LordRalpHs Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 Hej! Jag undrar om det går att se antal händer man har spelat sammanlagt och hur mycket rake man har betalat sammanlagt? Tack på hörhand. Mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NazguLKiNG Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 Nej, det får du fråga din affiliate om tror jag (om du har nån) eller kolla i HEM eller motsvarande, tror inte FTP själva går ut med någon info alls om det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LordRalpHs Postad 3 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2009 Tack för svaret! Oturligt nog har jag varken en affiliate eller HEM... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Guss Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 Ja, du kan se hur mycket rakeback du har betalat totalt. Dock så krävs det att du har ett rakebackkonto på FTP (Rakebackpros). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LordRalpHs Postad 4 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 December , 2009 Har tyvärr inte detta p.g.a att jag ville åt sign up bonusen... Tack för svaren i alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Grinder22 Postad 4 December , 2009 Rapport Share Postad 4 December , 2009 Sök på ditt nick på pokertableratings.com. Tror dom lagrar alla cashgamehänder man lirat. Sen hur lång tid tillbaks vet jag dock inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 4 December , 2009 Rapport Share Postad 4 December , 2009 supporten brukar kunna svara på sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts