DrClemetnz Postad 3 Mars , 2010 Rapport Share Postad 3 Mars , 2010 Nån som lirat mot KlausmitHund på PP? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 3 Mars , 2010 Rapport Share Postad 3 Mars , 2010 Nån som lirat mot KlausmitHund på PP? IRLsucks vet jag har ett gäng duster mot den människan... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 3 Mars , 2010 Rapport Share Postad 3 Mars , 2010 IRLsucks vet jag har ett gäng duster mot den människan... Verkar vara en riktigt sjuk spelare iaf... edit: donkbet på dryga 60% efter 700 händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 3 Mars , 2010 Rapport Share Postad 3 Mars , 2010 Någon som vet hur man gör för att få in en text-HH i HM-format in i holdem manager? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 4 Mars , 2010 Rapport Share Postad 4 Mars , 2010 Verkar vara en riktigt sjuk spelare iaf... edit: donkbet på dryga 60% efter 700 händer. han spelade inte så mot mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 4 Mars , 2010 Rapport Share Postad 4 Mars , 2010 han spelade inte så mot mig Jag är för vek obv = / Lirat cirka 4k händer idag. Låg cirka 50k back ett tag, men slutade typ BE. Nöjd? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 4 Mars , 2010 Rapport Share Postad 4 Mars , 2010 Jävla kalleanka hordag. Öppnar med lillplus svs och ftp medans jag droppar 14k€ på boss. Droppa 10k nästa session FTP 100k SvS Men nu är jag + typ 7k€ på boss för dan Swings... Suger att busta alla rullar överallt med jämna mellanrum när man känner för att spewwa bort 20k så blireju så Aja -5k$ftp -110k kr SvS +7k€ boss är väl stuck ca 70k då, underbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 4 Mars , 2010 Rapport Share Postad 4 Mars , 2010 Lyckades slita in ett plus idag. 2-3k nånstans. Röda siffror både för månaden och året still..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 4 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 Mars , 2010 Jag. Hatar. Skolan. Btw, jag backade igår också. Börjar bli en riktigt grisig månad det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 4 Mars , 2010 Rapport Share Postad 4 Mars , 2010 Jag. Hatar. Skolan. Btw, jag backade igår också. Börjar bli en riktigt grisig månad det här. Sry o to hear that. Ringa inatt om vi inte hört nåt eller? Jag sover dåligt av ovissheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 4 Mars , 2010 Rapport Share Postad 4 Mars , 2010 Tror jag och isildur har en sak gemensamt. Vaknar varje dag och undrar hur vi ska få tag i nya FTP dolls Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 4 Mars , 2010 Rapport Share Postad 4 Mars , 2010 Nu har jag beställt flygbiljetter. Ses hos Frank! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 4 Mars , 2010 Rapport Share Postad 4 Mars , 2010 Nu har jag beställt flygbiljetter. Ses hos Frank! Snabbt jobbat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 4 Mars , 2010 Rapport Share Postad 4 Mars , 2010 Tror jag och isildur har en sak gemensamt. Vaknar varje dag och undrar hur vi ska få tag i nya FTP dolls jag har många. lets talk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 4 Mars , 2010 Rapport Share Postad 4 Mars , 2010 jag nekar klaus på pp, hans nick skrämmer mej. däremot finns det en jävla massa svenskar där nu hu nl1k tycker jag.. varje människa man kollar upp e svensk.. undra vem på forumet det e man sitter och spelar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 4 Mars , 2010 Rapport Share Postad 4 Mars , 2010 Imorgon släpps det en video på pokercampus där jag enligt deras hemsida spelar på "PokerWorld". Spännande, eftersom jag inte ens hört talats om den sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 4 Mars , 2010 Rapport Share Postad 4 Mars , 2010 lycka till på pokerworld puni! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 4 Mars , 2010 Rapport Share Postad 4 Mars , 2010 Imorgon släpps det en video på pokercampus där jag enligt deras hemsida spelar på "PokerWorld". Spännande, eftersom jag inte ens hört talats om den sidan. Vet du vilka som är kvar av coacherna som listas nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 4 Mars , 2010 Rapport Share Postad 4 Mars , 2010 Förstår inte hur de tänker på pokercampus. Rörigare får man leta efter. Att ens lägga upp en video där ljudet är 1 min off sync är ju bara pinsamt. Känns ju inte direkt lockande att förlänga medlemskapet om det här är standarden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 4 Mars , 2010 Rapport Share Postad 4 Mars , 2010 Vet du vilka som är kvar av coacherna som listas nu? Väldigt få om jag skulle gissa. Definitivt ingen i denna db, inte Ebisumaru och av MTT-spelarna verkar det heller inte många var kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 4 Mars , 2010 Rapport Share Postad 4 Mars , 2010 Väldigt få om jag skulle gissa. Definitivt ingen i denna db, inte Ebisumaru och av MTT-spelarna verkar det heller inte många var kvar. Äre ens nån kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 4 Mars , 2010 Rapport Share Postad 4 Mars , 2010 Bettande på hög nivå idag. Inblandade parter är jag, Gretko och eisenhower1. Jag frågade under vårt Vegasmöte vad jag fick för odds på att gå ner 10kg innan Vegas och Gretko snap kläckte ur sig 5x pengarna. Så mina 1k mot hans 5k. Eisenhower som är en grav speltorsk ville även han vara med och betta men gick bara med på 3.5x och jag gick med på det. Så jag vinner $8.5k ifall jag går ner 10kg innan vi anländer i Vegas vilket vi beräknas göra den 13e juni. Kan bli intressant detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 4 Mars , 2010 Rapport Share Postad 4 Mars , 2010 hus i vegas i år med? får försöka jobba in ett besök denna gången isf =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 4 Mars , 2010 Rapport Share Postad 4 Mars , 2010 Bettande på hög nivå idag. Inblandade parter är jag, Gretko och eisenhower1. Jag frågade under vårt Vegasmöte vad jag fick för odds på att gå ner 10kg innan Vegas och Gretko snap kläckte ur sig 5x pengarna. Så mina 1k mot hans 5k. Eisenhower som är en grav speltorsk ville även han vara med och betta men gick bara med på 3.5x och jag gick med på det. Så jag vinner $8.5k ifall jag går ner 10kg innan vi anländer i Vegas vilket vi beräknas göra den 13e juni. Kan bli intressant detta. Invägning ffs O hur ser planen ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 4 Mars , 2010 Rapport Share Postad 4 Mars , 2010 Bettande på hög nivå idag. Inblandade parter är jag, Gretko och eisenhower1. Jag frågade under vårt Vegasmöte vad jag fick för odds på att gå ner 10kg innan Vegas och Gretko snap kläckte ur sig 5x pengarna. Så mina 1k mot hans 5k. Eisenhower som är en grav speltorsk ville även han vara med och betta men gick bara med på 3.5x och jag gick med på det. Så jag vinner $8.5k ifall jag går ner 10kg innan vi anländer i Vegas vilket vi beräknas göra den 13e juni. Kan bli intressant detta. Men herrejävlagud vilka sjukt lättförtjänta pengar. Snacka om att springa bra att ha såna rikkompisar IRL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts