Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit

Luap

Recommended Posts

• Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Mmm den har man hört förut, kommer obv sluta med att du sitter å whinar över en 20bb flipptorsk. Samtidigt som gubbemop sitter och mummlar KONSTANT i 12h om sina händer. En std stuga mao :(

tur du brukar vara så glad å liva upp stugan då detox! grinigaste ungen i norra europa.

hittils idag går pokern fint! -22,5k på nl1k efter första 5 timmarna. rekordback inköpsmässigt. :( samlar ihop mig för ytterligare en session nu.. vore fint om alla äckliga hu regs kunde sluta hitnrunna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns en film

wp sir :roll:

En IRLkung från Ludvika, och till SasaOmerbasic kan jag säga att han finalbordat sunday million 5(!)ggr och vunnit WU bla. Så på honom bara.

Btw var de nå speciellt igår? Jag hörde inte ett ord vad du sa :)

Hahah. Var på hemmafest och insåg att jag hade en 16-årig halvkusin från ludvika. Försökte bara presentera er typ :)

Han fick för övrigt ligga. Det fick inte jag. Dessutom råkade jag klampa rakt in i rummet där han låg och juckade någon stackars flicka. Fail osv

Länk till kommentar

tur du brukar vara så glad å liva upp stugan då detox! grinigaste ungen i norra europa.

Lol?

Hahah n1 luppoas. Appropå ligga så är damen du lyckades med århundrades cockblock på när ni var här senast singel och ringde mig förra helgen :S. Riktigt het och lööööjligt kåtslynig av sig. Nu kommer man till beaten då jag själv träffar en tjej atm så kan obv inte göra nått :-(

Jag har också sadlat om till HU-spelare på emop1s vis och de är ju fan ett jävla skämt att ingen spelar, alternativt spelar ca 10 händer sen leftar. De finns 42 bord uppe atm och jag har än så länge fått spela exakt 10 händer och droppat 2bi :).

Btw är de nå folk som skall på nordicmasters nästa vecka lr? Jag och gretko åker iaf ner på onsdag och stannar tills vi drar till vi drar till Portugal på tisdag. Så hör av er om ni vill hooka upp. Försök dock inte lura med mig på nå krök då jag lovat mig själv att vara nykter nästa helg :S

Länk till kommentar

Wzaaaaaap, go dag idag. +15k€ på Boss, efter att ha blödit i alla spel hela dan var jag typ 10k€ stuck, så kom Paluk77 in :-) Fick plats på ett 50100gbp bord, ringde in jeckjeck som tog 20% bara för att jag alltid turar med en större turare i ryggen :-)

Ialf får jag dirr in 10k£ i SB vs BB mot en regg, har AA står bra :-) Får sedan in det på ett 2550£ med AK mot regg pree, står på J4456, han muckar :-) så dagen sluta fint tillslut! Lirade lite 5/10hu ftp med, tog 5bi men tappa allt 1020 plo mot anneteoberstrand som var en riktig nötförsäljare....

Aja ska nog slagga nu, skippar utgången!

Gn GG :-) :-)

Länk till kommentar

Jag lär vara överkänslig mot dödsdrogen alkohol lr nått, min kropp tål verkligen inte detta gift, så jag måste allt vara nykter nästa helg och ladda för Portugal ist. Om de inte inte dyker upp nått VÄLDIGT roligt då dvs :D. Jag mådde så sjukt mkt bättre när jag hade min nyktra 3v period.

Men grindstuga hos någon på söndag lr? Kan ju vara på vårat hotell om ingen orkar ha.

Länk till kommentar

ouch, 30 bi stuck för dagen nu :( aldrick backat över 20bi tidigare.. jäävlar vilken hemsk dag. fan inte vunnit en allin situation... nu börjar jag tröttna lite. inte set så mkt set ups och utdragningar sen 2008.

ska försöka mig på en hu session senare om jag får action nånstans.

nu blir det en paus och 6 paket cigg

Länk till kommentar

ouch, 30 bi stuck för dagen nu :( aldrick backat över 20bi tidigare.. jäävlar vilken hemsk dag. fan inte vunnit en allin situation... nu börjar jag tröttna lite. inte set så mkt set ups och utdragningar sen 2008.

ska försöka mig på en hu session senare om jag får action nånstans.

nu blir det en paus och 6 paket cigg

något liknande hära, inte fått wöööööa på hela jävla dagen. pkr suger

Länk till kommentar

***** Hand History for Game 535557709186 ***** (On Game)

Tourney Hand NL Texas Hold'em - Saturday, March 13, 11:59:32 ET 2010

Table Table 5 35557709 (Real Money)

Seat 9 is the button

Seat 10: facemanzero ( $32054.00 USD )

Seat 1: VINTE 93 ( $69257.00 USD )

Seat 2: ksaugmann ( $32284.00 USD )

Seat 3: Johntheguard ( $21836.00 USD )

Seat 4: Dpessoa ( $37682.00 USD )

Seat 5: koyle85 ( $276000.00 USD )

Seat 6: gregou006 ( $78846.00 USD )

Seat 7: killarney3 ( $32122.00 USD )

Seat 9: old0e ( $155000.00 USD )

facemanzero posts ante of [$250.00 USD].

VINTE 93 posts ante of [$250.00 USD].

ksaugmann posts ante of [$250.00 USD].

Johntheguard posts ante of [$250.00 USD].

Dpessoa posts ante of [$250.00 USD].

koyle85 posts ante of [$250.00 USD].

gregou006 posts ante of [$250.00 USD].

killarney3 posts ante of [$250.00 USD].

old0e posts ante of [$250.00 USD].

facemanzero posts small blind [$1250.00 USD].

VINTE 93 posts big blind [$2500.00 USD].

** Dealing down cards **

Dealt to old0e [ 9c 9h ]

ksaugmann folds

Johntheguard folds

Dpessoa calls [$2500.00 USD]

koyle85 calls [$2500.00 USD]

gregou006 folds

killarney3 raises [$31872.00 USD]

old0e calls [$31872.00 USD]

facemanzero folds

VINTE 93 folds

Dpessoa folds