eurythmech Postad 2 Maj , 2007 Rapport Postad 2 Maj , 2007 Nån som har en videolänk till Kuyts "offside"? Citera
lolboll Postad 2 Maj , 2007 Rapport Postad 2 Maj , 2007 Nån som har en videolänk till Kuyts "offside"? http://www.youtube.com/watch?v=5b8OlVOsT9Q Citera
devalanteriel Postad 2 Maj , 2007 Rapport Postad 2 Maj , 2007 Inte så mycket att snacka om, tycker jag, klart domaren ska blåsa av där. Och jag är fanatisk Liverpool-anhängare. Citera
eurythmech Postad 2 Maj , 2007 Rapport Postad 2 Maj , 2007 right, märkligt så partisk man är i stridens hetta Citera
-PK- Postad 2 Maj , 2007 Rapport Postad 2 Maj , 2007 right, märkligt så partisk man är i stridens hetta Spela roll, Vi är i FINAL! Citera
eurythmech Postad 2 Maj , 2007 Rapport Postad 2 Maj , 2007 Mmmm, sjukt kul. Enda nackdelen är ju att jag kommer gula på sportsbetting. Citera
sorkenkk Postad 2 Maj , 2007 Rapport Postad 2 Maj , 2007 Har inte så mycket med det att göra. Jag skulle kunna räkna upp ett antal lag som spelar betydligt roligare fotboll än vad Chelsea gör. Liverpool har suddat ut sin tråkstämpel under Benitez. Har du verkligen missat det? Tydligen så har jag väl gjort det då. De matcher jag har sett i år när Liverpool spelat mot de bättre lagen då det gällt något så har de varit lika tråkiga som vanligt. Matcherna mot Chelsea var rena gäspningarna. Och nej, jag gillar inte bara att se när det blir massa mål. Då skulle jag inte hålla på Milan. Handlar väll inte så mycket om att spela "rolig" fotboll.Jag blir mer imponerad av en taktiskt defensiv match med långbollar och igenspikat än lag som spelar kortpassningspel och 4 insläppta mål ala Arsenal. Taktisk defensiv fotboll med långbollar? Det finns ju inget underhållningsvärde alls i det. Det ska snarare vara taktisk fotboll med varierat spel under matchens gång då ett lag kan ösa på som fan ett tag för att sen backa hem och briljera bakåt när det andra laget tänt till och försöker anfalla. Milans spel idag är ett bra exempel på det. Jag förstår inte hur kan man gilla att se ett lag som backar hem och bara slår långbollar. Det är FEGT. Vad är roligt med det? Nej tack gode gud att Juventus snart är tillbaka igen. Då kanske vi får se en final av toppklass igen där bägge lagen spelar ut till max med en match som innehåller allt. Men jag har som sagt inte sett så mycket av Liverpool i år så jag ska väl inte dra några förhastade slutsatser än. Säger bara att spelar de som de brukar göra så har vi ingen underhållande match framför oss. Citera
MacDaddy Postad 3 Maj , 2007 Rapport Postad 3 Maj , 2007 Jag ser bara fram emot en bra match. Men leverpastej ä väl dem som är närmast hjärtat. Milan känns så blaha, har alltid gjort precis som Juventus. Citera
eurythmech Postad 3 Maj , 2007 Rapport Postad 3 Maj , 2007 Varför pratar sorken som om alla vill se underhållande fotboll, även om man skrivit att det inte handlar så mycket om att spela "rolig" fotboll? Folk har olika smak, oh noes! Citera
MacDaddy Postad 3 Maj , 2007 Rapport Postad 3 Maj , 2007 Tror du sorken baserar lite mkt av ditt liverpool gnäll på första matchen mot chelsea. Det va en typisk skitmatch som alla kan göra. Men mot Chelsea så ägde de dem hårt även om det inte var en supermatch spelmässigt sett. Några i virket bla. Citera
Lodnert Postad 3 Maj , 2007 Rapport Postad 3 Maj , 2007 Milan leder med 3-0 i halvtid och Liverpool vänder och vinner på straffar?!. Känns det igen? Citera
