Metaddict Postad 8 December , 2009 Rapport Postad 8 December , 2009 WP Consp, trodde inte du var så hardcore Citera
Gäst Postad 8 December , 2009 Rapport Postad 8 December , 2009 WP Consp, trodde inte du var så hardcore Hehe hardcore vettefan . Började i slutet av augusti och lite mer seriöst i mitten av september, i princip inte ägnat mig åt någon fysisk aktivitet sedan gymnasiet så det känns riktigt skönt att ha kommit igång. Och nu när jag väl börjat så försöker jag börja så bra som möjligt (därav knäböj isället för 2 set benspark osv ). Citera
Metaddict Postad 8 December , 2009 Rapport Postad 8 December , 2009 Hehe hardcore vettefan . Började i slutet av augusti och lite mer seriöst i mitten av september, i princip inte ägnat mig åt någon fysisk aktivitet sedan gymnasiet så det känns riktigt skönt att ha kommit igång. Och nu när jag väl börjat så försöker jag börja så bra som möjligt (därav knäböj isället för 2 set benspark osv ). Kryllar ju av folk som inte fattat så mycket på flera år! Så bra start iaf Citera
urmy Postad 8 December , 2009 Rapport Postad 8 December , 2009 Brr gick inte bra idag. Kom in fel i potterna, korten föll inte min väg och fisken hade sitt livs dag. 75/45 killen klev av mitt 2/4 bord med 4k, jag donerade en del sas. Jaja, kanske lbir lite sista grind imorgn, ska försöka pilla i det nya grafikkortet om det kommer och hoppas lite medrigg med nötsetupen Citera
GG Postad 8 December , 2009 Rapport Postad 8 December , 2009 Hej dagboken Idag sjöng jag och emop "Meta meta mendieta-låten" i en karaokebar här i LA, blev inte så lyckat som vi trodde. Mvh Citera
Sorkoas Postad 8 December , 2009 Författare Rapport Postad 8 December , 2009 Hej dagboken, Det är mörkt ute, beatsen haglar som vanligt och jag hatar mig själv. Life is not good. Citera
Sorkoas Postad 8 December , 2009 Författare Rapport Postad 8 December , 2009 3max-borden på ongame är fan dom mest riggade gamesen jag sett. grinar typ varje gång jag spelar där pga alla sjuka beats mot superdonksen som man inte heller hittar någon annanstans. Citera
Gäst Postad 8 December , 2009 Rapport Postad 8 December , 2009 3max-borden på ongame är fan dom mest riggade gamesen jag sett. grinar typ varje gång jag spelar där pga alla sjuka beats mot superdonksen som man inte heller hittar någon annanstans. 3-handat kan vara lite "tricky". Citera
Sorkoas Postad 8 December , 2009 Författare Rapport Postad 8 December , 2009 $242 kvar på kontot lol. kanske dags att ge upp ongame och grinda ipoker tills jag blir bannad där igen. inget man behöver oroa sig för iofs då man inte verkar vara vinnande längre nu gym!! Citera
ea_0707 Postad 8 December , 2009 Rapport Postad 8 December , 2009 gratz jkk till turreklonken! hade riktigt tung backdag igår, men rullat rätt fint i övrigt.. funderar på skaffa gymkort idag och börja träna lite Citera
urmy Postad 8 December , 2009 Rapport Postad 8 December , 2009 AHH tilt! Jag har öppnat upp min dator och ska ta bort mitt grafikkort, men jag hittar inte skruven som det då ska vara fäst med?! Help någon?! Citera
garpen Postad 8 December , 2009 Rapport Postad 8 December , 2009 Har samma grej med min XPS, bortsett från felmeddelandet. Drog hem ett nytt batteri för att se om det var problemet (skadar inte att ha ett extra liggandes) men var icke felet. Hittar du en smidig lösning så får du gärna uppdatera mig, jag har varit för lat för att ta tag i det. =) Samma med min 6-8 månader gamla HP... Citera
Sorkoas Postad 8 December , 2009 Författare Rapport Postad 8 December , 2009 AHH tilt! Jag har öppnat upp min dator och ska ta bort mitt grafikkort, men jag hittar inte skruven som det då ska vara fäst med?! Help någon?! den brukar sitta i chassit Citera
ypsil0n Postad 8 December , 2009 Rapport Postad 8 December , 2009 AHH tilt! Jag har öppnat upp min dator och ska ta bort mitt grafikkort, men jag hittar inte skruven som det då ska vara fäst med?! Help någon?! http://www.sweclockers.com/upload/gallery/31390-full.jpg Kolla där, skruvarna är uppe till vänster i bild. Finns även en hake/spärr som du ser i nederkant av bilden i mitten typ. Den är turkos på just det där moderkortet. GL Citera
jkkman Postad 8 December , 2009 Rapport Postad 8 December , 2009 gratz jkk till turreklonken! hade riktigt tung backdag igår, men rullat rätt fint i övrigt.. funderar på skaffa gymkort idag och börja träna lite Tyty, skönt att det rullar på bättre än det gjorde i barca:-). Citera
Sorkoas Postad 8 December , 2009 Författare Rapport Postad 8 December , 2009 någon heltidsspelare (inga andra inkomster) som leechar bostadsbidrag+soc? value? Citera
jkkman Postad 8 December , 2009 Rapport Postad 8 December , 2009 någon heltidsspelare (inga andra inkomster) som leechar bostadsbidrag+soc? value? Jag har bara studiebidrag, du kvalificerar dig väl inte ens för bostads eller socialbidrag? Citera
Sorkoas Postad 8 December , 2009 Författare Rapport Postad 8 December , 2009 varför inte? känner folk i samma ålder som gör det. dom kanske får det för att dom är retards iofs. Citera
Starfitter Postad 8 December , 2009 Rapport Postad 8 December , 2009 soc kräver väl att du typ inte har några tillgångar? Min polare fick avslag pga en bil med värdet 3000:- Citera
Gäst Postad 8 December , 2009 Rapport Postad 8 December , 2009 Måste man inte stå till arbetsmarknadens förfogande för att få någon form av bidrag (bortsett från om man inte kan jobba av någon orsak)? Citera
jkkman Postad 8 December , 2009 Rapport Postad 8 December , 2009 Måste man inte stå till arbetsmarknadens förfogande för att få någon form av bidrag (bortsett från om man inte kan jobba av någon orsak)? Är rätt säker på att jag skulle få bostadsbidrag då jag bor själv och går gymnasiet. Citera
Gäst Postad 8 December , 2009 Rapport Postad 8 December , 2009 Är rätt säker på att jag skulle få bostadsbidrag då jag bor själv och går gymnasiet. Japp, men om man inte studerar menade jag givetvis . Citera
Recommended Posts