Metaddict Postad 8 Januari , 2010 Rapport Postad 8 Januari , 2010 Menart, de hade DÖFISKEN aldrig gjort Varför är han inte din hangaround sork? Han är _sJUKt_ balanserad! DÖFISKDÖ (L)(L)(L) Lugn och fin nu fowfow Citera
3lendil Postad 8 Januari , 2010 Rapport Postad 8 Januari , 2010 Jag körde lite mer mot HAZONA. Du har nog ett par luckor som är allvarligare än hans. Hehe... det har du kanske rätt i Citera
Sorkoas Postad 8 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2010 Får hålla med om att HAZONA är stabil, men han ger givetvis bort massor genom att spela så sjukt många händer med så pass låg aggresivitet. Han måste verkligen tokbacka ur blindsen. Citera
easylife Postad 8 Januari , 2010 Rapport Postad 8 Januari , 2010 (redigerade) f f Redigerad 21 Juni , 2016 av easylife Citera
Sorkoas Postad 8 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2010 Rik från pokern? Vore enbart sjukt ju. Citera
Metaddict Postad 8 Januari , 2010 Rapport Postad 8 Januari , 2010 vill inte va dryg, men han är dödsriik No prob, inte alls drygt Men som sorken antyder, om det är pokern han är rik från är det snudd på bisarrt och definitivt inte välförtjänt Variance is a bitch, det kommer man aldrig från. Citera
Memory Postad 8 Januari , 2010 Rapport Postad 8 Januari , 2010 Rik från pokern? Vore enbart sjukt ju. och ändå har han blivit bra mycket mindre spewig nu än han var för 6mån sen. Citera
Sorkoas Postad 8 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2010 SvS lär ju verkligen vara riggat om HAZONA och popoffer vinner alltså. Citera
3lendil Postad 8 Januari , 2010 Rapport Postad 8 Januari , 2010 Hehehe hylla HAZONA och såga popoffer... börjar bli kvalité på utlåtandena i denna db! Citera
Forions Postad 8 Januari , 2010 Rapport Postad 8 Januari , 2010 Om ni ska hylla HAZONA då vill jag hylla din mama, han är också riktigt stabil. Citera
Sorkoas Postad 8 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2010 Hehehe hylla HAZONA och såga popoffer... börjar bli kvalité på utlåtandena i denna db! Jag har dåligt med händer mot dem, men av det jag sett verkar de inte direkt vara spelare jag skulle undvika att spela mot om vi säger så. Om ni ska hylla HAZONA då vill jag hylla din mama, han är också riktigt stabil. Fan så tråkigt det är att möta spelare som honom. Limpar 80% av rangen pre och checksynar det mesta han spelar vidare post. Skulle vara intressant att se även hur dessa spelare gör ifrån sig i längden, på tal om konstiga regs. Citera
Sorkoas Postad 8 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2010 popoffer suger du är bara bitter Citera
Memory Postad 8 Januari , 2010 Rapport Postad 8 Januari , 2010 Sorken du skulle inte vara sugen på att köra typ ett par tusen händer HU 5/10 (eller lägre) nån dag? Är verkligen inte speciellt bra HU men skulle vilja testa att spela mot nån som har rätt bra koll. Citera
Staash Postad 8 Januari , 2010 Rapport Postad 8 Januari , 2010 HAZONA ÄR INTE BRA POSTFLOPP! HAZONA är inte bra nånstans. Det där okocha skrev är ett stort skämt. Citera
jacob1983 Postad 8 Januari , 2010 Rapport Postad 8 Januari , 2010 Hahaha Nja ja vet inte vad ja ska svara alltså. Beror väl på vad du är ute efter. Kollar du Stureplans Vimmel mot tex Örebros så är det ju lite skillnad..... Men det finns en och annan nice brud:DMalmö lär väl vara rätt bra? Sexiga skånskor FTW? Bytte Örebro mot Umeå i 3.5 år.. måste säga att skillnaden är otrolig.. örebro tjejerna är riktigt kaxiga och faktiskt inte jätte snygga överlag.. däremot kumla tjejerna.. mmmmmm Citera
Staash Postad 8 Januari , 2010 Rapport Postad 8 Januari , 2010 Hehehe hylla HAZONA och såga popoffer... börjar bli kvalité på utlåtandena i denna db! Ja, det är riktigt superlol. Popoffer är en av dom bättre och HAZONA definitivt en av sajtens absolut sämsta. Citera
Sorkoas Postad 8 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2010 Sorken du skulle inte vara sugen på att köra typ ett par tusen händer HU 5/10 (eller lägre) nån dag? Är verkligen inte speciellt bra HU men skulle vilja testa att spela mot nån som har rätt bra koll. Tveksamt om jag skulle palla motivera mig till det. Ja, det är riktigt superlol. Popoffer är en av dom bättre och HAZONA definitivt en av sajtens absolut sämsta. 3lendil och Baluupaz diskuterar(/spekulerar) andra regs kunnande, superlol som sagt! Citera
Memory Postad 8 Januari , 2010 Rapport Postad 8 Januari , 2010 Tveksamt om jag skulle palla motivera mig till det. ok Citera
okocha Postad 8 Januari , 2010 Rapport Postad 8 Januari , 2010 Har ett samle på 8k händer på Hazona där han är upp 30k... rätt fin winrate. har 1100 händer 10/20 på han och han är upp 16k på dom. +46k på 9k händer så ~25bb/100. garanterat den bästa 50+ vpiparen jag spelat mot i vilket fall. Citera
Sorkoas Postad 8 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2010 Skulle aldrig ha sagt vart jag spelar. Citera
okocha Postad 8 Januari , 2010 Rapport Postad 8 Januari , 2010 Skulle aldrig ha sagt vart jag spelar. nu har vi svs-fiskar blivit dina hangarounds! Citera
Sorkoas Postad 8 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2010 mm det var bättre när alla kallade mig fisk i chatten.. Citera
Recommended Posts