Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit


Luap

Recommended Posts

Tar ett 50-100 skott mog några av ongames största fiskar. Torskade just en 8a med KK mot AA. Fyfan vilken ångest det kan bli ikväll om det barkar mer nu :S

 

Tentorna är undanröjda. Stilen att slacka sig fram till två veckor innan tentaperioden och sen köra lockdown verkar ha fungerat igen. Just nu älskar jag mitt liv så oändligt mycket så det finns inte.

 

Firar med att sova lite.

 

Fan läskigt - allmänt menar jag - vad pokern gör med humöret :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tar ett 50-100 skott mog några av ongames största fiskar. Torskade just en 8a med KK mot AA. Fyfan vilken ångest det kan bli ikväll om det barkar mer nu :S

 

Sitter man och slowrollar folk och sen insta lämnar bordet efter ha vunnit en flip. Så får man vad man förtjänar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra grind igår på 20-20! Fick köpförbud i baren samt blev böghånad. Det var nog höjdpunkterna forutom när thornet slowrollade mig sista handen :mrgreen:

 

Vaknar dyngbakis efter 4h sömn på emop1s vis, main om 4h. Stå då osv

 

Folk missar rätt mycket i livet om de aldrig glidit in o kört lite 20 20. Gärna rätt packad. Lycka till i ME.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Igår spelade jag 50/50 tillsammans med Watoz! Blev 10 luckor plus vilket alltid är trevligt. Gretko, Thorn och Hatten var på plats också, grisfulla som få. Main om ett par timmar, räknar med finalbord i denna turnering, annars blir jag riktigt steamad.

 

Väl mött på Cosmo!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Medans korvas tjänade miljonas på CC satt en annan hemma och jagade back. Smetade igen hela backet efter tot någonstans kring 10hs spel. Lär varit nära 10k hands. Det sjukaste (detta kommer ni inte tro på) som hände under session var garanterat att jag fick ivar att vika AQ pre flop.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Däremot är jag nogrann med table selection och ämnar alltid bordet när blindsen kommer till mig om fisken har dragit. Regelrätta hitnruns mot regs händer inte det heller.

 

Jag beklagar backet, alltid trist när man tar skott. Jag bara undrar vad som är skillnaden på "noggrann med table-selection och lämnar alltid bordet när fisken drar" och på bumhunter? Gäller bumhunters bara folk som är noggranna vid val av motståndare heads up, eller gäller det ringbord också?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Även jag lyckades hanka mig vidare till dag 2, dock strax under avg vilket får ses som otroligt bra med tanke på bakfyllan jag tvingades stå ut med hela dagen. Ser fram emot att vakna upp nykter i morgon och faktiskt kanske må bra när jag spelar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Även jag lyckades hanka mig vidare till dag 2, dock strax under avg vilket får ses som otroligt bra med tanke på bakfyllan jag tvingades stå ut med hela dagen. Ser fram emot att vakna upp nykter i morgon och faktiskt kanske må bra när jag spelar.

 

Du de där sjuorna lät som en riktig slakt ; )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

för watoz gick de inge vidare, starta dock bra å hade en väldigt fin stack tills middagen. sen torska jag två stooora potter. åkte lite upp å ner innan de tillslut vart en bust med 10 min kvar av dag 1 då jag fick upp en kung och en dam med 15 stora mörkar i stacken. tyvärr hade någon plockat upp en kung och ett ess och slog ut mig. hata turneringar å allt de där.... tror meta fattar!?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

för watoz gick de inge vidare, starta dock bra å hade en väldigt fin stack tills middagen. sen torska jag två stooora potter. åkte lite upp å ner innan de tillslut vart en bust med 10 min kvar av dag 1 då jag fick upp en kung och en dam med 15 stora mörkar i stacken. tyvärr hade någon plockat upp en kung och ett ess och slog ut mig. hata turneringar å allt de där.... tror meta fattar!?

 

Lol den var otippad. Och jag svarar på 8 minuter :oops:

 

Fattar dock inte ens ändå eftersom jag aldrig spelar live och aldrig spelar turrar! Det enda jag fattar är hur det känns att förlora för det gör jag ofta ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...