easylife Postad 10 Juli , 2011 Rapport Postad 10 Juli , 2011 (redigerade) d Redigerad 22 Juni , 2016 av easylife Citera
Supertequila Postad 10 Juli , 2011 Rapport Postad 10 Juli , 2011 Underbar turnlinje av Fi där. Citera
Imfromsweden Postad 10 Juli , 2011 Rapport Postad 10 Juli , 2011 Underbar turnlinje av Fi där. Hur menar du nu? Citera
Supertequila Postad 10 Juli , 2011 Rapport Postad 10 Juli , 2011 Hur menar du nu? att jag tycker den var dålig ldo. Men förmodligen var turnchecken som fick Butabin o snappa river-cr där. Ibland dribblar fi bort sig själv och hamnar exakt rätt ändå. Citera
Imfromsweden Postad 10 Juli , 2011 Rapport Postad 10 Juli , 2011 att jag tycker den var dålig ldo.Men förmodligen var turnchecken som fick Butabin o snappa river-cr där. Ibland dribblar fi bort sig själv och hamnar exakt rätt ändå. Men det är ju standard typ Inte så hett att bluffa turn med AQ där, FI lär ju folda ett par ca 0% av tiden, så det är ju ingen mästerbluff direkt. Bättre att checka o få value från floats (och dessutom spara värde mot många av de händer han skulle ha synat ett turn bet med, eftersom han ofta checkar tillbaka turn med svaga par!). Sen är ju frågan om man kan dra en check/raise turn istället för c/c... men det är ju absolut ingen fel med att check/syna hursomhelst. Skulle hellre kasta in typ QJ-liknande händer i bluffrangen, så kan vi få några bättre händer att folda också Citera
GG Postad 10 Juli , 2011 Rapport Postad 10 Juli , 2011 Och hatar bet. Vart är världen på väg nu Citera
Supertequila Postad 10 Juli , 2011 Rapport Postad 10 Juli , 2011 Och hatar bet. Vart är världen på väg nu hahaha... fwiw gillar jag bet, era veka fiskar... bara o bygga momentum inför riverbluffen ffs. Vaskahan syna 3 barrells med, ha? ha? ha?... yeah, That's what I thought. Citera
papiPope Postad 10 Juli , 2011 Rapport Postad 10 Juli , 2011 hälsningar, åttio-kronér litern bra pris, inget jävla groggvirke bara. Citera
Imfromsweden Postad 10 Juli , 2011 Rapport Postad 10 Juli , 2011 hahaha... fwiw gillar jag bet, era veka fiskar... bara o bygga momentum inför riverbluffen ffs. Vaskahan syna 3 barrells med, ha? ha? ha?... yeah, That's what I thought. Fast då bluffar vi med sämre händer istället AQ med FD är stark nog att check/syna. Citera
Supertequila Postad 10 Juli , 2011 Rapport Postad 10 Juli , 2011 Fast då bluffar vi med sämre händer istället AQ med FD är stark nog att check/syna. Citera
GG Postad 10 Juli , 2011 Rapport Postad 10 Juli , 2011 Fast då bluffar vi med sämre händer istället AQ med FD är stark nog att check/syna. Får pricka av denna från bucketlisten då. Att +1a ifs Citera
Imfromsweden Postad 10 Juli , 2011 Rapport Postad 10 Juli , 2011 Du lär dig GG:) Rätt vare är så kommer du hålla med om allt jag skriver! Citera
KallOödmjukDiva Postad 11 Juli , 2011 Rapport Postad 11 Juli , 2011 hahaha... fwiw gillar jag bet, era veka fiskar... bara o bygga momentum inför riverbluffen ffs. Vaskahan syna 3 barrells med, ha? ha? ha?... yeah, That's what I thought. ST, Du känner till the goldenrule right? The one with the gold makes the rules. Så bara grabba tag i IFSs och GGs fickor. Citera
Supertequila Postad 11 Juli , 2011 Rapport Postad 11 Juli , 2011 ST, Du känner till the goldenrule right? The one with the gold makes the rules. Så bara grabba tag i IFSs och GGs fickor. not going down without a fight Citera
KallOödmjukDiva Postad 11 Juli , 2011 Rapport Postad 11 Juli , 2011 not going down without a fight Didn't expekt u 2 m8. Citera
okocha Postad 11 Juli , 2011 Rapport Postad 11 Juli , 2011 måste säga att jag är mycket imponerad av KOÖDs engagemang på pf senaste dagarna. Citera
KallOödmjukDiva Postad 11 Juli , 2011 Rapport Postad 11 Juli , 2011 måste säga att jag är mycket imponerad av KOÖDs engagemang på pf senaste dagarna. Just promoting. Citera
Eblinho Postad 11 Juli , 2011 Rapport Postad 11 Juli , 2011 måste säga att jag är mycket imponerad av KOÖDs engagemang på pf senaste dagarna. kan vi inte bara kalla honom Divan från Kalmar som snackar Stockholmska? Citera
okocha Postad 11 Juli , 2011 Rapport Postad 11 Juli , 2011 kan vi inte bara kalla honom Divan från Kalmar som snackar Stockholmska? Citera
Teh_MoUsE Postad 11 Juli , 2011 Rapport Postad 11 Juli , 2011 Har för mig en del i dagboken spelar sc2 så postar här. Citera
KallOödmjukDiva Postad 11 Juli , 2011 Rapport Postad 11 Juli , 2011 Stol Like. När fan kommer en "likeknapp" till PF. Vet att det har vart påtryckningar från många ur eliten länge. Och med eliten menar jag StarFitta. Citera
Recommended Posts