Portello Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 http://www.pokermagazine.se/pokernyheter/nyheter/7917 Wow, detta intresserar Isildur en 12a pa skala 1-10? Fast kanske e tankt att matchen skall innefatta atminstonde 500 k svenska fran bada parter utan att det framgar av artikeln?! Kan passa pa att stalla mig 2a i kon och utmanar Isildur jag med, tror jag ocksa slar honom live. Ska invanta svar, hor han inte av sig med svar tycker jag nog det far ses som att jag e vinnaren da han inte vaga stalla upp! Darefter e det bara for mig att beta av dem en och en, Fille, Antonius, Benjamin, Durr osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DocLame Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 Nivå? Han sitter på 4 st bord 100/200 PLO. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rikopank Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 Nivå? Inköp 5000. men han spelade få händer och verkar ha slutat. Han tappade allt och lite till, som vanligt alltså. Fast nu kör han mot cole south igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
keftwe Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 nu tappar han mycket. han har börjat köpa in sig för 50bb Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spelberoende Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 Isil blir slaktad just nu, inget står för han...fan sjukt och se. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spelberoende Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 ett 200/400 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
keftwe Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 sista 23k på ett 200/400 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bananuz Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 http://www.pokermagazine.se/pokernyheter/nyheter/7917 Wow, detta intresserar Isildur en 12a pa skala 1-10? Fast kanske e tankt att matchen skall innefatta atminstonde 500 k svenska fran bada parter utan att det framgar av artikeln?! Kan passa pa att stalla mig 2a i kon och utmanar Isildur jag med, tror jag ocksa slar honom live. Ska invanta svar, hor han inte av sig med svar tycker jag nog det far ses som att jag e vinnaren da han inte vaga stalla upp! Darefter e det bara for mig att beta av dem en och en, Fille, Antonius, Benjamin, Durr osv ja gud vad patetiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bananuz Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 igång igen, för sista sitepengarna vad det verkar, reloadade just för 5,674 nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erikejw Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 http://www.pokermagazine.se/pokernyheter/nyheter/7917 Wow, detta intresserar Isildur en 12a pa skala 1-10? Fast kanske e tankt att matchen skall innefatta atminstonde 500 k svenska fran bada parter utan att det framgar av artikeln?! Kan passa pa att stalla mig 2a i kon och utmanar Isildur jag med, tror jag ocksa slar honom live. Ska invanta svar, hor han inte av sig med svar tycker jag nog det far ses som att jag e vinnaren da han inte vaga stalla upp! Darefter e det bara for mig att beta av dem en och en, Fille, Antonius, Benjamin, Durr osv Han är skicklig på att utnyttja andras "framgångar" för att marknadsföra sig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elvis77 Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 Fy fan va sjukt, han går uppåt hela tiden sen får han in stacken med bäst hand och så ryker stacken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 http://www.pokermagazine.se/pokernyheter/nyheter/7917 Wow, detta intresserar Isildur en 12a pa skala 1-10? Fast kanske e tankt att matchen skall innefatta atminstonde 500 k svenska fran bada parter utan att det framgar av artikeln?! Kan passa pa att stalla mig 2a i kon och utmanar Isildur jag med, tror jag ocksa slar honom live. Ska invanta svar, hor han inte av sig med svar tycker jag nog det far ses som att jag e vinnaren da han inte vaga stalla upp! Darefter e det bara for mig att beta av dem en och en, Fille, Antonius, Benjamin, Durr osv vilken jävla nolla turken verkar vara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 igång igen, för sista sitepengarna vad det verkar, reloadade just för 5,674 nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 han har riktigt dyngig otur, direkt han splittar degen så åker han på typ AAxx torsk mot 1par draget, och topset med KKxx mot flushdrag, för att spela upp sig på de sista till 40k igen o splitta, and repeat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Basselito Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 han har riktigt dyngig otur, direkt han splittar degen så åker han på typ AAxx torsk mot 1par draget, och topset med KKxx mot flushdrag, för att spela upp sig på de sista till 40k igen o splitta, and repeat +1 Jag tror inte han vunnit en flipp så länge jag har tittat, helt sinnessjukt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elvis77 Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 Men herre gud, Isil torskar alla sina AAxx och CS vinner alla sina. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
manshora Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 blev en sista runner runner stege för CS intressant o se hur lång tid det tar innan isildur1 kommer tillbaka nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KolliMong Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 busto Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 kommer nog dröja en 3-4 mån iaf,.. han kommer att behöva minst en månad till att avtilta tror jag innan han börjar tycka om pengarna han vinner igen på "grinden". Man skall inte underskatta hur snabbt den där karln kan grinda ihop deg dock, men han måste ju ha huvudet på sin plats.... o inte typ rullandes omkring i lägenheten medan kroppen hjular. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jnxjnxy Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 vilken jävla nolla turken verkar vara +1. vad fan tror han, allvarligt? lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Danka Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 Vad det vänder sig i magen när turken kastar ur sig grodor. Jag satt på samma bort som honom på sm och kan garantera att han inte ens slår nl100. Så äckelkåt på uppmärksamhet har han varit enda sedan han åkte runt med sitt jävla bord och skulle utmana proffs. Svårt att vinna en hu med turbostruktur emellanåt. Lätt underhållande även att han skyltar med att han är "skicklig inom pokerteori" i PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Danka Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 edit dubbel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PE Postad 15 December , 2009 Rapport Share Postad 15 December , 2009 kommer nog dröja en 3-4 mån iaf,.. han kommer att behöva minst en månad till att avtilta tror jag innan han börjar tycka om pengarna han vinner igen på "grinden". Man skall inte underskatta hur snabbt den där karln kan grinda ihop deg dock, men han måste ju ha huvudet på sin plats.... o inte typ rullandes omkring i lägenheten medan kroppen hjular. Han har gott om pengar på andra sajter. Och har precis fyllt på kontot igen på FTP. Game just nu på 6st bord. Han spelar mot Cole South $100/200 PLO. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bananuz Postad 15 December , 2009 Rapport Share Postad 15 December , 2009 nu ligger han ju plus för dagen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bananuz Postad 15 December , 2009 Rapport Share Postad 15 December , 2009 verkar flyta på lite bättre nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts