Gå till innehåll

Sorkoas + hangaround - Inge jävla lightweight


Sorkoas

Recommended Posts

  • Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

WP Consp, trodde inte du var så hardcore ;)

 

Hehe hardcore vettefan :-D. Började i slutet av augusti och lite mer seriöst i mitten av september, i princip inte ägnat mig åt någon fysisk aktivitet sedan gymnasiet så det känns riktigt skönt att ha kommit igång. Och nu när jag väl börjat så försöker jag börja så bra som möjligt (därav knäböj isället för 2 set benspark osv :D).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe hardcore vettefan :-D. Började i slutet av augusti och lite mer seriöst i mitten av september, i princip inte ägnat mig åt någon fysisk aktivitet sedan gymnasiet så det känns riktigt skönt att ha kommit igång. Och nu när jag väl börjat så försöker jag börja så bra som möjligt (därav knäböj isället för 2 set benspark osv :D).

 

Kryllar ju av folk som inte fattat så mycket på flera år! Så bra start iaf :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Brr gick inte bra idag. Kom in fel i potterna, korten föll inte min väg och fisken hade sitt livs dag. 75/45 killen klev av mitt 2/4 bord med 4k, jag donerade en del sas. Jaja, kanske lbir lite sista grind imorgn, ska försöka pilla i det nya grafikkortet om det kommer och hoppas lite medrigg med nötsetupen :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3max-borden på ongame är fan dom mest riggade gamesen jag sett. grinar typ varje gång jag spelar där pga alla sjuka beats mot superdonksen som man inte heller hittar någon annanstans. :(

 

3-handat kan vara lite "tricky".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har samma grej med min XPS, bortsett från felmeddelandet. Drog hem ett nytt batteri för att se om det var problemet (skadar inte att ha ett extra liggandes) men var icke felet.

 

Hittar du en smidig lösning så får du gärna uppdatera mig, jag har varit för lat för att ta tag i det. =)

 

 

Samma med min 6-8 månader gamla HP...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

AHH tilt! Jag har öppnat upp min dator och ska ta bort mitt grafikkort, men jag hittar inte skruven som det då ska vara fäst med?! Help någon?!

 

http://www.sweclockers.com/upload/gallery/31390-full.jpg

 

Kolla där, skruvarna är uppe till vänster i bild. Finns även en hake/spärr som du ser i nederkant av bilden i mitten typ. Den är turkos på just det där moderkortet. GL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...