Jinti91 Postad 5 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2011 Är det någon av de jag känner i Sthlm som gillar att åka skateboard? Vi känner ju dock inte varann (vad jag vet?) men jag får väll påstå att jag är skateare. Jobbar och coachar på frys, så är du sugen på att rulla lite nån dag så är det bara att glida förbi! Annars kan man ju ta sig ett rull i humlan eller nått nån gång Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 5 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2011 är du en skatare ea? Åkt kanske 10-15 ggr i sommar, innan de har jag nog inte stått på en bräda på ca 8-9 år. Vi känner ju dock inte varann (vad jag vet?) men jag får väll påstå att jag är skateare.Jobbar och coachar på frys, så är du sugen på att rulla lite nån dag så är det bara att glida förbi! Annars kan man ju ta sig ett rull i humlan eller nått nån gång Ok coolt, då måste du vara grym Ah fryshuset kommer jag definitivt att besöka nån gång.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 5 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2011 tag sen jag åkte skateboard med.. åker mest longboard numera Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jinti91 Postad 5 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2011 Leta rätt på brädan så åker vi lite i humlan nån dag då! Kul å träffa lite pf-folk! Så kan jag bjussa på lite coaching också om det hade behövts Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 5 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2011 Pics på Ekan skejtandes vore guld. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 6 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2011 Pics på Schmektens armar vore guld. . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 6 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2011 Pics på Ekan skejtandes vore guld. finns ju Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 6 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2011 USA...... Gissningstävling hur mkt börsen öppnar ner på måndag? Efter att ha köpt precis innan förra finanskrisen fick jag iaf nåd denna gång och turade in lägenhetsköpet och således sälj dagen innan det började gå neråt för 9-10 dagar sen. Annars hade det blivit knapert Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 6 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2011 lägenhetspriser, villor, radhus. Om krisen fortskrider, skulle det påverka svenska bostadspriser i någon större utsträckning? Är nämligen i köpartagen och om ni tycker det kan vara en god idé avvakta en stund så kanske jag/vi gör det. Är inte superpepp på flytta till nytt under vinterhalvåret ändåså. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutshellcracker Postad 6 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2011 lägenhetspriser, villor, radhus. Om krisen fortskrider, skulle det påverka svenska bostadspriser i någon större utsträckning? Är nämligen i köpartagen och om ni tycker det kan vara en god idé avvakta en stund så kanske jag/vi gör det. Är inte superpepp på flytta till nytt under vinterhalvåret ändåså. Har du pengar och inte behöver låna sitter du i guldsits. Mest troligt kommer priserna sjunka som en sten inom de närmsta 12 månaderna, och räntorna kommer förmodligen dubblas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 6 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2011 lägenhetspriser, villor, radhus. Om krisen fortskrider, skulle det påverka svenska bostadspriser i någon större utsträckning? Är nämligen i köpartagen och om ni tycker det kan vara en god idé avvakta en stund så kanske jag/vi gör det. Är inte superpepp på flytta till nytt under vinterhalvåret ändåså. Sälj först om något ska säljas. Gör boendeaffärerna när ni behöver/vill, skit i konjukturen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 6 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2011 Folk verkar missa en ganska viktig sak när det kommer till äga bostäder. Om man köper en bostad för X kr och den sjunker i värde kommer antaligen hela marknaden sjunka i värde och den bostaden man byter till är således också billigare. Och att vänta med köpa billigt så man kan sälja dyrt blir en galen gissninglek då en av effekterna av att priserna redan har börjat sjunka är att folk drar sig för att sälja alt inte accepterar priserna som går att få. För ofta säger folk, "men grannen med likadant hus sålde ju de för 2M för 2 år sen" eller om man köpt när marknaden stod som högst att man vägrar sälja med förslust. osv osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutshellcracker Postad 6 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2011 Folk verkar missa en ganska viktig sak när det kommer till äga bostäder.Om man köper en bostad för X kr och den sjunker i värde kommer antaligen hela marknaden sjunka i värde och den bostaden man byter till är således också billigare. Och att vänta med köpa billigt så man kan sälja dyrt blir en galen gissninglek då en av effekterna av att priserna redan har börjat sjunka är att folk drar sig för att sälja alt inte accepterar priserna som går att få. För ofta säger folk, "men grannen med likadant hus sålde ju de för 2M för 2 år sen" eller om man köpt när marknaden stod som högst att man vägrar sälja med förslust. osv osv Är det inte så att det finns en ännu större faktor: köper man nåt som man vill bo i säg 40 år, ja då är det nog en annan sak än om man vill köpa det på spekulation? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 6 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2011 Ska försöka få med mig PK (och emop1?) som båda påstår sig vara gamla skejtare! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 6 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2011 Är det inte så att det finns en ännu större faktor: köper man nåt som man vill bo i säg 40 år, ja då är det nog en annan sak än om man vill köpa det på spekulation? Rätt ovanligt. fast fine, min åsikt är att vara med objektspecifik än kolla på hela marknaden. Klipp kan man göra när som, personligen hade jag siktat på köpa en strandtomt och bygga själv exakt som jag vill om jag skulle bo där i 40 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 6 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2011 Flikar in med ett schönt House/Elektro album. http://kapslap.com/downloads.html Kap Slap - AA: Audio Appropriation Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 6 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2011 Obv Dubstep. Från samma album. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 6 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2011 Mycket fint Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speccan Postad 6 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2011 hähä, dub är najs. personligen gillar jag nog dnb mer dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jinti91 Postad 6 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2011 Du har PM ea! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 6 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2011 Folk verkar missa en ganska viktig sak när det kommer till äga bostäder.Om man köper en bostad för X kr och den sjunker i värde kommer antaligen hela marknaden sjunka i värde och den bostaden man byter till är således också billigare. väldigt få personer köper bostäder utan att skuldsätta sig, så att man kan köpa nästa bostad billigare är i praktiken oviktigt. överstiger skulderna det eventuella försäljningspriset hjälper det inte ens ekonomiska situation det minsta; man har en negativ förmögenhet och ingen möjlighet att lägga handpenning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 7 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2011 Riktigt bra låtar divan Gillar denna skarpt som en gammal forumit postade på fb Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 8 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2011 Tripreport Wacken Open Air: Guldfestival, guldfolk, guldband, guldsetlists Bra organisation, bra ljud Okej väder, okej mat Dåliga toaletter, dålig mage Nu ska jag grinda resten av året Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 8 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2011 Location: Skåne Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 8 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2011 Location: Herrgården i Kristianstad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts