Gå till innehåll

Sorkoas + hangaround - Inge jävla lightweight

Sorkoas

Recommended Posts

• Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Någon här som faktiskt har träffat mattemaiden?

Han bryter nog av de flesta här inne på mitten, med en hand.

Just my five cents 8-)

hans kommentar är fortfarande oerhört lam. Om folk vill spendera 600 spänn i månaden för att göra sig själv mer motiverad pga lite diverse minirus som det ger så är det ju långt bättre än att knalla till gymmet och slappträna som en och en annan fjant gör i flertalet år.

99% av mänskligheten fungerar/mår bättre av placebo pills, det har inget med psyket att göra det är så vi är designade, tänk bara vad den positiva tanken gör... "fan vad kallt det är" "nej det är ju riktigt skönt ute", temperaturen ändras ju inte med något av tankegångarna...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

imo är koffein od livsev- att ta.

Researchers have found that long-term consumption of low dose caffeine slowed hippocampus-dependent learning and impaired long-term memory in mice. Caffeine consumption for 4 weeks also significantly reduced hippocampal neurogenesis compared to controls during the experiment. The conclusion was that long-term consumption of caffeine could inhibit hippocampus-dependent learning and memory partially through inhibition of hippocampal neurogenesis.[99].

inget som ökar chansen att man är vinnande nästa år alltså.

Länk till kommentar

Och du är en idiot både irl och på Internet.

Förmodligen är du fattig, sexuellt frustrerad, oälskad, fet och otränad också, men där har jag bara indicier och inga riktiga bevis.

Det enda som ger nämnvärt ökad effekt gentemot att bara äta normalt och bra utan tillskott, skulle vara att köra hästkurer med anabola. Matte_Maiden har dessutom tävlat på elitnivå i styrkelyft under senare tonåren har jag för mig. Han är nog lika säker på träning som nebb är på poker.

Vore det inte för att jag har träffat dig irl skulle jag nog läsa det här och mumla för mig själv vilken stor idiot du är.

Men nu är det ju bara helt underbart. Du är kung! :mrgreen: Keep em coming!

P.S. Ingen ironi D.S.

Länk till kommentar

Och du är en idiot både irl och på Internet.

Förmodligen är du fattig, sexuellt frustrerad, oälskad, fet och otränad också, men där har jag bara indicier och inga riktiga bevis.

Det enda som ger nämnvärt ökad effekt gentemot att bara äta normalt och bra utan tillskott, skulle vara att köra hästkurer med anabola. Matte_Maiden har dessutom tävlat på elitnivå i styrkelyft under senare tonåren har jag för mig. Han är nog lika säker på träning som nebb är på poker.

Vafan vill du? Jag får spel på honom att han kommer här och spänner sina pungkulor när vi skrev hur trevligt som helst och han ska komma här och tro han är något. Jag bryr mig inte om han är ronnie fucking coleman, du och han kan bara s*ga av mig. PMa för adress om det finns intresse.

Länk till kommentar

HEHEHHE

Men om man äter normalt och bra samt tar tillskott, funkar de?

Samt är det ganska stor skillnad på hur en styrkelyftare/BB/standard person tränar och har för mål. Lever man för det och tävlar kanske det är lättare att lägga ner sin själv, om man instället bara gör det för resultat så kanske en liten uppiggande drink kan hjälpa lite?

btw enda sättet att blir stor är hästkurer...

Länk till kommentar

HEHEHHE

Men om man äter normalt och bra samt tar tillskott, funkar de?

Samt är det ganska stor skillnad på hur en styrkelyftare/BB/standard person tränar och har för mål. Lever man för det och tävlar kanske det är lättare att lägga ner sin själv, om man instället bara gör det för resultat så kanske en liten uppiggande drink kan hjälpa lite?

btw enda sättet att blir stor är hästkurer...

