Gå till innehåll

Sorkoas + hangaround - Inge jävla lightweight


Sorkoas

Recommended Posts

  • Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Haha stor risk att du INTE mår bra av denna uppmärksamhet. Det skriker attentionwhore om dina sågningar till höger och vänster. Inser du inte det själv...?

Sorry att jag sågade ditt spel då! lol

 

Dinmama ja. Också helt cpstörd o försöka slå. Set jämt. whine whine. Jävla Popoffer har AA mot mina KK 5 ggr per dag med! ORKA!

Haha, vet inte om du var seriös nu. Sa bara att det är en tråkig snubbe att möta då han i princip bara sitter och minear varje hand ja.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sorry att jag sågade ditt spel då! lol

 

 

Haha, vet inte om du var seriös nu. Sa bara att det är en tråkig snubbe att möta då han i princip bara sitter och minear varje hand ja.

 

Tråka är väl att jag är för kass för att orka folda typ toptvå den gången han slår om :) Vilket är ev+ ungefär.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kliv upp i nivå boys så ska jag ta allt erat guld och dela ut det till de värdiga! Orka sitta och håna regs på svs där de flesta ändå har pf.

Ge mig någon vecka eller två bara så är jag där!

 

Edit: Hånar dem när jag spelar med, så gör ju ingen skillnad direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är nu på arlanda efter den förmodligen drygaste resan jag gjort, och då ni som läste senast så var min förra riktigt jävla dryg. Satt i mitten med en 150 kg tjockis på ena sidan som skulle fälla upp armstödet hela tiden och ta halva min stol. På den andra sidan satt en helt cp kille som gillade att armbåga mig i skallen lite då och då. Och när han inte kunde somna så passade han på att slå på mig hela tiden istället. Jag hade en ögonbindel så sista 5 timmarna när dom var trötta så passade jag på att slå på min lampa, läsa lite och sedan låta den vara på resten av resan.

 

FYFAN vad jag hatar idioter och flyg, och då var jag ändå redigt berusad på flygmedicin. Hur fan kan man ha sån jävla motrigg irl?!?! Antar att man ska sätta sig på nl100k nu mtp vilken medrigg online jag borde ha.

 

Laters.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bänkpass i dag. 5x70 kg, 5x75 kg, 5x70 kg normalt sedan 3x5x60 kg smalt kändes väldigt lätt. Det märks att man börjar på att återhämta sig från den jobbiga förkylningen jag haft som tvingat mig att vila i två veckor, riktigt skönt!

 

I morgon börjar rehabträning i marklyften igen :(. Ska köra 5x5 reps varje pass ett tag nu med 5 kg-övningar varje gång. Börjar på 110 kg och ska förhoppningsvis vara fit för att börja köra 1-3 reps som vanligt de tunga passen efter att man har kommit upp till 150 kg om 6-7 veckor.

 

I kväll blir det grind antar jag :S. Ont om andra alternativ vintertid i Hällefors, doh.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena Sorken!

 

Är själv en glad gymamatör som tränat sporadiskt rätt länge och alltid är ute efter lite tips. Tränar förtillfället på 85kgx6 3set i bänk just nu och väger 85. Är oproportionellt svag i bröst och tar bland annat mer i sittande axelpress med hantlar än i sned bröstpress vilket jag förstått är väldigt ovanligt. Minns att du varit uppe på rätt bra vikter i bänk så har du några tips till att öka i bänkpress och hantelpress i allmänhet? Känner mig inte galet bulksugen eller så men bra övningar och generella tips mottas gladeligen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Konkret: Är målet att bli starkare så ska du köra många tunga set med få repetitioner. Köra 6or i bänk är galet mycket. Man brukar säga att allt över 3 och under 12 reps bygger muskler (12+ blir snarare uthållighet då).

 

Allright, dags att skaffa någon ny gympolare som kan passa kort sagt så man ej råkar ta livet av sig vid bänken. Du var lite väl konkret angående övningar för bröst dock, kör du 3 st olika eller? Tack för svaret men utveckla gärna!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja, tre övningar är det inte direkt. Jag kör alltså bara bänkpress, sedan så kan man ju köra det på många olika sätt. Jag brukar ha som standard att köra mina vanliga set, sedan lägga till ett par med smalt grepp i slutet då jag alltid varit svag i armarna till förhållande med resten av kroppen. Kör även en del med benen på bänken när det handlar om lättare vikter för att få in mer fokus där med. När jag kör riktigt tungt kör jag många pass 2-3 set med en kloss på bröstet, så att det alltså blir en betydligt kortare lyftväg, dels för armstyrkan men även för muskelminnet.

 

Mer avancerat än så behöver det väl inte vara just. Hantlar ska vara bra om man är armstark men har klena bröst. Det har jag i princip aldrig kört så inget jag kan säga något om.

 

Edit: Korrekturläsa igenom texten innan man postar är överskattat. :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...