papiPope Postad 14 December , 2011 Rapport Postad 14 December , 2011 Är det nånting som är accepterat i usa nuförtiden, får man ligga där? Akta bara för att ha för mycket hår på kuken. Citera
CarlDenStore Postad 14 December , 2011 Rapport Postad 14 December , 2011 Och är över 21, men det bör man väl va, annars får man inte köpa Smirnoff Ice... Hörru, provocera inte! Håller mig enbart till Whiskey och öl dessa dar ska sägas. Citera
Watoz Postad 14 December , 2011 Rapport Postad 14 December , 2011 What to do with the deuces? Someone? Citera
CarlDenStore Postad 14 December , 2011 Rapport Postad 14 December , 2011 What to do with the deuces? Someone? 4bet och instacall shove Watz Citera
Watoz Postad 14 December , 2011 Rapport Postad 14 December , 2011 Hörru, provocera inte! Håller mig enbart till Whiskey och öl dessa dar ska sägas. Låt barnen få provocera lite så de får känna sig lite fräna alt roliga för en stund, de försöker bara imponera på de som är högre upp i hierarkin här på pf, tråkigt att se vissa (läs meta) misslyckas så brutalt fortfarande. Han försöker och försöker att komma in i gänget, men de blir bara så fel, varje gång. Du kommer alltid få höra tråkiga/uttjatade oneliners (om din pappa, smirnoff ice osv osv) av dessa personer vad du än skriver, tyvärr. Citera
Metaddict Postad 14 December , 2011 Rapport Postad 14 December , 2011 Låt barnen få provocera lite så de får känna sig lite fräna alt roliga för en stund, de försöker bara imponera på de som är högre upp i hierarkin här på pf, tråkigt att se vissa (läs meta) misslyckas så brutalt fortfarande. Han försöker och försöker att komma in i gänget, men de blir bara så fel, varje gång. Du kommer alltid få höra tråkiga/uttjatade oneliners (om din pappa, smirnoff ice osv osv) av dessa personer vad du än skriver, tyvärr. Citera
Opteron Postad 14 December , 2011 Rapport Postad 14 December , 2011 Får man fråga varför du valde en jätteglad smiley där? tror inte han skämta... Tror hade gått bättre hem i stugorna Citera
okocha Postad 14 December , 2011 Rapport Postad 14 December , 2011 fwiw tycker jag fortfarande cds-skämten är roliga men vi kanske ska lägga ner dom för cds skull. Citera
schumme Postad 14 December , 2011 Rapport Postad 14 December , 2011 Hörru, provocera inte! Håller mig enbart till Whiskey och öl dessa dar ska sägas. Borde jag förstå nåt av det här? I guess not Citera
Supertequila Postad 14 December , 2011 Rapport Postad 14 December , 2011 Låt barnen få provocera lite så de får känna sig lite fräna alt roliga för en stund, de försöker bara imponera på de som är högre upp i hierarkin här på pf, tråkigt att se vissa (läs meta) misslyckas så brutalt fortfarande. Han försöker och försöker att komma in i gänget, men de blir bara så fel, varje gång. Du kommer alltid få höra tråkiga/uttjatade oneliners (om din pappa, smirnoff ice osv osv) av dessa personer vad du än skriver, tyvärr. Va fan svenne... forumet har ju saknat riktiga profiler senaste åren o de vi haft kommer inte i närheten av CDS, Ferna, m fl... låt oss drömma oss tillbaks till en tid då man såg fram emot och gå in på forumet för att få sin dagliga dos med leenden över alla de fina dagböcker som skrevs. Dessa oneliners är i vart fall för mig nostalgiska återblick till en mycket roligare tid. Det är precis när folk med jämna mellanrum repostar min HH-analys över KJ-handen där jag rekar 3betsfold på K-hög flop eller nåt sånt för att man ska få info. Varje gång jag ser det, tänker jag tillbaks och ler. Citera
