Ola Brandborn Postad 27 December , 2009 Författare Rapport Postad 27 December , 2009 JohnH har bra IP, har redan klonkat första, trots att han var sitting out halva turren... Citera
Ola Brandborn Postad 27 December , 2009 Författare Rapport Postad 27 December , 2009 Ute på plats 3 på Nordicbet, AT vs KQ. Går ju bra det här... Citera
JohnH Postad 27 December , 2009 Rapport Postad 27 December , 2009 Betfair $510 Aussie mirrion Nordicbet€ €25 Aussie mirrion satte till en helt annan dag som måste spelas på internet. Pokerstars $25 Köpenhamns EPT (samma som ola ) Pokerstars $1 world record turre PCA kanske ska spelas Citera
JohnH Postad 27 December , 2009 Rapport Postad 27 December , 2009 Ute ur EPTdenmarksatten. Floppat tvåpar mot rivrat tvåpar. Degen in på turn. Vinn Ola! Citera
JohnH Postad 27 December , 2009 Rapport Postad 27 December , 2009 Klonkar pizza då turken pröjsar och frerollar ölen av ola. edit: fuck. ute ur aussiemillion $510 med AA mot QQ pre för shippie jag skulle betalt pizzan. Citera
Ola Brandborn Postad 27 December , 2009 Författare Rapport Postad 27 December , 2009 Ute ur Aussie på dåligt spel. Ligger etta av fyra i PPC, har haft tur som fan där (det hade jag förra veckan också, då åkte jag som trea) Citera
Ola Brandborn Postad 27 December , 2009 Författare Rapport Postad 27 December , 2009 Oj vad tur jag har haft i PPC. Jagade ner KK med KQ, KK med AJ, och AA med 99 Åland here I come! Sorry alla jag drog ut! Citera
Crappy Postad 27 December , 2009 Rapport Postad 27 December , 2009 Åland here I come! Stort grattis Citera
torax Postad 27 December , 2009 Rapport Postad 27 December , 2009 WP Ola, Om Johnh börjar buda på öl så får du akta dig. fråga han om Tallinn Citera
Ola Brandborn Postad 27 December , 2009 Författare Rapport Postad 27 December , 2009 Vovven Cindy är just nu jättefånig Citera
JohnH Postad 28 December , 2009 Rapport Postad 28 December , 2009 En trevlig kväll hos Ola. Fint värre. Tyvärr var jag sämst på sällskapsspelet... också Hunden skälde iaf inte på mig så där gick det kanon. Nu sitter jag och slöspelar pokerstars i väntan på 10/10, krukan. Nu håller vi tummarna för att nybörjarturen dyker upp. First time in krukan. Citera
Ola Brandborn Postad 29 December , 2009 Författare Rapport Postad 29 December , 2009 Om det (mot förmodan) finns några västkustbor som läser den här dagboken så kan jag tipsa om att PAF har en pokerkryssning mellan Göteborg och Kiel, och att det är kval till denna kryssning i dag. Jag ska inte spela så kan ju tipsa, lär bli övervärde. Citera
Ola Brandborn Postad 30 December , 2009 Författare Rapport Postad 30 December , 2009 Om jag mot förmodan spelar poker i morgon nyårsafton så kommer jag föra in det under 2010, så jag gör härmed en summering av året 2009 (1€=$1.5). Utlagt i satellitspel: $27k Inspelat satellitvärde: $81k Slutsats: För varje dollar in på sajten fick jag tre dollar tillbaks. Det är såklart jävligt bra (men lägre än tidigare år, dock ingen frirulleklonk i år) Inspelat i liveturrarna sedan: $51k. Slutsats 2: Det är jävligt dyrt att vara "liveturreproffs"! Antal inkvalade liveturrar: 13 (+ PPC 2010, bokförs nästa år) Antal klonks i dessa: 3 Lillback i live cashgame för första gången på 10 år. Lillplus i nät cashgame. $20k i promotions och bonusar, tack Everest! Halvback i söndags/garantiturrarna, trots ett antal ITM, men den stora klonken uteblev som behövs. Stora klonken kom däremot i lägenhetsbytet Citera
Ola Brandborn Postad 31 December , 2009 Författare Rapport Postad 31 December , 2009 Ska ses... inte för att det är en bra film, utan på grund av att man kanske kan lära sig lite extra om hur man reser bekvämt. Citera
Ola Brandborn Postad 31 December , 2009 Författare Rapport Postad 31 December , 2009 Jag är astmatisk/allergisk som fan, jag dör nog om jag går ut. Var fan är min astmamedicin? Blir the Internet Pokers i stället. Virgin poängfrirulle 24hPoker EMOP €100+€100 ett rb (lär bli övervärde en dag som denna) Expekt London Open ($320) Hittar tyvärr inget skojsit på Microgaming eller Ongame. Någon som har några andra idéer? Citera
hubbahubba Postad 31 December , 2009 Rapport Postad 31 December , 2009 Ska ses... inte för att det är en bra film, utan på grund av att man kanske kan lära sig lite extra om hur man reser bekvämt. Jag som trodde att du var mäster i denna diciplin. Citera
