Gå till innehåll

Tråden om NLTH 20-20 på CC i Stockholm.


Cyntax

Recommended Posts

  • Svars 330
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Är inte TAG den enda spelstilen som egentligen funkar på CC. Att se till att få bra betalt med de kvalitetshänder du plockar upp. Någon av reggsen som skriver här som har annan spelstil?

 

JohnH - Inte spelar du LAG va?

 

Inte för att någon utav regsen förutom Gubbarna som har megatight image. Men de flesta 3bettar inte skräp. Men väl synar 3betar med skräp.(läs AJ)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är inte TAG den enda spelstilen som egentligen funkar på CC. Att se till att få bra betalt med de kvalitetshänder du plockar upp. Någon av reggsen som skriver här som har annan spelstil?

 

JohnH - Inte spelar du LAG va?

 

Inte för att någon utav regsen förutom Gubbarna som har megatight image. Men de flesta 3bettar inte skräp. Men väl synar 3betar med skräp.(läs AJ)

 

Tight. Spyr aldrig iväg pengar..

 

Fi: 7500, knappen

Hero: 5000 :7c::7h:, mittpos

 

2syn

Hero: 180

Fi: syn

random: syn

 

Flop: :4h::5d::6c:

 

Hero: 460

Fi: syn

 

Turn: :Qd:

 

Hero: 980

Fi: Steksyn

 

River: :2h:

Hero: stekställ

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är inte TAG den enda spelstilen som egentligen funkar på CC. Att se till att få bra betalt med de kvalitetshänder du plockar upp. Någon av reggsen som skriver här som har annan spelstil?

 

JohnH - Inte spelar du LAG va?

 

Inte för att någon utav regsen förutom Gubbarna som har megatight image. Men de flesta 3bettar inte skräp. Men väl synar 3betar med skräp.(läs AJ)

 

Det finns helt klart några som plussar fint utan att spela TAG, även om de flesta som plussar är rätt tålmodiga och duktiga på att ta betalt. Själv jobbar jag på att få bort lag-tendenserna som gör sig påminda ibland. Vänta på nöten is the shit, eller vad säger du Davor? :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åååh vad jag saknar er på CC! Har bara varit där två ggr i år. Hoppas det blir lite mer frekvent med besök snart. :roll:

 

Var där ikväll, gick rätt hyfsat. +4600kr. Fick AA 2 ggr (inte haft AA sen december tror jag faktiskt och nu var jag brutalt ärlig!) :) så det kändes skönt att vinna med AA 2 ggr även om jag hade lite tur på sistone när jag raisar till 400kr efter att en betat 160kr. Floppen KQspader, X, han betar 6-700kr, och jag steker lite. Väljer sedan att gå all in, ~ 2700kr tror jag. Han blixtsynar, givetvis så hade han KK. På turnen kom det en spader till (10 tror jag), så hoppet var inte helt ute för mig eftersom jag hade en A spader, 8 outs + 2 för set + 4 för hålstegedrag. River? A. :mrgreen:

 

Bjöd honom på öl sedan, kändes rätt för jag hade lite tur. Ayes, sova nu. :)

 

Cyrus, är riktigt nyfiken. Du säger att du träffat mig men jag har nog ingen aning om vem du är (än).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
:mrgreen:

 

Humor...

 

Nä, är ingen speciell egentligen. Spelar då och då när jag får tid över, oftast på helger. En bohemisk kille som är 2 meter lång, rakad skalle, glasögon och döv typ. :)

 

Om man e döv typ?

hur e man då?

Davor, fyy fan va kass du e.

 

Masterchen, vem fan e du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...