punkis Postad 3 Maj , 2007 Rapport Postad 3 Maj , 2007 spelar milan som demgjorde igår krossar dem pool enkelt Körde ju verkligen över mitt älskade united..... Gattusso e en jäkla maskin... hade gärna sett han på uniteds mittfält, samt kaka på topp...... Och united hade haft en hel trupp igen Nä igår så vi finalen och milan vann Citera
eurythmech Postad 3 Maj , 2007 Rapport Postad 3 Maj , 2007 Nån som kan översätta det där senaste? Citera
Lodnert Postad 3 Maj , 2007 Rapport Postad 3 Maj , 2007 Ronaldo är ju ungefär som Zlatan sämst när det gäller!! Citera
cab19 Postad 3 Maj , 2007 Rapport Postad 3 Maj , 2007 TILT! Har väntat på en diskbråcksoperation i över 2 år som inte blivit av pga olika anledningar. Gissa vilket datum som gäller för nästa försök till operation. Jaja, vill verkligen få till operationen nu så att man kan börja jobba igen.Får väl kolla in någon repris senare. GOGO POOL! Citera
-PK- Postad 3 Maj , 2007 Rapport Postad 3 Maj , 2007 Känns smått irrelevant att diskutera hur matchen kommer sluta ifall Milan spelar på sin absoluta topp. Sure, Milan var otroligt bra igår och Man U var totalt odugliga, klart att matchen slutar som den gör men chansen att det ena laget i finalen kommer göra sitt livs match och det andra kommer göra en plattmatch kommer med största sannolikhet inte hända. Citera
Ruterkung Postad 3 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 3 Maj , 2007 De lag som skulle ha varit i final egentligen är de lag som möts nu, Milan och United. Detta grundar du på Manchesters tuffa lottning i Champions Leauge? Jag tycker också det är stort att gå till semifinal när man har mött storlag som FC Köpenhamn, Lille, Roma, Celtic och Benfica. De slog ju faktiskt FCK och Celtic en gång iallafall. Manchester har inte slagit ett ända rikitgt bra lag i Champions League på de senaste 3-4 åren iallafall. Både Liverpool och Milan känns ruggit stabila när det är Champions Leauge matcher så jag tror på en bra final och jag hoppas verkligen vi kan ta våran sjätte titel. Vi får fixa tillbaka Hamann till denna matchen så han stoppar Kaká som han gjorde i förra mötet. Citera
punkis Postad 3 Maj , 2007 Rapport Postad 3 Maj , 2007 vill dock inte se en europa final med 2 mittenlag i respektive ligor........... Citera
eurythmech Postad 3 Maj , 2007 Rapport Postad 3 Maj , 2007 Mmm, Tottenham - Parma blev det till slut va? Citera
punkis Postad 3 Maj , 2007 Rapport Postad 3 Maj , 2007 Nästa år tar ni ligan anfield_road.... hahah det har väl ni sagt hala 90 talet och 2000 talet Citera
Ruterkung Postad 3 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 3 Maj , 2007 Nästa år tar ni ligan anfield_road....hahah det har väl ni sagt hala 90 talet och 2000 talet Och trots det är vi klasser bättre än alla engelska lag, både på planen och utanför. "Form is temporary, class is permanent". Något Chelsea borde ta till sig... Citera
devalanteriel Postad 3 Maj , 2007 Rapport Postad 3 Maj , 2007 Nästa år tar ni ligan anfield_road....hahah det har väl ni sagt hala 90 talet och 2000 talet Nä, jag har inte trott att det är realistiskt särskilt många gånger senaste 15 åren. Men CL smäller högre, och det är alltid lika roligt med sådana positiva överraskningar. Även om det blir förlust är en andraplats i CL > vinst i PL. Citera
punkis Postad 3 Maj , 2007 Rapport Postad 3 Maj , 2007 Nä, jag har inte trott att det är realistiskt särskilt många gånger senaste 15 åren. Men CL smäller högre, och det är alltid lika roligt med sådana positiva överraskningar. Även om det blir förlust är en andraplats i CL > vinst i PL. hahah jo det är helt rätt iofs, bara mycket bitter idag... Hade bara vi fått vår straff Och alla skador alltså.............. Citera
Recommended Posts