Ola Brandborn Postad 31 December , 2009 Författare Rapport Postad 31 December , 2009 ITM på Virgin, ute i de andra. Nu ska jag hosta upp mina lungor, och sedan ska jag kolla om det finns något nattpass på Stars eller Tilt.. Jag som trodde att du var mäster i denna diciplin.Jag är mäster av oss här, men jag är en liten guppy i de stora världshaven om vi jämför med folket på forumet flyertalk.com. http://www.flyertalk.com/forum/ Citera
Crappy Postad 31 December , 2009 Rapport Postad 31 December , 2009 Jag är astmatisk/allergisk som fan, jag dör nog om jag går ut. Var fan är min astmamedicin? Blir the Internet Pokers i stället. Virgin poängfrirulle 24hPoker EMOP €100+€100 ett rb (lär bli övervärde en dag som denna) Expekt London Open ($320) Hittar tyvärr inget skojsit på Microgaming eller Ongame. Någon som har några andra idéer? Hoppas du hittat din medicin? Dessutom så hoppas jag det är "klös" i den så den räddade tolvslaget? Nåja, jag erkänner. Jag är inte skarpaste kniven i lådan. Men det mesta av vad du spelar förstår jag. Men inte riktigt allt dock. Eller rättare sagt. Vad är Virginfrirullar, Virginmånadsfinal osv? Och framför allt, varför? Citera
Ola Brandborn Postad 1 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 1 Januari , 2010 Min bästa vän heter Cindy och är 2.5 år gammal. Jag vet inte varför Cindy gillar mig som hon gör, antingen så luktar jag ”jag älskar hundar” eller så är det för att vi är på samma intelligensnivå, antar jag, för Cindy reagerar inte alls likadant på andra människor. Om någon annan ska vakta henne när matte jobbar så är det pip pip gny gny, men när jag är hundvakt så är hon totalt hängiven mig. Jag hade henne i en vecka nu här kring jul, och älskade varje sekund. Jag har alltid velat ha en hund, men har aldrig kommit till skott, så Cindy är perfekt träning för mig! Jag gillar egentligen inte hennes ras (Bishon Frisé) som är typ den mest tjejiga hundras som kan tänkas, men jag älskar denna lilla krabat av hela mitt hjärta. Jag tror att Cindy började gilla mig för att jag lät henne vara hund – jag tycker att hennes matte haft henne för mycket som ”söt leksak” och inte som den hund hon är. Så vi jagar änder (som hon var rädd för från start) och vi pratar med andra hundar (hennes matte tycker att hon är allergisk mot djur, och att då Cindy för över allergin från andra jycken till matte (Bishon Frisé är allergivänliga)). Cindy är lite rädd för större hundar, men hon lär sig för varje dag som går, och utvecklas till en riktig hund i mitt sällskap. Jag är faktiskt lite stolt! Bilden visar inte Cindy men en jycke av samma ras. Citera
Ola Brandborn Postad 1 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 1 Januari , 2010 Nåja, jag erkänner. Jag är inte skarpaste kniven i lådan. Men det mesta av vad du spelar förstår jag. Men inte riktigt allt dock. Eller rättare sagt. Vad är Virginfrirullar, Virginmånadsfinal osv? Och framför allt, varför? På Virginpoker kan man spela 3 tävlingar i veckan där du kan vinna deras VIP-poäng (2500 per gång * 10 platser) och en månadsfinal (100k vip totalt) för de som vunnit plats till denna. Dessa VIP-poäng kan växlas in till blandat junk (bla kontanter) men även till Frequent Flyer-poäng på Virgin Atlantic. Jag har en utmaning/vadslagning om att jag på två år ska få ihop 100k VIP-poäng (dvs 100k flygpoäng) som jag kan växla in till en businessclass/firstclassresa från London till exempelvis HongKong (eller Vegas). Det krävs typ 2 klonkar i veckotävlingarna per månad, och om jag är "dubbelt så bra" som alla andra så når jag detta mål. Än så länge har 25% av tiden gått, och jag har fått ihop 30% av resan, så det går som smort! Allt handlar inte om dollar/timme i livet, man kan spela frirullar "för skojs skull" också! Citera
Ola Brandborn Postad 1 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 1 Januari , 2010 18:00 GMT Lör23.01.2010 Specials - Royal Specials Sweden Weekday of Birth of Crown Princess Victoria & Daniel Westlings firstborn? Wednesday 7.25 Vad är det jag missar, är det mindre troligt att en unge föds en onsdag eller? Citera
JohnH Postad 3 Januari , 2010 Rapport Postad 3 Januari , 2010 Inställt ikväll el får du ihop en stuga? Är sushin öppen? Citera
Ola Brandborn Postad 3 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 3 Januari , 2010 Inställt ikväll el får du ihop en stuga? Är sushin öppen? Kom gärna. Jag ringer Jens och Lisa Citera
JohnH Postad 3 Januari , 2010 Rapport Postad 3 Januari , 2010 Kul. Se till att de inte tofflar ur som vanligt. Jag kör 3h research vilka sattar som ska köras. Jag ska åka tåg så det är en ypperlig syssla för temporära disconnections. Jag bör hinna ladda ner lite fler klienter till i kväll iaf. Strax före 7 bör jag vara på söder. Citera
Recommended Posts