CarlDenStore Postad 15 December , 2011 Rapport Postad 15 December , 2011 Va fan svenne... forumet har ju saknat riktiga profiler senaste åren o de vi haft kommer inte i närheten av CDS, Ferna, m fl... låt oss drömma oss tillbaks till en tid då man såg fram emot och gå in på forumet för att få sin dagliga dos med leenden över alla de fina dagböcker som skrevs. Dessa oneliners är i vart fall för mig nostalgiska återblick till en mycket roligare tid. Det är precis när folk med jämna mellanrum repostar min HH-analys över KJ-handen där jag rekar 3betsfold på K-hög flop eller nåt sånt för att man ska få info. Varje gång jag ser det, tänker jag tillbaks och ler. Måste dock göra dig väldigt besviken och meddela att jag inte alls är en provokativ karaktär numera, och jag har faktiskt lämnat det där bakom mig för längesedan. Men om folk tycker det var en underhållande tid så får dom gärna återblicka det för sig själva. Jag är dock inte intresserad! Just enjoy! Citera
MikeTime Postad 15 December , 2011 Rapport Postad 15 December , 2011 Va fan svenne... forumet har ju saknat riktiga profiler senaste åren o de vi haft kommer inte i närheten av CDS, Ferna, m fl... låt oss drömma oss tillbaks till en tid då man såg fram emot och gå in på forumet för att få sin dagliga dos med leenden över alla de fina dagböcker som skrevs. Dessa oneliners är i vart fall för mig nostalgiska återblick till en mycket roligare tid. Ruskigt mycket plus. Citera
Leooo Postad 15 December , 2011 Rapport Postad 15 December , 2011 Ruskigt mycket plus. Bjäbb bjäbb bjäbb Citera
MikeTime Postad 15 December , 2011 Rapport Postad 15 December , 2011 Bjäbb bjäbb bjäbb Du har uppenbarligen ett stort behov av lite mänsklig värme och kärlek. Skickar en julkram. Citera
Opteron Postad 15 December , 2011 Rapport Postad 15 December , 2011 Jag ville bara veta tankarna bakom metas sval av smiley Citera
Supertequila Postad 15 December , 2011 Rapport Postad 15 December , 2011 Jag ville bara veta tankarna bakom metas sval av smiley iani Alfa. Citera
Live2012 Postad 15 December , 2011 Rapport Postad 15 December , 2011 gör ett vardagsschema kroon! aa gör ett där med=) kan vara bra och värma upp inför söndagen=). Svara gärna på mitt PM med vilka sidor som är bäst och regga på respektive site. tack Citera
cab Postad 15 December , 2011 Rapport Postad 15 December , 2011 Låt barnen få provocera lite så de får känna sig lite fräna alt roliga för en stund, de försöker bara imponera på de som är högre upp i hierarkin här på pf, tråkigt att se vissa (läs meta) misslyckas så brutalt fortfarande. Han försöker och försöker att komma in i gänget, men de blir bara så fel, varje gång. Du kommer alltid få höra tråkiga/uttjatade oneliners (om din pappa, smirnoff ice osv osv) av dessa personer vad du än skriver, tyvärr. Skulle gärna vilja veta vilka som står högt i "hierarkin", så man kan börja impa på dessa.. =) Citera
Starfitter Postad 15 December , 2011 Rapport Postad 15 December , 2011 Skulle gärna vilja veta vilka som står högt i "hierarkin", så man kan börja impa på dessa.. =) Den bygger på parametrarna att spela högt, skriva kortfattat och använda väldigt mkt internskämt. Sen är de bara räkna. Lågt antal poster lär också vara med på ett hörn. Mvh Alla legender är ändå döda Citera
godispaSVEn Postad 15 December , 2011 Rapport Postad 15 December , 2011 Den bygger på parametrarna att spela högt, skriva kortfattat och använda väldigt mkt internskämt. Sen är de bara räkna. Lågt antal poster lär också vara med på ett hörn. Mvh Alla legender är ändå döda Underbart att förklaringen kommer från han som slickar mest röv på hela pf, måste betyda att det inte ens är undermedvetet =) Citera
Starfitter Postad 15 December , 2011 Rapport Postad 15 December , 2011 Väldigt speciellt om det ena går att slicka röv via ett forum. Hur som har jag fått veta att typ alla från forumet som jag träffat IRL har trott jag skulle vara jätte oskön. Så om jag försökt göra det. Då har jag verkligen misslyckats är jag rädd Citera
KallOödmjukDiva Postad 15 December , 2011 Rapport Postad 15 December , 2011 Väldigt speciellt om det ena går att slicka röv via ett forum.Hur som har jag fått veta att typ alla från forumet som jag träffat IRL har trott jag skulle vara jätte oskön. Så om jag försökt göra det. Då har jag verkligen misslyckats är jag rädd Gillade den äldre pfstarfitter, du och musen var ett mkt starkt team. Citera
Recommended Posts