jlnsn Postad 20 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 20 Juli , 2010 Blev 1,3k händer till och 2,5k tillskott i kassan. Dagen slutar 5,5k upp och månaden runt 26k plus atm. Sömn nu, ska hjälpa farsan imorgon fm och sen snorkling med brorsan. GG GN Citera
jlnsn Postad 21 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 21 Juli , 2010 En brutal huvudvärk satte stopp för dagens planerade snorkelytflykt. Efter en kortare powernap vid lunch kunde jag iaf släpa ner mig en snabbis till stranden med en polare. Underbar sommar änsålänge måste man säga. Körde sen svs från 23 fram till stängning och hittade 3,4k. Månaden närmar sig dom 30. Nu ska jag sova. Hörs! Citera
RFexpress Postad 21 Juli , 2010 Rapport Postad 21 Juli , 2010 Tjopp!! Var nån dah sedan nu, har inte haft nått vettigt att skriva sas. Idag har jag iaf varit ute på en löprunda och lite powerwalk, joggade 5an på 24 vilket känns omänskligt för mig, en köttbulle med en BMi på 87 Efter löpturen har jag inte alls palat göra mer än att grinda lite nu under nattetid..Efter lite snokande här på PF konstaterar jag att min gode vän JolleMedrigg verkar vara så gott som den enda som hittat plus då även jag tappade cirkus 2K, hände inget spec mkt segt bara. Aja, 33K upp ATM och då har jag inte vatt spec flitig med liret, fel vore väl det i denna sommarhettan. Finns nyttigare och roligare grejer att göra. Hörs Citera
Jonsson Postad 21 Juli , 2010 Rapport Postad 21 Juli , 2010 Hehe jag slutade också dagen upp! Kankse +10 000 eller något. Låg bättre till men tappade typ 7000 här på nattgrinden. Tycker det har varit bra värde denna vecka som jag lirat nu på sommaren Citera
RFexpress Postad 21 Juli , 2010 Rapport Postad 21 Juli , 2010 Kära dagbok..Idag har jag skottat 25/50 HU slutade med ett 8K hål..losade KK mot AQ på Q hög obv får han A dirr på turn..Nu e jag less på skiten o tror jag gör nått annat..Mvh Guld Citera
jlnsn Postad 22 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 22 Juli , 2010 Vevade en 4,5hrs session i natt, klev av vid halv 4 på plus typ 2,1k. Va nog ner typ 2k som värst men taktiken var "jag kör tills jag är upp". Chillar och kollar hsp 6 nu och funderar på vad det ska bli av dagen. Lär väl bli mer grind senare. Har 16,5k händer kvar för att nå upp till mina 50k händer. Borde gå. När får folk lönen egentligen? Denna eller nästa helg? Citera
ryanatwood Postad 22 Juli , 2010 Rapport Postad 22 Juli , 2010 Vevade en 4,5hrs session i natt, klev av vid halv 4 på plus typ 2,1k. Va nog ner typ 2k som värst men taktiken var "jag kör tills jag är upp". Chillar och kollar hsp 6 nu och funderar på vad det ska bli av dagen. Lär väl bli mer grind senare. Har 16,5k händer kvar för att nå upp till mina 50k händer. Borde gå. När får folk lönen egentligen? Denna eller nästa helg? denna. . Citera
jlnsn Postad 22 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 22 Juli , 2010 Sådärja! Backar rakt ut totalt. Värsta jag varit med om tror jag. Inte en enda handjävel har stått. Back 5,7k för sessionen och 5,2k för dagen. Vet inte om man ska lägga upp lite whinehänder eller inte. Orkar inte leta upp. Spelar ju ingen roll egentligen. Månaden på 27k upp typ. Detta är verkligen en svaghet för mig. Så fort jag har en rejäl backsession så känner jag att, "fan är jag vinnande?". Självförtroendet gällande poker rakt ner i källaren. Fattar inte varför det är så. Har ju varit vinnande i flera år och det vet jag om. Någon som har liknande? Menmen, bara att ta nya tag. Citerar goldenrush "kommer en ny dag imorrn sas". Ska nog kötta lite FIFA nån timme nu istället innan sömn. KRIGA! Citera
