Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Verkligen ISKALLT spel på nätet senaste dagarna. Kör sng race vilket kan vara lite farligt då man verkligen inte kör sitt a game utan bara försöker få in mycket volym.

Skönt med turre klonk igår dock så blir inte alltför tiltad just nu när nätspelet inte flyter på som man vill

• Svars 307
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Någon där uppe står och skrattar och pissar mig rakt i ansiktet!

Sng race tar på psyket. Ca 30 inköp back senaste två dagarna och inte en hand står och inget går rätt, inte ens när det gäller om andra ska åka ut eller inte är fru fortuna på min sida.

Postad

Ofan, blev du 2:a? Stort Grattis!

Då gjorde mina sista marker nytta iaf. :)

Kul att träffas, vi ses säkert på något annat pokerevent någonstans. Vi har väl planer på att dra ett gäng till Tallinn igen i september så det är bara att styra upp en helg då. :)

Postad
Bra jobbat i förrgår! WP!

Vi får köra nån mer repa framöver. :)

TY. Det tycker jag absolut var en mycket trevlig dag/kväll

Jag läser! :-) Wp på Gamblerz och varmt välkommen ner till Närke på nån av mina turrar i framtiden!

Tack för inbjudan det gör jag gärna

Ofan, blev du 2:a? Stort Grattis!

Då gjorde mina sista marker nytta iaf. :)

Kul att träffas, vi ses säkert på något annat pokerevent någonstans. Vi har väl planer på att dra ett gäng till Tallinn igen i september så det är bara att styra upp en helg då. :)

Yes man lyckades göra en miniklonk :-)

Det låter skoj, du får säga till när du har planer för sthlm nästa gång!

Postad

Går bra i pokern för tillfälligt, känner mig väldigt stabil och går stadigt uppåt så jag väntar bara på svackan.

Spelade tidigare extrem turbos då blindsen höjs varannan hand vilket inte passade mig alls, körde detta mest pga sng race. Nu har jag dock ändrat till super turbo då det höjs var 5e hand, får inte in samma volym men oj vilken skillnad det blivit.

Den fina kurvan neråt visar när jag spelade extrem turbo, vändningen är sen jag började med super turbo.

sw8wu0.jpg

Postad
Sjuk graf men man kan ju dra lite slutsatser från den... ;)

Vet ännu inte hur det blir på lördag. Besked lämnas i veckan. Being Jennez typ.

Ja synd bara att man inte slutade med extrem turbo tidigare. Kommer vara chanslös i racen men kommer nog bli mer pengar i slutändan såhär ändå.

Ok hoppas Mike har kvar platser sen då

Postad
Det är lugnt. Du får Jens plats men det säger vi inte innan.

Jag säger inget :roll:

Whatever. Drar igång ett Sviten-game sen kommer jag inte behöva jobba fram till jul.

Det där vågar man väl inte spela utan övre tak på potten :-D

Postad

Lite resultatuppdatering här då.

Mars blev mest spel på slutet men blev ca 450e plus.

Spelar 10+1e sng´s 5 handed

1/4 inge spel

2/4 64sng 61e

3/4 22sng 128e

4/4 49sng 6e

Postad

Stämplar ut för dagen, tappa en del av dagsplusset på slutet då inte en hand ville stå men får vara nöjd ändå.

Inga gigantiska summor men känns stabilt med över en vecka av bara gröna siffror iaf.

1/4 inge spel

2/4 64sng 61e

3/4 22sng 128e

4/4 49sng 6e

5/4 109sng 107e

Postad

Ikväll är det returen mellan Arsenal och Barcelona. Om man tittar på förra matchen och tillägger bortaplan, flera skador och avstängning på Fabregas (skadad med) så tror jag tyvärr inte på en skräll.

Barca har visserligen avstängningar på mittlåset men där nere kommer väl bollen inte vara så mycket ändå?

Jaja det blir en grym match hur som helst för oss som älskar fotboll.

Tog mini grind nu medans jag vakna till å körde 8sng med miniplus som resultat, ska iväg till bolaget nu sen blir det grind.

Postad
Antar att du inte gärna missar genrepet?!? Ser inte ett ord om det dock...

Arsenal, pfff :roll:

Genrepet? Nä det har jag nog missat i så fall vad det är för nåt?

Postad

Jaha that one. Nä jag är så inne i champions league så det där var aldrig riktigt aktuellt för min del. Får hoppas på bra drag utan min hjälp men på premiären finns jag med :-D

Postad
Jaha that one. Nä jag är så inne i champions league så det där var aldrig riktigt aktuellt för min del. Får hoppas på bra drag utan min hjälp men på premiären finns jag med :-D

Säker på att du inte är gårdare... 8-)

Postad
Säker på att du inte är gårdare... 8-)

Haha rätt säker :-) Varit osäker på denna säsong men nu när man tittar på laget ser det trots allt rätt bra ut.

Shaban i målet bör ju hålla superettan klass iaf :-D

Backlinjen och mittfältet ser mycket bra ut, bra bredd på mittfältet.

Anfallet däremot är väldigt tunt och Paulse borde dom dumpat för länge sen, får hoppas Freddy kan stänka in några

Postad

Märkt att jag har ett behov av att berätta i chatten för folk vilken jävla tur dom har när dom träffar en 1-2 outare eller vilken värdelös syn det var när dom gör nåt tomtespel som lönar sig. Kanske inte så bra :-D

Snart börjar cska - inter..

Dom ryska lagen får ju fan göra nåt åt sina arenor, inte ok att deras hemma matcher alltid ska börja flera timmar innan pga ljus. Såna krav det är på alla lags hemma arenor borde det där vara något som inte borde godkännas heller