psykologas Postad 29 December , 2009 Rapport Postad 29 December , 2009 Kopierar iden med årets pf-awards för att kunna sammanfatta pfs livstid hitintills. har inte så jättebra koll å inte varit med från starten men här e mina favoriter i alla fall Decenniumets PF-are: CDS pappa tätt följd av Othello Ola och eury Decenniumets bästa PF-spelare: inte så bra koll får väl säga TLK. TK (telefonkiosk) e ju oxå grymt imponerade att ha klarat att dominera under så lång tid med alla omställningar som krävts. Decenniumets dagbok: Mr Dawwe (personligen gillar jag tomtetomte bäst men den har inte tillräckligt mkt läsare) Decenniumets kommentar: Det mesta av softish mm texter och alla svar han fick av alla små besserwissrar som ville visa sig på styva linan Decenniumets tråd: Shahins Hu utmaning va kul. när legato skulle försvara sitt spel i första pokermiljonen va oxå rätt rolig Decenniumets "Ursäkta, vad sa du nu?" lol och nöten kunde inte ens en gubbe som jag låta bli att börja säga/skriva;-) Decenniumets well: vet int men måste såklart va med för er andra. roligaste trådiden i mitt tycke Decenniumets sisofos: Olas jobb för att få folk att engagera sig för pokerns framtid via framförallt då förbundet Citera
el_kryddo Postad 29 December , 2009 Rapport Postad 29 December , 2009 Håller med om Shahins HU-utmaning, Dawwes db och CDS pappa. Slänger in en som poppade upp i skallen också... Decenniumets pokerteam: Team Gnuf Citera
Snygglenn Postad 29 December , 2009 Rapport Postad 29 December , 2009 Håller med om Shahins HU-utmaning Länk? Citera
Drunken_Penguin Postad 29 December , 2009 Rapport Postad 29 December , 2009 Länk? Antar att det är denna som omtalas: http://pokerforum.nu/forum/resultat/49169-shahin-vs-adonis112-hu.html Citera
psykologas Postad 29 December , 2009 Författare Rapport Postad 29 December , 2009 Antar att det är denna som omtalas: http://pokerforum.nu/forum/resultat/49169-shahin-vs-adonis112-hu.html näe mena den när han skulle vinna 1k om dan i typ 14 dagar i rad. fick bara spela 75 euro hu sitogo. men tack ändå Citera
Spelgalen Postad 29 December , 2009 Rapport Postad 29 December , 2009 Roligt initiativ! På tal om MrDawwe måste vi utnämna Decenniumets epic fail: PF-användaren som postade MrDawwes graf under hans brutala upswing i BBV forumet på 2p2 som sin egen. Liiiiiite pinsamt sen när han blev påkommen. Citera
Drunken_Penguin Postad 29 December , 2009 Rapport Postad 29 December , 2009 näe mena den när han skulle vinna 1k om dan i typ 14 dagar i rad. fick bara spela 75 euro hu sitogo. men tack ändå Denna då: http://pokerforum.nu/forum/resultat/12001-shahin86s-tolvdagarsutmaning.html Var före min tid på forumet, och tiden innan jag kom hit trodde jag inte folk var intresserade av. Citera
speltorsk_LOL Postad 29 December , 2009 Rapport Postad 29 December , 2009 Decenniumets epic fail: PF-användaren som postade MrDawwes graf under hans brutala upswing i BBV forumet på 2p2 som sin egen. Liiiiiite pinsamt sen när han blev påkommen. Jojje2k Citera
tomtetomte Postad 29 December , 2009 Rapport Postad 29 December , 2009 Kopierar iden med årets pf-awards för att kunna sammanfatta pfs livstid hitintills. har inte så jättebra koll å inte varit med från starten men här e mina favoriter i alla fall Decenniumets PF-are: CDS pappa tätt följd av Othello Ola och eury Decenniumets bästa PF-spelare: inte så bra koll får väl säga TLK. TK (telefonkiosk) e ju oxå grymt imponerade att ha klarat att dominera under så lång tid med alla omställningar som krävts. Decenniumets dagbok: Mr Dawwe (personligen gillar jag tomtetomte bäst men den har inte tillräckligt mkt läsare) Decenniumets kommentar: Det mesta av softish mm texter och alla svar han fick av alla små besserwissrar som ville visa sig på styva linan Decenniumets tråd: Shahins Hu utmaning va kul. när legato skulle försvara sitt spel i första pokermiljonen va oxå rätt rolig Decenniumets "Ursäkta, vad sa du nu?" lol och nöten kunde inte ens en gubbe som jag låta bli att börja säga/skriva;-) Decenniumets well: vet int men måste såklart va med för er andra. roligaste trådiden i mitt tycke Decenniumets sisofos: Olas jobb för att få folk att engagera sig för pokerns framtid via framförallt då förbundet Much love. Men vadå tillräckligt mkt, var går gränsen? Man får så många läsare som man förtjänar. Förresten så föredrar jag kvalitet på läsarna framför kvantitet. Citera