Har du pengar över, och slarvar med maten är det ganska trevligt svepa en drink direkt efter om du inte är så mycket för att ha kyckling fulla frysen, men jag tror inte du skall jaga allt för mycket specifika grejer utan kör på gainers, kreatin.

Uppåt är den lätta biten, äta mycket, gaina, köra kreatin som det är beskrivet och träna seriöst... Att deffa är den tunga biten, träna hårdare och samtidigt hålla ett lågt kcal intag. Usch.

Här kommer en liten hjälp till din kommande framtidsdeff,en bra motivator. sätt i favoriter. http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=26881

Länk till kommentar

Placebokommentaren var faktiskt rätt dum.

fsista, det råder inget som helst tvivel om att kreatin "funkar". Och gemensamt för nästan alla dessa PWO-produkter är att de är baserade på kreatin. Exakt hur mycket bättre de är än att ta enbart kreatin är såvitt jag vet inte klarlagt. Men att påstå att t.ex. kreatin och koffein före träning INTE skulle ha någon effekt alls är helt enkelt fel.

Obv är det inte de ämnena som bygger muskler heller, men det är det väl ingen här som har påstått så jag förstår faktiskt inte hur det kunde bli så hätsk stämning här. Ingen har heller påstått att det är ett måste att ta kreatin eller annat tillskott för att kunna träna eller nå resultat. Sen är termen "kosttillskott" alldeles för bred för att man ska kunna säga att inga av dem funkar. Även t.ex. proteinpulver eller EAA får väl räknas som tillskott, och ingen kan säga att de inte skulle ha någon effekt.

Vad man säkerligen kan konstatera är att företagen tar ut ett djävulskt överpris på sina nya och "balla" produkter, som Rage och Nano Vapor :mrgreen: Men det är ju upp till var och en vad de vill betala för att få en liten extra kick.

Länk till kommentar

Tyvärr kan inte alla vara lika tuffa som du. :lol: Skippa skitsnacket med placebo och skit, finns väl många saker i prework produkten som gör att du blir piggare och starkare som koffein och kreatin osv. "klent psyke" hahaha, du är en tönt irl obv

Jag är inte det minsta tuff IRL, inte heller på nätet. Men det förändrar liksom inte fakta - behöver man placebo-effekter för att kunna träna hårt har man problem med träningspsyket. Förstår inte hur ni kan tycka att jag är "tönt irl", att min kommentar "lam" och så vidare - det är ju bara fakta. Har inte ens sagt att jag själv tränar hårt - de flesta skulle säkert tycka att jag tränar omanligt, fjolligt och så vidare. Men det hör ju liksom inte hit.

Sen är det ju intressant hur ni kan blossa upp för en sådan skitsak. Jag har ingen aning om hur ni faktiskt tränar. Jag kunde inte bry mig mindre om er specifika träning. Att ni dessutom tror att jag klankat ner på kosttillskott generellt är ju bara för roligt. Läskunnigheten slår nya rekord.

Meta: Var den? Det jag sa stämmer till 100%. Jag har inte sagt att kreatin är placebo. Med risk för att lägga en av mina första dryga kommentarer så är det väl snarare ett gott tecken att du motsätter dig det jag säger.

Avslutningsvis vill jag tacka Luap och Fsista för supporten i mitt förmodade krig mot kosttillskott, Metaddict, världsfreden och så vidare.

Länk till kommentar

Har du pengar över, och slarvar med maten är det ganska trevligt svepa en drink direkt efter om du inte är så mycket för att ha kyckling fulla frysen, men jag tror inte du skall jaga allt för mycket specifika grejer utan kör på gainers, kreatin.

Uppåt är den lätta biten, äta mycket, gaina, köra kreatin som det är beskrivet och träna seriöst... Att deffa är den tunga biten, träna hårdare och samtidigt hålla ett lågt kcal intag. Usch.