RFexpress Postad 23 Juli , 2010 Rapport Postad 23 Juli , 2010 Är jävulusiskt sleden nu efter detta nattpasset, det tog på psyket och sitta nere i skiten mest hela tiden och inte kunna se ljuset.. Är inte den som pallar whina men i början av passet var det ganska så brutalt..Bestämde mig dock för o kötta och just nu är jag rätt nöjd med det, hamnade ensam med nått kioskmongo som donerade 2-3 tuss relativt snabbt sen belönade SvS min envishet med ett par set och så var dagen räddad..Slutar på 4K upp cirkus.. Just nu är jag bara så jävla kröksugen asså, måste hålla med Chofritz om att känslan av att vara helt jävla dygnrak och släppa allting(oj mitt i meningen hostar man upp det sjukaste slemmet, std...) är riktigt fin..Tror jag får satsa på nån monsterfylla på lördag för i morgon vill ajg inte missa när alla toksköna löningspjäser e inne o härjar..C´ya Citera
jlnsn Postad 23 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 23 Juli , 2010 Sitter i telekö hos Telia. var man inte semitiltad innan så löser Telia det sas. Blir tennis om en timme typ fö. är dagen oklar. Citera
RFexpress Postad 23 Juli , 2010 Rapport Postad 23 Juli , 2010 Loggar ut nu efter ett skönt löningspass, såg väl ganska mkt ut som det passet jag hade igår med en trög start och att det lossnade sen.. Orkar ej lira mer och spar de 4K jag e upp och ett glatt humör till morgondagens fylla..Ha att Citera
jlnsn Postad 25 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 25 Juli , 2010 Trots lönings helg så har grinden lyst med sin frånvaro för min del. Gick in i en ordentlig vägg och slutade väl kring ett 6k tapp över 24hrs. Det gjorde att jag beslutade mig för att chilla lite istället några dagar. Lirat två tennismatcher drog en spontanare till Göteborg och bara allmänt släppt pokern. Men tänkte käka nu samtidigt som jag kollar klart Bajen-ÄFF och sen ge mig på ett pass mixat 1/2 och 2/4. Ligger upp 26k i Juli så det är såklart riktigt bra med mina mått mätt. Väntar även spänt på rapport från G3Rs lördagskväll. Hört rykten om att han synts på stan. Citera
semiklonk Postad 25 Juli , 2010 Rapport Postad 25 Juli , 2010 Nice resultat! Över hur många händer eller timmar? Citera
jlnsn Postad 25 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 25 Juli , 2010 Nice resultat! Över hur många händer eller timmar? Ty! Lirat 36400 händer (79hrs) hittills i Juli och plus ganska exakt 27k. Målet är 50k händer men kan nog bli tufft att nå. Lirade nyss 1200 händer, främst på 1/2 och plussade 900:- Kändes stabilt och skönt att studsa tillbaka lite. Citera
