Gå till innehåll

Tråden om NLTH 20-20 på CC i Stockholm.


Cyntax

Recommended Posts

  • Svars 330
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

aja då ere rätt sjukt för någon har fått tag på mitt nummer och smsat mig 4 gånger och sagt att han va du ... om du säger at det inte är du så tror jag på dig ...

 

plus jag vill inte häller ha någon krig här och jag e inte upprörd ... det e bara lite tilt at du ena stunden säger du e skön kille osv. vilket betyder at du måste känna mig lite si så där ... då skulle du veta at om du säger vem du e så skriver jag det inte här jag e inte sån ... men ändå vill du inte göra det ... det e det bara ... riktigt iriterande ... men men

 

MR TIGHT aka Davor

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Adrian. Lång svensk kille, ser ut som en "rocker". Hans flickvän är Marie Picasso, från Idol. Marie var där igår och hon satt på bord 8, det närmast kaffet/juicen.

 

Förresten, vem var den andra tjejen där igår. Mörkt, långt hår (om jag minns rätt). Jag synade en all-in från henne med 3'e paret, jag såg att hon bluffade. Lättläst. Tiltade hon sen?

 

 

Albin heter han...

 

Linda heter hon...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Linda är väl lite av en Semi-regular.

Då hon väl kommer ner till Sthlm.

Snart bor hon ju här nere så då lär vi se ännu mer av na

Tillsammans med Micke som spelar 5050.

------------------------------------------

Okej så Kinesen/Asiaten med brillorna heter J.W då vet jag vem han är.

Inte pratat allt för mycket med honom då jag tycker han verkar mest butter hela tiden.

Tycker han är ett visst värde iaf.

-------------------------------------------

Adrian/ALBIN är ju väldigt duktig då han gått långt i en unibet-turre va?

Iallafall inget blåbär kan ju va då,, själv har jag inte spelat allt för mycket mot honom.

-----------------------------------------

 

Hinner tyvärr inte in ikväll när lite andra grejor kom i mellan.

(Läs flickvän:oops: .)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Linda är väl lite av en Semi-regular.

Då hon väl kommer ner till Sthlm.

Snart bor hon ju här nere så då lär vi se ännu mer av na

Tillsammans med Micke som spelar 5050.

Ah bra! Jag har en tokbra read på henne. Synade henne med 3'e-paret då hon var helt tom. Var drygt 4k i den potten. Henne ska jag plocka mer pengar från. ;-)
Årets levlingstråd :D
Självklart! Häng med! :mrgreen:
Hinner tyvärr inte in ikväll när lite andra grejor kom i mellan.

(Läs flickvän:oops: .)

Toffel. Synd, jag är där vid 22:30. Vi kanske syns i helgen då?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Albin. Lång svensk kille, ser ut som en "rocker". Hans flickvän är Marie Picasso, från Idol. Marie var där igår och hon satt på bord 8, det närmast kaffet/juicen.

 

Albin är definitivt en av de bättre spelarna på CC, och kanske man ska kalla honom reg också. Jävligt trevlig kille, har pratat lite med honom på sistone. Inte för att jag är nöten, men jag skulle hellre ha pengarna på honom än på mig själv i WSOP main eller ett högt (säg 100/200) CG.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ah bra! Jag har en tokbra read på henne. Synade henne med 3'e-paret då hon var helt tom. Var drygt 4k i den potten. Henne ska jag plocka mer pengar från. ;-)

 

Jaha, själv tycker jag hon är rätt svårläst, även om jag har en read på henne som är hyfsad. Hon är ju annars rätt så stabil, och antar att hon plussar rätt bra över en längre period. Inte lika vass som Micke såklart, men min gissning är att hon skulle kunna leva på pokern (även om det kanske inte skulle vara ett liv levt på biblioteksgatan).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

måste vart jag, 339 flop om jag kom ihåg det rätt. :D

 

Var på 20/20 igår, bord 12 tror jag att det var. Om det är du, samma kille som spelade 38off, så satte du dig där igår och fick en av mina vänner att bli ordentligt tiltad. Jag har aldrig sett honom så arg som igår. Han hade AJ och träffade högsta paret när floppen kom fram. Du hade ingenting, och vann på 4 färg i slutet.

 

Dåligt spelat av er båda 2 måste jag få säga, jag tror att han gjorde dig pottkommitad men att ens syna när du inte hade någon träff, eller så visste du helt enkelt att du skulle få färg. :)

 

Annars så var kvällen rätt kul för mig, fick se olika typer av pokerspelare. En som förvånade mig grymt mycket var en kille i grön tröja, brunt hår tror jag att det var. Hans spelsätt var lite våghalsigt, är nog en nybörjare som utmanade ödet bara. :)

 

Kvällens största respekt gick till en kille, gråvit randig tshirt som foldade KK när jag floppade stege (67x) med 89 ruter (färgstegedrag dessutom) och gick allin när det var 2st som synade killens bet på 400kr, allt för att skydda min stege mot en ev. "bättre" färg. Gröna tröjkillen synade såsom en äldre man, långt hår, glasögon. Killen som hade KK funderade länge, men valde till slut att folda. På turn så kom det ruter 10. :) Där hade jag tur för den äldre mannen hade K2 ruter :shock:.

 

Det kan vara svårt att folda en monsterhand såsom AA eller KK, så jag tycker nästan att det var synd att KK-killen foldade för det hade varit gött med lite mer pengar i potten. :mrgreen:

 

Åkte iväg till Kungsholmen efter ca kl 23, tjejen ville ses så man fick kapitulera med en tjock plånbok. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var på 20/20 igår, bord 12 tror jag att det var. Om det är du, samma kille som spelade 38off, så satte du dig där igår och fick en av mina vänner att bli ordentligt tiltad. Jag har aldrig sett honom så arg som igår. Han hade AJ och träffade högsta paret när floppen kom fram. Du hade ingenting, och vann på 4 färg i slutet.

 

Dåligt spelat av er båda 2 måste jag få säga, jag tror att han gjorde dig pottkommitad men att ens syna när du inte hade någon träff, eller så visste du helt enkelt att du skulle få färg. :)

 

Standard sören imo...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...