Här kommer en liten hjälp till din kommande framtidsdeff,en bra motivator. sätt i favoriter. http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=26881

No hard feelings, använt en massa olika grejer förr för att få upp kaloriintaget då jag tränade så satans mkt.. Bra komplement när man inte KAN äta så mycket som behövs (se 14 träning/veckan)

Jag ligger i "deff" just nu, eller iaf kaloriunderskott och öser riktigt hårt på gymmet samtidigt (kan inte köra cardio med skadad fot) och då känns de gött att ha något peppande före träning faktiskt :) sen om det är prisvärt är en annan femma (kan nog blanda de själv mkt billigare)

also its all love :h:

edit: braaa länk:)

Länk till kommentar

Jag är inte det minsta tuff IRL, inte heller på nätet. Men det förändrar liksom inte fakta - behöver man placebo-effekter för att kunna träna hårt har man problem med träningspsyket. Förstår inte hur ni kan tycka att jag är "tönt irl", att min kommentar "lam" och så vidare - det är ju bara fakta. Har inte ens sagt att jag själv tränar hårt - de flesta skulle säkert tycka att jag tränar omanligt, fjolligt och så vidare. Men det hör ju liksom inte hit.

Sen är det ju intressant hur ni kan blossa upp för en sådan skitsak. Jag har ingen aning om hur ni faktiskt tränar. Jag kunde inte bry mig mindre om er specifika träning. Att ni dessutom tror att jag klankat ner på kosttillskott generellt är ju bara för roligt. Läskunnigheten slår nya rekord.

Meta: Var den? Det jag sa stämmer till 100%. Jag har inte sagt att kreatin är placebo. Med risk för att lägga en av mina första dryga kommentarer så är det väl snarare ett gott tecken att du motsätter dig det jag säger.

Avslutningsvis vill jag tacka Luap och Fsista för supporten i mitt förmodade krig mot kosttillskott, Metaddict, världsfreden och så vidare.

Men du kan väl iaf knappast mena att din kommentar var speciellt meningsfull? Eller att den tillförde något till det vi andra snackade om? Den enda som blossade upp var för övrigt Pasteta. Och sen faktiskt fsista. Jag tror ändå inte riktigt någon här är speciellt upprörd över att folk har olika åsikter om olika kosttillskott :D Jag vet att jag inte är det.

Man kan ju dock skippa att kalla varandra IRL-töntar eller feta idioter för att folk inte håller med iofs. Tror även du, och alla andra som läser här håller med om det.

Du behöver inte dryga dig mot mig PT-style heller, eller klaga på folks läskunnighet för den delen. Jag har inte lagt ett enda ord i din mun eller påstått att du är emot TILLSKOTT. Jag tyckte din första kommentar var onödig och meningslös, det var allt.

Det betyder iaf inte mer än så, jag har aldrig haft något emot dig, snarare har jag alltid tyckt att du verkat vettig. Så om du har något problem med mig, vilket du tydligen verkar ha, så är det news to me. Men det är helt upp till dig.

Sen kan jag ju påpeka att jag inte vill hävda att jag aldrig själv skrivit något onödigt och meningslöst på ett internetforum heller, fwiw :mrgreen:

Länk till kommentar

"Placebokommentaren var faktiskt rätt dum."

Det tolkar jag som det iaf finns något du anser vara fel eller onödigt i min kommentar. Eftersom den är helt korrekt samt enligt mig relevant i diskussionen förstår jag inte hur varken du eller någon annan kan tycka att den är dum eller onödig.

På samma sätt som man jämför olika produkter måste man ju jämföra andra alternativ, till exempel att slopa alla. En detalj jag lärt mig angående min egen träning är att ifall jag inte tar kosttillskott handlar mer av mitt dagliga "träningstänk" om träning istället för att matcha mina för- och efterdrinkar perfekt - vilket i sin tur gör att jag slipper en jäkla massa ångest vilket iallfall jag tycker ökar mitt livs-EV (det ökar framförallt mitt livs-EV mer än att öka mina biccar med 1 cm).

Länk till kommentar