psykologas Postad 29 December , 2009 Författare Rapport Postad 29 December , 2009 Denna då: http://pokerforum.nu/forum/resultat/12001-shahin86s-tolvdagarsutmaning.html Var före min tid på forumet, och tiden innan jag kom hit trodde jag inte folk var intresserade av. on spot. roliga börjar dock en bit in vid vadet mot ramz och morbo Citera
Olyckan_77 Postad 29 December , 2009 Rapport Postad 29 December , 2009 Ang Shahins Adonis-"beef": Adonis/livb innehar 1:a OCH 10:e plats i Sharkscopes overall-topplista för 2009. Imponerande, minst sagt. Citera
okocha Postad 29 December , 2009 Rapport Postad 29 December , 2009 Decenniumets PF-are: hjort Decenniumets bästa PF-spelare: nebbis Decenniumets dagbok: Dawwe Decenniumets kommentar: vet inte Decenniumets tråd: nån cds-tråd Decenniumets "Ursäkta, vad sa du nu?" <--- Decenniumets well: jello och hjort, tycker cylls var lite komisk också innan den bommades igen Decenniumets sisofos: förstår inte frågeställningen lägger till decenniumets bild: http://pokerforum.nu/forum/1359377-post3129.html tätt följd av QoS är en megatomte. Citera
devalanteriel Postad 29 December , 2009 Rapport Postad 29 December , 2009 "QoS är en mega tomte" är utan tvekan decenniets bild. Citera
jello Postad 29 December , 2009 Rapport Postad 29 December , 2009 decenniets sisyfos får nog bli staahlas jobbsökande Citera
Staahla Postad 29 December , 2009 Rapport Postad 29 December , 2009 Decenniumets PF-are: Hjorten såklart Decenniumets bästa PF-spelare: hazeelnut Decenniumets dagbok: CDS Decenniumets kommentar: Måste vara någon i Hjorts gamla "qoute-upphackningar" av poster. Decenniumets tråd: Cylls HU-utmaning till gdaily eller tråden där ST läxar upp hazeelnut en gång för alla. Decenniumets well: Jonkos (Hittapengarna tror jag) Decenniumets sisyfos: jojje2k-bannandet Citera
Sniffe54 Postad 30 December , 2009 Rapport Postad 30 December , 2009 CDS-dagbok klart bäst alla kategorier. Citera
thestonk Postad 30 December , 2009 Rapport Postad 30 December , 2009 Decenniets kommentar: jellos höhö. high five, conny! Jag vet inte om jag någonsin sett en så kärnfull kommentar som pressar ihop en tråds fulla atmosfär till en skön juice med underfundig humor, sarkasm och intelligens som kompletterande pressfrukter. Resultatet blir kompakt som ett svart hål - en enradare som i sinnet växer till biblisk storlek efter en stunds reflektion. Briljans. Citera
Nidson Postad 30 December , 2009 Rapport Postad 30 December , 2009 Jag gillade tråden då all_ur_horses skulle läxa upp hazeelnut i hur man spelar AQ på Qxx-floppen då fi donkar in i en. Citera
speltorsk_LOL Postad 30 December , 2009 Rapport Postad 30 December , 2009 Jag gillade tråden då all_ur_horses skulle läxa upp hazeelnut i hur man spelar AQ på Qxx-floppen då fi donkar in i en. all_ur_horses till hazeelnut: det är okej när nån som nebb inte motiverar, men en fisk som du bör nog göra det he he he Citera
CarlDenStore Postad 30 December , 2009 Rapport Postad 30 December , 2009 CDS-dagbok klart bäst alla kategorier. Tackatackar Citera
Orrarah Postad 30 December , 2009 Rapport Postad 30 December , 2009 Tackatackar Hur går det med liret nu för tiden? Citera
KungKroon Postad 30 December , 2009 Rapport Postad 30 December , 2009 Cleburnes dagbok förtjänar ju faktiskt vinst i alla kategorier. Citera
CarlDenStore Postad 31 December , 2009 Rapport Postad 31 December , 2009 Hur går det med liret nu för tiden? Åt helvete, haft två plusmånader i år:( I´m history... Citera
jello Postad 31 December , 2009 Rapport Postad 31 December , 2009 Decenniets kommentar: jellos höhö. high five, conny! Jag vet inte om jag någonsin sett en så kärnfull kommentar som pressar ihop en tråds fulla atmosfär till en skön juice med underfundig humor, sarkasm och intelligens som kompletterande pressfrukter. Resultatet blir kompakt som ett svart hål - en enradare som i sinnet växer till biblisk storlek efter en stunds reflektion. Briljans. skönt att få lite cred för sin konst, istället för denna ständiga förföljelse! extra hedrande när horace himself står för motiveringen. Citera
Opteron Postad 31 December , 2009 Rapport Postad 31 December , 2009 Borde inte hataB2B få någon nominering i nån kategori? Citera
Recommended Posts