padrinosftw Postad 30 Januari , 2010 Rapport Postad 30 Januari , 2010 Var där, gick bra och en massa bord öppna inklusive ett par stycken på våning tre. Blir garanterat återbesök. Har jag aldrig varit med om tidigare, är det en ny grej eller kör de det varje löningshelg? Citera
Masterchen Postad 30 Januari , 2010 Rapport Postad 30 Januari , 2010 Har jag aldrig varit med om tidigare, är det en ny grej eller kör de det varje löningshelg? Dom körde med det rätt ofta förr(Typ ett halvår sedan) och då endast lönehelger + större turneringshelger. Då hade dom även så att dom 2020bord som var öppna på 4;de våningen var med dubbla upptag:-D. Hur var det nu? Var det dubbla nu med på 4;de? Citera
frekje Postad 30 Januari , 2010 Rapport Postad 30 Januari , 2010 Tror det totalt var 11 bord öppna när jag gick. Det gick ett rykte om att det var dubbla upptag på 3ans bord men det tror jag inte stämde. Sjukt mycket action och en bra blandning av folk. Säkerligen lika bra ikväll! Citera
Joel Eriksson Postad 30 Januari , 2010 Rapport Postad 30 Januari , 2010 Tror det totalt var 11 bord öppna när jag gick. Det gick ett rykte om att det var dubbla upptag på 3ans bord men det tror jag inte stämde. Sjukt mycket action och en bra blandning av folk. Säkerligen lika bra ikväll! Det stämmer, tyvärr var det inte deepstack på trean. Var nere och kollade, såg ut att vara bra värde på trean ändå, men nackdelen är ju att det blandas manuellt vilket gör att man ser lite färre händer/timme. Det är ju inte bara så att man "missar värde", jag tycker att det är lite småtiltande också att se typ 15-20 händer i timmen.. Citera
Masterchen Postad 30 Januari , 2010 Rapport Postad 30 Januari , 2010 Det stämmer, tyvärr var det inte deepstack på trean. Var nere och kollade, såg ut att vara bra värde på trean ändå, men nackdelen är ju att det blandas manuellt vilket gör att man ser lite färre händer/timme. Det är ju inte bara så att man "missar värde", jag tycker att det är lite småtiltande också att se typ 15-20 händer i timmen.. Men det har ju aldrig varit deepstack på trean!! Var det eller var det inte deepstack på fyran är frågan? Citera
Masterchen Postad 31 Januari , 2010 Rapport Postad 31 Januari , 2010 Tack för svaret ang dubbla upptag. Btw borde inte handanalyser läggas i ett annan tråd än denna? Citera
kyken Postad 1 Februari , 2010 Rapport Postad 1 Februari , 2010 Men nu jäävlar.. VEM FAN E DU MASTERCHEN? Citera
Masterchen Postad 1 Februari , 2010 Rapport Postad 1 Februari , 2010 Du får två ledtrådar. 1, Jag håller på med en bollsport. 2, Jag heter K***e Just det ja jag skulle berätta vilken sajt vi spelat mot varandra, svs var det om jag inte missminner mig. Å sluta upp med å driva med stackars Davor. Gissar att du var inblandad i det lilla buset. Citera
Gaston116 Postad 1 Februari , 2010 Rapport Postad 1 Februari , 2010 Du får två ledtrådar. 1, Jag håller på med en bollsport. 2, Jag heter K***e Just det ja jag skulle berätta vilken sajt vi spelat mot varandra, svs var det om jag inte missminner mig. Å sluta upp med å driva med stackars Davor. Gissar att du var inblandad i det lilla buset. Lol, största fisken i poker Stockholm. Citera
Cyntax Postad 1 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 1 Februari , 2010 Du får två ledtrådar. 1, Jag håller på med en bollsport. 2, Jag heter K***e Just det ja jag skulle berätta vilken sajt vi spelat mot varandra, svs var det om jag inte missminner mig. Å sluta upp med å driva med stackars Davor. Gissar att du var inblandad i det lilla buset. Hehe. Då vet vi vem du är! Jag ska hälsa nästa gång. Är du fortfarande i Sundsvall? Hur länge ska du vara där? (med reservation för att du skojar med oss) Citera
FiSherman63 Postad 1 Februari , 2010 Rapport Postad 1 Februari , 2010 Lol, största fisken i poker Stockholm.Heter han Stockholm? Fett tungt! Citera
kyken Postad 2 Februari , 2010 Rapport Postad 2 Februari , 2010 Du får två ledtrådar. 1, Jag håller på med en bollsport. 2, Jag heter K***e Just det ja jag skulle berätta vilken sajt vi spelat mot varandra, svs var det om jag inte missminner mig. Å sluta upp med å driva med stackars Davor. Gissar att du var inblandad i det lilla buset. SYYYYYN! Jag har aldrig drivit med Davor?! Calle heter han jue. VEM FAN E DU? Citera
reyes Postad 2 Februari , 2010 Rapport Postad 2 Februari , 2010 Jag Synar Och Reraisar All In !!! Citera
Masterchen Postad 2 Februari , 2010 Rapport Postad 2 Februari , 2010 Klart att jag inte är Calle Arnold. Men den som vet det allra mest är Kyken själv. Det var en solklar bluff som jag ville få synad(Fälla). Eller hur Kyken? Citera
Cyntax Postad 2 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 2 Februari , 2010 Jag Synar Och Reraisar All In !!! Bluff, sorry Har du kvar numret? Citera
Tottyville Postad 2 Februari , 2010 Rapport Postad 2 Februari , 2010 mer handanalyser tack! +4 Citera
Tottyville Postad 2 Februari , 2010 Rapport Postad 2 Februari , 2010 Lol, största fisken i poker Stockholm. Heter han Stockholm? Fett tungt! I find this funny. Citera
kyken Postad 2 Februari , 2010 Rapport Postad 2 Februari , 2010 ring numret äckeldavor. Masterchen? VEM FAN E DU? BTW, tror du jag e Calle? EDIT: VEM FAN E DU MASTERCHEN? Citera
Masterchen Postad 4 Februari , 2010 Rapport Postad 4 Februari , 2010 Jag inte bara tror,, jag är rätt säker. Kyken och C.A spelar otroligt lika. Citera
kyken Postad 4 Februari , 2010 Rapport Postad 4 Februari , 2010 Nu är du verkligen ute och cyklar. Spelar du 2.5/5 på SS? När ska du spela CC igen? Spelar jag lika som Calle när jag spelar på nätet? Citera
Lil_Slim Postad 4 Februari , 2010 Rapport Postad 4 Februari , 2010 De e jag som e Calle. Hej Davor, lol! "jag synar och reraisar all in!" Citera
kyken Postad 4 Februari , 2010 Rapport Postad 4 Februari , 2010 De e jag som e Calle. Hej Davor, lol! Fy fan va "gayit" skrivit! Citera
Recommended Posts