mr-flow Postad 17 Mars , 2010 Rapport Share Postad 17 Mars , 2010 Tar ett 50-100 skott mog några av ongames största fiskar. Torskade just en 8a med KK mot AA. Fyfan vilken ångest det kan bli ikväll om det barkar mer nu Tentorna är undanröjda. Stilen att slacka sig fram till två veckor innan tentaperioden och sen köra lockdown verkar ha fungerat igen. Just nu älskar jag mitt liv så oändligt mycket så det finns inte. Firar med att sova lite. Fan läskigt - allmänt menar jag - vad pokern gör med humöret Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 17 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 17 Mars , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 17 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 17 Mars , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gekko Postad 17 Mars , 2010 Rapport Share Postad 17 Mars , 2010 Tar ett 50-100 skott mog några av ongames största fiskar. Torskade just en 8a med KK mot AA. Fyfan vilken ångest det kan bli ikväll om det barkar mer nu Sitter man och slowrollar folk och sen insta lämnar bordet efter ha vunnit en flip. Så får man vad man förtjänar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 17 Mars , 2010 Rapport Share Postad 17 Mars , 2010 Lunch/frulle kl 12.30 vid Hötorget imorgon kontoret. Gretko är insatt och har tagit ansvar (lol?) för att styra med er. Väl mött! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 18 Mars , 2010 Rapport Share Postad 18 Mars , 2010 jag slickar fitta atm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tallkotten Postad 18 Mars , 2010 Rapport Share Postad 18 Mars , 2010 jag slickar fitta atm Grannhorans? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 18 Mars , 2010 Rapport Share Postad 18 Mars , 2010 Bra grind igår på 20-20! Fick köpförbud i baren samt blev böghånad. Det var nog höjdpunkterna forutom när thornet slowrollade mig sista handen Vaknar dyngbakis efter 4h sömn på emop1s vis, main om 4h. Stå då osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 18 Mars , 2010 Rapport Share Postad 18 Mars , 2010 Bra grind igår på 20-20! Fick köpförbud i baren samt blev böghånad. Det var nog höjdpunkterna forutom när thornet slowrollade mig sista handen Vaknar dyngbakis efter 4h sömn på emop1s vis, main om 4h. Stå då osv Folk missar rätt mycket i livet om de aldrig glidit in o kört lite 20 20. Gärna rätt packad. Lycka till i ME. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 18 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 18 Mars , 2010 GL geggan och alla övriga pf:are som ställer upp idag! Jag ska göra klart en rotfyllning imorgon, så det blir tyvärr inge spel för mig. Om halsontet lägger sig lite kommer jag garanterat in och hälsar på iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 18 Mars , 2010 Rapport Share Postad 18 Mars , 2010 Spydde precis, GOGO Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 18 Mars , 2010 Rapport Share Postad 18 Mars , 2010 Igår spelade jag 50/50 tillsammans med Watoz! Blev 10 luckor plus vilket alltid är trevligt. Gretko, Thorn och Hatten var på plats också, grisfulla som få. Main om ett par timmar, räknar med finalbord i denna turnering, annars blir jag riktigt steamad. Väl mött på Cosmo! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 18 Mars , 2010 Rapport Share Postad 18 Mars , 2010 Main om ett par timmar, räknar med finalbord i denna turnering, annars blir jag riktigt steamad. Väl mött på Cosmo! +1, ses snart, jag tar nog med mig spyhink till bordet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 18 Mars , 2010 Rapport Share Postad 18 Mars , 2010 Ja lycka till på er. Hoppas på mkt bilder på live-updaten, främst på Gretkos svarta påsar under ögonen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 18 Mars , 2010 Rapport Share Postad 18 Mars , 2010 Medans korvas tjänade miljonas på CC satt en annan hemma och jagade back. Smetade igen hela backet efter tot någonstans kring 10hs spel. Lär varit nära 10k hands. Det sjukaste (detta kommer ni inte tro på) som hände under session var garanterat att jag fick ivar att vika AQ pre flop. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlDenStore Postad 19 Mars , 2010 Rapport Share Postad 19 Mars , 2010 Däremot är jag nogrann med table selection och ämnar alltid bordet när blindsen kommer till mig om fisken har dragit. Regelrätta hitnruns mot regs händer inte det heller. Jag beklagar backet, alltid trist när man tar skott. Jag bara undrar vad som är skillnaden på "noggrann med table-selection och lämnar alltid bordet när fisken drar" och på bumhunter? Gäller bumhunters bara folk som är noggranna vid val av motståndare heads up, eller gäller det ringbord också? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 19 Mars , 2010 Rapport Share Postad 19 Mars , 2010 Vidare till dag 2 med 76600 marker, average runt 45000. Jättenöjd med spelet och det är bara hoppas man kan fortsätta likadant imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 19 Mars , 2010 Rapport Share Postad 19 Mars , 2010 Snyggt punkis, gl! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 19 Mars , 2010 Rapport Share Postad 19 Mars , 2010 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 19 Mars , 2010 Rapport Share Postad 19 Mars , 2010 Även jag lyckades hanka mig vidare till dag 2, dock strax under avg vilket får ses som otroligt bra med tanke på bakfyllan jag tvingades stå ut med hela dagen. Ser fram emot att vakna upp nykter i morgon och faktiskt kanske må bra när jag spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 19 Mars , 2010 Rapport Share Postad 19 Mars , 2010 Även jag lyckades hanka mig vidare till dag 2, dock strax under avg vilket får ses som otroligt bra med tanke på bakfyllan jag tvingades stå ut med hela dagen. Ser fram emot att vakna upp nykter i morgon och faktiskt kanske må bra när jag spelar. Du de där sjuorna lät som en riktig slakt ; ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 19 Mars , 2010 Rapport Share Postad 19 Mars , 2010 Satt på sju sju ju. hehe, inte direkt så att hhn stämmer dock. Puni fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 19 Mars , 2010 Rapport Share Postad 19 Mars , 2010 för watoz gick de inge vidare, starta dock bra å hade en väldigt fin stack tills middagen. sen torska jag två stooora potter. åkte lite upp å ner innan de tillslut vart en bust med 10 min kvar av dag 1 då jag fick upp en kung och en dam med 15 stora mörkar i stacken. tyvärr hade någon plockat upp en kung och ett ess och slog ut mig. hata turneringar å allt de där.... tror meta fattar!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 19 Mars , 2010 Rapport Share Postad 19 Mars , 2010 för watoz gick de inge vidare, starta dock bra å hade en väldigt fin stack tills middagen. sen torska jag två stooora potter. åkte lite upp å ner innan de tillslut vart en bust med 10 min kvar av dag 1 då jag fick upp en kung och en dam med 15 stora mörkar i stacken. tyvärr hade någon plockat upp en kung och ett ess och slog ut mig. hata turneringar å allt de där.... tror meta fattar!? Lol den var otippad. Och jag svarar på 8 minuter Fattar dock inte ens ändå eftersom jag aldrig spelar live och aldrig spelar turrar! Det enda jag fattar är hur det känns att förlora för det gör jag ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts