KallOödmjukDiva Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 Äsch http://www.handconverter.com/hands/1369856 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Imfromsweden Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 nh FIs linje verkar inte va såå överdrivet dålig dock. Du floatar väl inte turn med för många rena Ax, så de enda stegarna du har är väl typ A2s, A3s, A4s, A9s, Axss och några radnom 6x. Mot det väger vi händer som 9x/54s liknande och FDs. Med det sagt så är hans spel fortfarande dåligt. Du sitter nog med en stege för ofta. Edit: Förresten, om du lirar regs på 25/50 på merge borde du ha träffat på "Girah" nån gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 Försökt sätta mig mot honom nårra gånger, men han vägrar spela. Du kanske kan övertala honom att möta mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Imfromsweden Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 Ja herregud, är nog inga problem. Han klagar alltid hur han inte får någon action, och har ju börjat snacka om att erbjuda 2bb/100 till vem som helst som lirar mot honom Pma nicka så kan jag säga åt honom att spela mot dig så fort han loggar in. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 Tihi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Imfromsweden Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 [00:37:40] josé: i just sit with regs [00:37:42] josé: tell him now from me [00:37:45] ifs: hahaha [00:37:45] josé: to add me on skype [00:37:49] ifs: hahah will do [00:37:49] josé: and we can arrange a match whenever he wants Ska jag pma hans skype? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 12 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Earthnut2 Postad 13 Juli , 2011 Rapport Share Postad 13 Juli , 2011 backar också rakt ut, om det är till någon tröst! fast jag spelar dåligt och förtjänar det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tardeni2an Postad 13 Juli , 2011 Rapport Share Postad 13 Juli , 2011 girah med 77 mot A2hh? fruktansvärt kallt spelat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 13 Juli , 2011 Rapport Share Postad 13 Juli , 2011 asdsgfsdhj Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 13 Juli , 2011 Rapport Share Postad 13 Juli , 2011 [00:37:40]Ska jag pma hans skype? y girah med 77 mot A2hh?fruktansvärt kallt spelat. n, y Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 13 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 13 Juli , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 13 Juli , 2011 Rapport Share Postad 13 Juli , 2011 Funderar på om jag ska börja köra heroin istället för poker. Garanterat billigare och bättre för psyket Häst är ett bra alternativ till det mesta imo. Önskade bara jag hade kraften att lokalisera. Kraft som i energi inte ngt startwars aktigt. Btw, har vi ngn Main Event tråd här på pf, så man vet hur långt krappar är osv. Vet att PK och Kriga kommit en bit på vägen, men har ingen aning om chipcount och är för lat för att lokalisera. Hästproblemet allover igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 13 Juli , 2011 Rapport Share Postad 13 Juli , 2011 Bröderna linde är kvar också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 13 Juli , 2011 Rapport Share Postad 13 Juli , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 14 Juli , 2011 Rapport Share Postad 14 Juli , 2011 Shaninen tipsade mig om att köpa Lund, tror ni det är en bra investering. Ur ekonomisksynvinkel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 14 Juli , 2011 Rapport Share Postad 14 Juli , 2011 Shaninen tipsade mig om att köpa Lund, tror ni det är en bra investering. Ur ekonomisksynvinkel? Efter en lång period med djupa funderingar, tror jag inte jag är redo för att äga Lund än. Tror jag ska börja med en lite mindre ort, typ köpa Deje, sen när jag känner mig bekväm det det, mova över till lite större städer. Likt Kalix eller Kalmar, sen kanske när jag har styrt 3städer under järnhand osv ett par dagar kan jag försöka styra Lund. Är det en realistisk plan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 14 Juli , 2011 Rapport Share Postad 14 Juli , 2011 tycker du ska slå tirl, vad har du att förlrora liksom? går det inte bra är det en firn erfarenhert Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 14 Juli , 2011 Rapport Share Postad 14 Juli , 2011 tycker du ska slå tirl, vad har du att förlrora liksom? går det inte bra är det en firn erfarenhert Precis, den svåra frågan är dock var jag ska anlägga opium/majja/Koks djunglen. Funderar på mitt i staden, tså en fin lukt sprids över hela staden. Måste la alla underordnanade uppskatta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 14 Juli , 2011 Rapport Share Postad 14 Juli , 2011 Efter en lång period med djupa funderingar, tror jag inte jag är redo för att äga Lund än. Tror jag ska börja med en lite mindre ort, typ köpa Deje, sen när jag känner mig bekväm det det, mova över till lite större städer. Likt Kalix eller Kalmar, sen kanske när jag har styrt 3städer under järnhand osv ett par dagar kan jag försöka styra Lund. Är det en realistisk plan? Ska du köpa Lund är det nu det gäller! http://www.sydsvenskan.se/lund/article1510069/Sa-ska-Lund-vaxa-med-50-000.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddan80 Postad 14 Juli , 2011 Rapport Share Postad 14 Juli , 2011 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 14 Juli , 2011 Rapport Share Postad 14 Juli , 2011 bästaste svennen http://www.globalpokerindex.com/this-week/ Tjena, #82 ä inte dålig, spec när Ivey ligger runt #240. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kossan Postad 14 Juli , 2011 Rapport Share Postad 14 Juli , 2011 Funderar på om jag ska börja köra heroin istället för poker. Garanterat billigare och bättre för psyket -1, om du pratar om psyket och pengar "in the long run". +1, om du tänker David Benyamine och FTP. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 15 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 15 Juli , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 16 Juli , 2011 Rapport Share Postad 16 Juli , 2011 Tsäg att det här scenariot skulle utspela sig. Ok, massa aliens kommer till jorden i sina stora rymdskepp osv och ska kika nya planeten för sina barn osv. Hade d inte vart jättesmart om d hade skepp som såg ut som moln då. Jag menar ingen skulle fatta ngt, alla skulle bara fan va molnigt d vart på sistone då. Sen bara poff poff, molnen attackerar. Feel free att använda som filmskript. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts