diazo Postad 28 December , 2009 Författare Rapport Postad 28 December , 2009 vill man ligga drar man till botulfsbaren, där är en ung mö varje kväll 7 dar i veckan i en röd dunjacka. dvs för er som inte skygger sig för 50+. Fan gör vi uppe såhär dags btw? eller jag sitter och spelar world of warcraft med 2 fulla stockholmare och dricker rom och cola men ni övriga? Citera
Metaddict Postad 28 December , 2009 Rapport Postad 28 December , 2009 vill man ligga drar man till botulfsbaren, där är en ung mö varje kväll 7 dar i veckan i en röd dunjacka. dvs för er som inte skygger sig för 50+. Fan gör vi uppe såhär dags btw? eller jag sitter och spelar world of warcraft med 2 fulla stockholmare och dricker rom och cola men ni övriga? Jag har inget liv (på shahin89s vis). Bara så jag rullar liksom. Citera
speltorsk_LOL Postad 28 December , 2009 Rapport Postad 28 December , 2009 vill man ligga drar man till botulfsbaren, där är en ung mö varje kväll 7 dar i veckan i en röd dunjacka. dvs för er som inte skygger sig för 50+. Fan gör vi uppe såhär dags btw? eller jag sitter och spelar world of warcraft med 2 fulla stockholmare och dricker rom och cola men ni övriga? usch, hon lät ruskigt otrevlig. Vi är vakna o tjänar pengar så klart Citera
Starfitter Postad 28 December , 2009 Rapport Postad 28 December , 2009 Nation hade varit sick, då hade nog tillochmed jag och stjärnfittan varit bland de rikare där Yeeeeeai! Citera
weismyller Postad 28 December , 2009 Rapport Postad 28 December , 2009 Är lätt på men man kommer inte in på nån nation med ett mah leg lr? spelar svs 2,5/5 tills ja gular men är gärna på fram tills dess iaf bor i malmö btw! pöss Citera
greywolf Postad 28 December , 2009 Rapport Postad 28 December , 2009 usch, hon lät ruskigt otrevlig. Vi är vakna o tjänar pengar så klart fail, förfest med kola och supermodeller i annan tidszon obvs Citera
Starfitter Postad 28 December , 2009 Rapport Postad 28 December , 2009 Är lätt på men man kommer inte in på nån nation med ett mah leg lr? spelar svs 2,5/5 tills ja gular men är gärna på fram tills dess iaf bor i malmö btw! pöss de e ba å fixa gästleg sålänge man pluggar någonstans, kostar typ 50 kr.. Citera
weismyller Postad 28 December , 2009 Rapport Postad 28 December , 2009 de e ba å fixa gästleg sålänge man pluggar någonstans, kostar typ 50 kr.. ok najs då äre ju inga konstigheter Citera
Starfitter Postad 28 December , 2009 Rapport Postad 28 December , 2009 hihih fb event uppe ala Pf utgång i lund! n00b på fb men lagt upp de iaf och sök genom Kenny Johansson om ni inte hittar(samma avatar som här) Citera
Snygglenn Postad 28 December , 2009 Rapport Postad 28 December , 2009 hihih fb event uppe ala Pf utgång i lund!n00b på fb men lagt upp de iaf och sök genom Kenny Johansson om ni inte hittar(samma avatar som här) Hittar varken kenny johansson eller pf utgång i lund Citera
Starfitter Postad 28 December , 2009 Rapport Postad 28 December , 2009 Hittar varken kenny johansson eller pf utgång i lund de andra firrarna har hittat det iaf, pma namn om de lolar mkt Citera
DjLuppy Postad 28 December , 2009 Rapport Postad 28 December , 2009 http://www.facebook.com/search/?flt=1&q=kenny+johansson&o=2048&sid=510694679.1174686672..1&s=80#/event.php?eid=224421408562&ref=mf Citera
diazo Postad 28 December , 2009 Författare Rapport Postad 28 December , 2009 Kom precis på, januari och allt är det så löjligt lätt att komma in på nationer eftersom du kan springa in med ett papper så antagligen A: Efteranmäl till random kurs skriv ut papper gå in B: Photoshoppa någons papper C: ???? D: Profit Citera
fiddski Postad 29 December , 2009 Rapport Postad 29 December , 2009 Kom precis på, januari och allt är det så löjligt lätt att komma in på nationer eftersom du kan springa in med ett papper så antagligen A: Efteranmäl till random kurs skriv ut papper gå in B: Photoshoppa någons papper C: ???? D: Profit är väl lättare om nån bara kan fixa gästleg. Citera
diazo Postad 29 December , 2009 Författare Rapport Postad 29 December , 2009 Jo absolut, men det förutsätter ju att du pluggar på annan ort, gör alla det så är det ju ingen fara då é de bara gästlegg som gäller Citera
cobb89 Postad 29 December , 2009 Rapport Postad 29 December , 2009 Sugen man blev då. Synd att man inte är i Lund då! Finns väl dock en övervägande flyttrisk för egen del till Lund till hösten. Starfitter, gick in på dig lite snabbt på facebook och såg lite oväntat att vi hade en mutual friend Lite oväntat sådär... Citera
Starfitter Postad 29 December , 2009 Rapport Postad 29 December , 2009 Sugen man blev då. Synd att man inte är i Lund då! Finns väl dock en övervägande flyttrisk för egen del till Lund till hösten. Starfitter, gick in på dig lite snabbt på facebook och såg lite oväntat att vi hade en mutual friend Lite oväntat sådär... Gissar på Emanuel? medtanke på din hemstad Citera
dandelion169 Postad 3 Januari , 2010 Rapport Postad 3 Januari , 2010 (redigerade) . Redigerad 16 Oktober , 2015 av dandelion169 Citera
Starfitter Postad 3 Januari , 2010 Rapport Postad 3 Januari , 2010 bump. Leeeeeets do this shiiiat!!! Citera
cobb89 Postad 3 Januari , 2010 Rapport Postad 3 Januari , 2010 Gissar på Emanuel? medtanke på din hemstad Stämmer bra det Citera
Starfitter Postad 3 Januari , 2010 Rapport Postad 3 Januari , 2010 Så nu är jag i malmö igen och har en normal dator att skriva ifrån, hur ser det ut med intresset? På fejjan är det några stycken som har anmält sig iaf, upplägger får väl typ bli en bit mat, lite krök och sen avnjuta lunds studentliv och allt det innebär? Citera
fiddski Postad 4 Januari , 2010 Rapport Postad 4 Januari , 2010 Så nu är jag i malmö igen och har en normal dator att skriva ifrån, hur ser det ut med intresset?På fejjan är det några stycken som har anmält sig iaf, upplägger får väl typ bli en bit mat, lite krök och sen avnjuta lunds studentliv och allt det innebär? låter bra! Citera
Metaddict Postad 5 Januari , 2010 Rapport Postad 5 Januari , 2010 Bara så jag är helt klar, om man inte pluggar alls så är det omöjligt att komma in någonstans utan att mecka ihop massa förfalskade papper? Citera
dandelion169 Postad 5 Januari , 2010 Rapport Postad 5 Januari , 2010 (redigerade) . Redigerad 16 Oktober , 2015 av dandelion169 Citera
Recommended Posts