Nice Hand GG Postad 18 Mars , 2010 Rapport Postad 18 Mars , 2010 Grammatik ftw 1. Han är inte minderårig, måhända att han var. 2. Var absolut ingen fel på hans grammatik snarare den syn. Han multiquota två personer skrev [den andres quote] "Du" [din quote] "och du är fan dumma i huvudet." Citera
swahnroger Postad 18 Mars , 2010 Rapport Postad 18 Mars , 2010 1. Han är inte minderårig, måhända att han var. 2. Var absolut ingen fel på hans grammatik snarare den syn. Han multiquota två personer skrev [den andres quote] "Du" [din quote] "och du är fan dumma i huvudet." 1. Jag dock menar minderåriga rent generellt. 2. Då är jag med. Multiquote är så komplicerat ibland. Citera
Mecklenburgare Postad 18 Mars , 2010 Rapport Postad 18 Mars , 2010 1. Jag dock menar minderåriga rent generellt. Tycker professorn att detta var en bra mening? Citera
swahnroger Postad 18 Mars , 2010 Rapport Postad 18 Mars , 2010 Hehehe.. Har varit uppe hela natten så jag skyller på det. Citera
FishFTW Postad 18 Mars , 2010 Rapport Postad 18 Mars , 2010 Tycker professorn att detta var en bra mening? lolaments. Citera
SasaOmerbasic Postad 18 Mars , 2010 Rapport Postad 18 Mars , 2010 2. Då är jag med. Multiquote är så komplicerat ibland. Det tyckte jag med förr. Sen slutade jag vara en idiot. Citera
madken1 Postad 18 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 18 Mars , 2010 jaja lämna det där nu då, vi vet alla ändå vilka som har något mellan öronen samt vilka som är kastade/tappade som barn. Citera
Kimzors Postad 18 Mars , 2010 Rapport Postad 18 Mars , 2010 Tycker professorn att detta var en bra mening? ahahahahahahahahahah Citera
stevebc Postad 18 Mars , 2010 Rapport Postad 18 Mars , 2010 min spelstatus visar 120k för mkt...då har jag i princip inte spelat en hand högre än 2.5/5 de senaste 2 åren. Så den är helt fucked omssHahahaha Citera
madken1 Postad 18 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 18 Mars , 2010 detta spelet kan ju dö. 1,1k upp sen kommer nötfärg vs rivrad kåk nötfärg vs lägre färdrag han får par i 4or set vs set han rivrar fyrtal öppet färgstegedrag mot set, träffar turn han rivrar fyrtal. AA vs QK vs Q hög får in det flopp turn Q AK vs k3 på Ak3 river 3........ HORSPEL, hade ingen motivation ens innan passet och fan inte nu heller orka Citera
Jimmy_Pistol Postad 18 Mars , 2010 Rapport Postad 18 Mars , 2010 detta spelet kan ju dö. 1,1k upp sen kommer nötfärg vs rivrad kåk nötfärg vs lägre färdrag han får par i 4or set vs set han rivrar fyrtal öppet färgstegedrag mot set, träffar turn han rivrar fyrtal. AA vs QK vs Q hög får in det flopp turn Q AK vs k3 på Ak3 river 3........ HORSPEL, hade ingen motivation ens innan passet och fan inte nu heller orka gå ut en sväng och skaka av det! varians baby! Citera
tilta_mitt_liv Postad 18 Mars , 2010 Rapport Postad 18 Mars , 2010 detta spelet kan ju dö. 1,1k upp sen kommer nötfärg vs rivrad kåk nötfärg vs lägre färdrag han får par i 4or set vs set han rivrar fyrtal öppet färgstegedrag mot set, träffar turn han rivrar fyrtal. AA vs QK vs Q hög får in det flopp turn Q AK vs k3 på Ak3 river 3........ HORSPEL, hade ingen motivation ens innan passet och fan inte nu heller orka par i fyror bättre än nötfärg? Citera
Kimzors Postad 18 Mars , 2010 Rapport Postad 18 Mars , 2010 antar han gick all in mot lägre färgdrag så träffar han 4an och han missar totalt Citera
madken1 Postad 18 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 18 Mars , 2010 antar han gick all in mot lägre färgdrag så träffar han 4an och han missar totalt precis Måste bara på att grina över min tilt på bussar, fan sista gången jag åker det. Skulle hem från tjejens internat eller vad fan det kallas, busshoran är typ 35 minuter sen. Sen ska jag ha bussbyte och måste vänta typ 15-20 minuter tänkte att jag skulle hinna och äta något när bussjäveln ändå är typ ett halvår sent, nog fan i helvete kommer bussen 2-3 minuter innan då och kör innan jag hinner äta KLART KALÖGAKÖSLGKÖSLGKLÖ Citera
madken1 Postad 18 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 18 Mars , 2010 åååh nej fick du inte äta klart joo, därför jag missa Citera
Kimzors Postad 18 Mars , 2010 Rapport Postad 18 Mars , 2010 joo, därför jag missa du vann tillbaks dina lunch pengar av mig iaf karma Citera
madken1 Postad 19 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 19 Mars , 2010 upp 1660kr för dagen Och 9k för månaden hade några intresanta händer mot pf micro reggsen speciellt kvastfan som aldrig tror mig Citera
Kvastfan Postad 19 Mars , 2010 Rapport Postad 19 Mars , 2010 upp 1660kr för dagen Och 9k för månaden hade några intresanta händer mot pf micro reggsen speciellt kvastfan som aldrig tror mig Det var roligt att lira med alla pfare ikväll Jadu fjortis, vet inte vad jag ska ta mig till, du spelar skjortan av mig helatiden! Citera
Kimzors Postad 19 Mars , 2010 Rapport Postad 19 Mars , 2010 kändes mer som en kukmätar tävling imo, därför jag knappt spela några händer sen hade jag redan torskat 7 inköp ville inte torska mer Citera
madken1 Postad 19 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 19 Mars , 2010 Det var roligt att lira med alla pfare ikväll Jadu fjortis, vet inte vad jag ska ta mig till, du spelar skjortan av mig helatiden! yes sjukt jävla kul njaa, du synade ner mig bra några gånger också ;( Citera
madken1 Postad 19 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 19 Mars , 2010 kändes mer som en kukmätar tävling imo, därför jag knappt spela några händer sen hade jag redan torskat 7 inköp ville inte torska mer blev lite roligt spel Citera
Kimzors Postad 19 Mars , 2010 Rapport Postad 19 Mars , 2010 haha ja det var sjukt kul får väl släppa loss mer nästa gång Citera
Recommended Posts