i en VIP-freeroll.

 

Tack för ett mkt faktarikt och innehållsmässigt starkt svar, tja då får jag ringa mitt hotnr till ryssland nu och hoppas på det bästa...

 

Svara inte alls om du ändå hade i åtanke att dryga dig... bespara oss det istället...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En dag när jag skulle flyga från Arlanda till Östersund och kom till flygplatsen så upptäckde man i disken att jag hade bokat fel dag, mitt plan hade gått ganska precis 22 timmar tidigare. Jag hade tur den gången så jag fick boka om min biljett endå fast flyget gått dagen före. Testa den grejen på SJ... :lol:

 

Samma scenario hände för mig och min bror när min far bokat fel datum. Men det fanns då inte en chans i världen att det skulle gå att lösa. Fick köpa 2 nya biljetter på platts dyrt som faen vart det

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Försök kontakta en VIP manager eller country manager. Har inte spelat nått på bet365 så har inga kontaktuppgifter.

 

Håll god ton när du kontaktar dem. Säg som det är helt enkelt och be dem byta ut det till en annan token eller cash. Du har vunnit ett pris som inte längre existerar, det är inte ditt fel.

 

Ring det där numret som du fick om du inte hittar kontaktuppgifter till en vip/country manager. Det är oftast enklast att lösa saker över telefon. Var trevlig som sagt och "hota" inte med att smutskasta dem (det gör du i ett senare skede om det inte löser sig :twisted: ).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fast uttrycker han sig så blir han faktiskt en han också.

 

Undrar om pokerspelare är mest osympatiska kategorin människor i världen. Ingen skulle väl kalla en busschaufför idiot för att bussen är sen, eller kalla bilförsäljaren idiot för att de har blivit något fel på bilen man köpt?

 

Varför inte?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade nog lagt ner. Men de som tog beslutet på Bet365 kan inte vara allt för smarta.

 

Att ge dig 22 dollar eller en 15 token hade gett bra publicitet och 22 dollar för dem är inte mycket. Uppsidan hade varit att de fått bra publicitet för att de löst saken samtidigt som du antagligen hade spelat lite mer där och snabbt rejkat de 22 dollarna och vem vet kanske rekommenderat någon annan att spela där. Riktigt korkat av sidan. Svara på mailet o skriv det jag skrev så kanske de förstår att de gjort fel:-) eller något.

 

Seriöst, gör det pedroo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...