Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit


Luap

Recommended Posts

  • Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nu ska jag snart ut på sjön och grilla med Gretko "Bear Grylls" Korfvsson. Funderar på om man ska grilla körv eller en rejäl jävla köttbit.

Sen ska Grylls visa mig hur man slår camp på en fryst sjö och överlever alla rovdjur och skotermongon som hänger där ute.

 

Grannhoran1 sover och grannhoran2 kanske har dött pga naturliga orsaker.

 

mvh Von Lidel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

10luckor inkasserade på PLO5k HU mot domceee, vare svårt? Näe, han är sämst :-)

 

 

Sista 14k potten öppnar jag J1075ds knapp, han flattar i bb flopp Js4s5 floppar T högt fd och topptvå han pott donkar 300 in i mig, slår upp till 1100 han synar. Turn är semiäckliga 7, 3par fd mot donke iof :-) Klart man får in det, pottar 2500, han skickar in och typ 3k till för syn. Snappar och riv 7 för nästnöten, men behövdes inte eftersom han hade typ KJ25 :-D :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan bekräfta att det är sant. Ska visa mina survivalskills ute på sjön idag. Bakfullare än döden men det ska väl lindras med lite sol och korv samt det vanliga. Puni fattar.

 

Puss

 

 

Tack för en härlig dag på sjön. Bilder kommer såklart upp snart när GRETKO blåser upp en fin jävla eld mitt ute på isen. Han bara leker jämt jämt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Domcee är fan inte frisk. Fattar inte var hans pengar kommer ifrån

 

 

Vet inte men alltså det är rätt enkelt för han att göra deg när han gameselectar bra. Men han harju 50k$+ rullar alllaaaaaaa siter och att sitta orädd i 5kgame med 1firre, 3-4livrädda bumhunters så kan man grinda på rätt bra. Måste obv spelat länge, för rik är han :-)

 

Dock var han stuck 300k€ iår efter en del 200400$ PLO haha :-) Bust snart om han inte börjar titta på vart han spelar :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mmm den har man hört förut, kommer obv sluta med att du sitter å whinar över en 20bb flipptorsk. Samtidigt som gubbemop sitter och mummlar KONSTANT i 12h om sina händer. En std stuga mao :(

 

Lungt från min sida iaf än så länge :-P Jag har blivit bättre med whinet imo:lol:

True story. Kom ner nu watoz

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stort tack!

 

Det var så lite så. Själv gillar jag funktionaliteten att kunna flytta fönster som anpassas efter skärmen, men inte utförandet av AeroSnap-funktionen. Har därför plitat ner ett litet ahk-script som flyttar fönster med tangentbordskombinationer. Bara tjoa till om nån skulle råka vara intresserad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mjo, kan tänka mig att det skulle kunna vara bra, men är totalt värdelöst när man sitter med en 30" och en 24" och absolut aldrig nånsin behöver så stora fönster :)

 

Jag kör dubbla 24", använder det konstant. T.ex. ha ett firefox-fönster över halva vänstra delen av skärmen, och t.ex. en filhanterare över andra halvan. Dessutom att snabbt kunna flytta över fönster till "vänstra skärmen" genom att enkelt trycka på tangentbordet.

Däremot kan jag förstå om man kör 30" att man inte är sugen på att ha fönster som går hela vägen nerifrån och upp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...