ROmeoBOT Postad 3 December , 2009 Rapport Postad 3 December , 2009 Jag är sjukt irriterad nu på att inte inloggningen fungerar på poker.se. Kan ni inte lägga dagens fråga här på pokerforum.nu istället så man slipper försöka logga in på poker.se? Finns det verkligen ingen på poker.se som kan hjälpa mig? Kan ni inte fråga dom på pokerforum.nu, där fungerar ju inloggningen perfekt? ROmeoBOT Citera
Juggler Postad 3 December , 2009 Rapport Postad 3 December , 2009 Vad får du för felmed på poker.se? Citera
ROmeoBOT Postad 7 December , 2009 Författare Rapport Postad 7 December , 2009 Inget felmeddelande alls. Men även om jag loggar in så blir jag utloggad om några minuter. Kan det vara samma fel som jag hade för några år sedan? http://www.poker.se/forum/showthread.php?p=1000613#post1000613 Citera
ROmeoBOT Postad 10 December , 2009 Författare Rapport Postad 10 December , 2009 Nu kan jag inte logga in alls på poker.se??? "du har inga mer login-försök på dig" Hur gör jag för att nollställa? Jag är rätt trött på detta nu. Citera
ROmeoBOT Postad 10 December , 2009 Författare Rapport Postad 10 December , 2009 Och hur kan jag svara på mitt inlägg när jag inte är inloggad??? Citera
devalanteriel Postad 11 December , 2009 Rapport Postad 11 December , 2009 Jag är ledsen att du inte får några svar, men jag har ärligt talat ingen som helst aning om vad som är fel. Citera
Ola Brandborn Postad 11 December , 2009 Rapport Postad 11 December , 2009 Det finns två inlogg på pse, ett till pse och ett till forumet via pse. Citera
nutshellcracker Postad 11 December , 2009 Rapport Postad 11 December , 2009 Detta tycker jag också är lite "dumt". Okej, man ser ju obv om man är inloggad eller ej, men om man tex vill vara med och lira "dagens fråga" så måste man ju vara inloggad för att kunna få pris (huge shitz!) Varför inte bara merga alltihop?! Eller är det nån som drar in kulor som blir matt i mössan då... Citera
devalanteriel Postad 11 December , 2009 Rapport Postad 11 December , 2009 En användarmerge är väldigt krånglig att göra, tyvärr. Hade båda systemen varit egenkonstruerade hade det varit en sak, men nu bygger forumet och PSE på två helt olika tredjepartsprodukter. Citera
nutshellcracker Postad 12 December , 2009 Rapport Postad 12 December , 2009 En användarmerge är väldigt krånglig att göra, tyvärr. Hade båda systemen varit egenkonstruerade hade det varit en sak, men nu bygger forumet och PSE på två helt olika tredjepartsprodukter. LOL. Jag har just kollat hur svårt det är....och...det handlar mest om vilja.. (Den jag har kollat med har bättre koll på sånt här än Poker.se och Pokerfrum.nu admin nånsin kommer ha..) Citera
devalanteriel Postad 12 December , 2009 Rapport Postad 12 December , 2009 Whina på du. Du har ändå fel. Citera
Snygglenn Postad 12 December , 2009 Rapport Postad 12 December , 2009 LOL. Jag har just kollat hur svårt det är....och...det handlar mest om vilja.. (Den jag har kollat med har bättre koll på sånt här än Poker.se och Pokerfrum.nu admin nånsin kommer ha..) Du verkar känna sjukt mycket folk nutshell. Hänger i highstakeskretsar och känner grymma hackers. Finns det verkligen folk som vill umgås med dig? Citera
nutshellcracker Postad 13 December , 2009 Rapport Postad 13 December , 2009 Du verkar känna sjukt mycket folk nutshell. Hänger i highstakeskretsar och känner grymma hackers. Finns det verkligen folk som vill umgås med dig? Tydligen. Hur är det själv? Citera
ROmeoBOT Postad 13 December , 2009 Författare Rapport Postad 13 December , 2009 Det finns två inlogg på pse, ett till pse och ett till forumet via pse. Där fick jag svar på #5. Jag är rätt säker på att felet sitter i min dator, det uppstod efter att jag installerat om. Problemet är att jag har samma fel i min andra dator. Citera
Recommended Posts