RFexpress Postad 25 Juli , 2010 Rapport Postad 25 Juli , 2010 Yoo, idag har varit en kämpig dag, inte nog med att man bär på tidernas betongkeps(bakfylla), nej på något konstigt vänster lyckades jag dra på mig en muskelbristning i vaden i sömnen..O jag som hade tänkt vila mig i form..Gårdagen var annars jävligt bra, satte 800 på Nkpng och Juve i en dubbel till 5 i odds så efter att den var spikad gick man runt och trodde man var kung och det kändes som att man kunde hälla i sig hur mkt som helst..Dock tog det stopp på Bahnhof, ett uteställe i Äholm, och jag fick gå in o tapetsera om på deras toalett..Inga konstigheter tänkte jag och det var inget som skulle stoppa mig, fortsatte att dricka i bra takt..Kvällen fortsatte sedan hos en polare innan jag kom på att jag var ruskigt hungrig så tog en taxi till stan för lite nattamat vid 5tiden sedan åkte jag vidare hem till min säng, som jag för övrigt legat i sedan dess Är inte direkt i tillstånd för att lira poker idag men lirade ändå SVERIGERANKINGEN nyss och åkte för ett tag sedan, nu sitter jag och hejar lite på John Isner som jag spontanbetade 600 på till 2,50 i odds för att ha nått o göra..Det står just nu 6-4 1-2 o dem e on serve så hoppet lever i högsta grad..Får se om det blir nått lir i morgon, är ganska så nöjd med månaden som den är då jag bara lirat i cirka 40 timmar och ligger 33K upp..Nu ska jag kolla klart matchen sen dra igång nån rulle att däcka till Over n out!! Citera
RFexpress Postad 26 Juli , 2010 Rapport Postad 26 Juli , 2010 Fisken vände ju obv mot Isner igårkväll och vann trdje avgörande i tiebreak..Min teori om att man måste vara stennitad för att lyckas sätta en bet håller i sig..Är säkert 9/11 på fyllan och 3/20 nykter så det är inget snack om saken imo.. Får se vad som händer idag, har lite lösa planer på att dra till Måndagsklubben på Leffes ikväll men det är under förutsättning att bord är fixat, orkar inte mecka för mycket..Nu e jag i alla fall helt slut i skallen efter lite tennis ute i värmen så nu blir det bara att ta det lugnt!">"< Citera
jlnsn Postad 26 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 26 Juli , 2010 Körde nyss 500 händer och plussade 1k. Lirade mest i brist på annan sysselsättning, egentligen rätt trött. Betade av 3hr tennis i förmiddags och tanken är att följa upp det med streethockey ikväll. Kommer köra riktig fiskimage på min hockeyoutfit ikväll mtp att jag bara har "långfärdsinlines". Brukar åka någon mil ibland, jävligt nice men streethockey blir det inte ofta. Kombinera detta med ett riktigt järnspett till träklubba och en riktigt Brian Rafalski-aktig hjäm så är succen given. Kommer väl va död både på det ena och andra sättet efter det så var väl tur att jag lyckades få in några händer nu. Wish me luck! Citera
jlnsn Postad 27 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 27 Juli , 2010 Spelade nyss en så jävla äcklig session. Stannar plus minus efter ha varit 2k upp men avslutat med att på ungefär 10 min tappa hela plusset på en rad osköna händer. Man blir ju härdad av lirarna på svs måste man ju säga. Tex: ***** Hand History for Game 1353418399 ***** (Boss) $400.00 USD NL Texas Hold'em - Tuesday, July 27, 11:51:26 ET 2010 Table Cleopatra 9 (Real Money) Seat 2 is the button Seat 1: Zindy ( $267.29 USD ) Seat 2: 1eyejack ( $342.25 USD ) Seat 3: Fecht ( $953.86 USD ) Seat 4: JNlsn ( $1158.69 USD ) Seat 5: Lindell_Ã…l ( $150.07 USD ) JNlsn posts big blind [$4.00 USD]. Fecht posts small blind [$2.00 USD]. ** Dealing down cards ** Dealt to JNlsn [ Jh Jc ] Lindell_Ã…l folds Zindy raises [$14.00 USD] 1eyejack folds Fecht folds JNlsn raises [$40.00 USD] Zindy calls [$30.00 USD] ** Dealing Flop ** [ 3h, 4s, 9h ] JNlsn bets [$67.50 USD] Zindy calls [$67.50 USD] ** Dealing Turn ** [ 7s ] JNlsn bets [$168.75 USD] Zindy calls [$155.79 USD] JNlsn wins $12.96 USD ** Dealing River ** [ 6h ] Zindy shows [6c, 7d ] JNlsn shows [Jh, Jc ] Zindy wins $523.17 USD from main pot Denna va ju ingen större men sen någon kk vs qq och 55 ai pre där obv 5an vinner. Någon annan öp vs set osv. Rätt tiltad atm spec när allt bara trillade in på ett par minuter. Inte gjort ett jävla piss på hela dagen förrutom kollat nya entourage och mailat äckliga skatteverket eftersom jag inte fått tillbaka min skatt. Samma skit förra året minns jag. Satans tomteverkstad där antagligen. Måste ta tag i att göra något nu. Citera
jlnsn Postad 27 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 27 Juli , 2010 Lirade nyss lite till och backade typ 1,1k. Gold3nrush som lurade mig till borden pga nån fisk. Men inget jag fick ta del av sas. Hann även med att oprovocerad bli kallad "m yttarn" och "skånefitta" av nån som nickade "Vanial". Någon som vet något om han? Hissen verkade inte gå ända upp direkt. Citera
jlnsn Postad 28 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 28 Juli , 2010 Kunde inte sova utan lirade en timme nu fram till stängning, fint värde så hittade 2k, Alltid trevligt. GN Citera
jlnsn Postad 28 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 28 Juli , 2010 Blivit en del händer med ett back på 2,5k som resultat. Var kraftigt steamad i slutet. Helt jävla sjukt vad sinnesslöa vissa måste vara. Hade nån jävla 91/3 som inte torskade en enda hand, kvittade vad han hade. Totalt oslagbar vid sd. Tröttsamt värre iaf. Helt osugen nu så frågan är om jag inte håller för resten av juli och får upp suget inför augusti istället. Ligger 26k upp nu i runda slängar. Citera
najvik Postad 28 Juli , 2010 Rapport Postad 28 Juli , 2010 Jag lägger upp den istället... Microgaming, $2/4 No Limit Hold'em Tournament, 5 Players Hand Converter by Pokerhand.org Board: Gold3nRush (CO): $1,349 --Diesel-- (Button): $421.72 adolf. (UTG): $321.72 Najvik (BB): $800 Eirik (UTG+1): $426.17 Dealt to Najvik K:club: K:heart: Pre-flop: (1 folds) Gold3nRush raises to $14 (2 folds) Najvik raises to $44 Gold3nRush calls $30 Flop: ($90) 9:diamond: 7:spade: T:spade: (2 Players) Najvik bets $61 Gold3nRush calls $61 Turn: ($198) 7:heart: (2 Players) Najvik bets $128 Gold3nRush raises to $400 Najvik all-in $695 Gold3nRush calls $295 River: ($1,587) A:spade: (2 Players) Results: Gold3nRush Showed 8:heart: A:heart: Najvik Showed K:club: K:heart: Gold3nRush wins $1,587 Citera
ypsil0n Postad 29 Juli , 2010 Rapport Postad 29 Juli , 2010 Jag lägger upp den istället... Microgaming, $2/4 No Limit Hold'em Tournament, 5 Players Hand Converter by Pokerhand.org Board: Gold3nRush (CO): $1,349 --Diesel-- (Button): $421.72 adolf. (UTG): $321.72 Najvik (BB): $800 Eirik (UTG+1): $426.17 Dealt to Najvik K:club: K:heart: Pre-flop: (1 folds) Gold3nRush raises to $14 (2 folds) Najvik raises to $44 Gold3nRush calls $30 Flop: ($90) 9:diamond: 7:spade: T:spade: (2 Players) Najvik bets $61 Gold3nRush calls $61 Turn: ($198) 7:heart: (2 Players) Najvik bets $128 Gold3nRush raises to $400 Najvik all-in $695 Gold3nRush calls $295 River: ($1,587) A:spade: (2 Players) Results: Gold3nRush Showed 8:heart: A:heart: Najvik Showed K:club: K:heart: Gold3nRush wins $1,587 kinda jättekallt Citera
Recommended Posts