Teh_MoUsE Postad 5 Juni , 2011 Rapport Share Postad 5 Juni , 2011 Pissar på samsung... ähähähähä Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 5 Juni , 2011 Rapport Share Postad 5 Juni , 2011 dricker världsrekordöl från en stor tunna atm. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Olyckan_77 Postad 7 Juni , 2011 Rapport Share Postad 7 Juni , 2011 Sick! GG kungen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 7 Juni , 2011 Rapport Share Postad 7 Juni , 2011 Tappade min splitternya mobil rakt ned i toan på ace. Själv då? Det första jag gjorde med min nya iphone var att tappa den i pissoaren på Ace. Det är ganska sjukt ändå. Megariggad toalett obv... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 7 Juni , 2011 Rapport Share Postad 7 Juni , 2011 note to self: pissa inte på ace Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Harry_Pottodds Postad 7 Juni , 2011 Rapport Share Postad 7 Juni , 2011 varför är det inte 1000 grattis till kroon i denna dagbok ännu? Grattis iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
o_x_e_n Postad 7 Juni , 2011 Rapport Share Postad 7 Juni , 2011 För han vet inte om han får ut pengarna än=) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 7 Juni , 2011 Rapport Share Postad 7 Juni , 2011 Man gratulerar på facebook numera. 2011 osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Henkw90 Postad 7 Juni , 2011 Rapport Share Postad 7 Juni , 2011 Vilken turre? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 8 Juni , 2011 Rapport Share Postad 8 Juni , 2011 Igår var vi på hockey i boston. Det var fett! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 8 Juni , 2011 Rapport Share Postad 8 Juni , 2011 Tack för gratulationerna! Nån som vet vart man kan få tag på smällare? Typ i stil med thunderkings... Bounty till den som tippsar om något som resulterar i att jag får tag på skiten =) Edit: Om någon bor i Småland eller strax utanför och har tillgång till bra smällare så kommer jag till er och betalar överpris! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 8 Juni , 2011 Rapport Share Postad 8 Juni , 2011 Tack för gratulationerna! Nån som vet vart man kan få tag på smällare? Typ i stil med thunderkings... Bounty till den som tippsar om något som resulterar i att jag får tag på skiten =) Edit: Om någon bor i Småland eller strax utanför och har tillgång till bra smällare så kommer jag till er och betalar överpris! Stort grattis! En polare beställde från www.pyrogate.eu och han var mer än nöjd, fanns en del sjuka grejer... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 8 Juni , 2011 Rapport Share Postad 8 Juni , 2011 shahin har bomber shalalalala... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 8 Juni , 2011 Rapport Share Postad 8 Juni , 2011 Tack för gratulationerna! Nån som vet vart man kan få tag på smällare? Typ i stil med thunderkings... Bounty till den som tippsar om något som resulterar i att jag får tag på skiten =) Edit: Om någon bor i Småland eller strax utanför och har tillgång till bra smällare så kommer jag till er och betalar överpris! Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 8 Juni , 2011 Rapport Share Postad 8 Juni , 2011 grattis ekan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
UltrasMFF Postad 8 Juni , 2011 Rapport Share Postad 8 Juni , 2011 Du kan köpa bangers och sånt av säljare på http://www.Ultraskanalen.se/forum och sedan marknadsdelen. Liknande som Finland smällde igår på matchen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 8 Juni , 2011 Rapport Share Postad 8 Juni , 2011 Min lillebror vill ha en dator för max 5k, vad ska han köpa? Jag är helt värdelös på allt vad datorer heter och han bad mig hjälpa honom. Så pls hjälp mig någon. Han ska väl ha den till lite allt möjligt, gärna någon som även klarar spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 9 Juni , 2011 Rapport Share Postad 9 Juni , 2011 Hockey Gick plus en biljett på betet på matchen iaf Mvh Man betar ju på skiten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 9 Juni , 2011 Rapport Share Postad 9 Juni , 2011 Tänk att inte beta när man har chansen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sulla Postad 9 Juni , 2011 Rapport Share Postad 9 Juni , 2011 Min lillebror vill ha en dator för max 5k, vad ska han köpa? Jag är helt värdelös på allt vad datorer heter och han bad mig hjälpa honom. Så pls hjälp mig någon. Han ska väl ha den till lite allt möjligt, gärna någon som även klarar spel. Typ omöjligt att svara på då du inte är mer precis. Om nåt är onödigt kan man skippa det och få bättre kraft på andra grejer. Ska det vara skärm till, högtalare? Behöver han speciella anslutningar, krav på utseende/märke, laptop eller stationär? Enklast är att gå in på http://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=352 ta utökat sök och fylla i det man tycker är viktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 9 Juni , 2011 Rapport Share Postad 9 Juni , 2011 Som ovanstående sa , prioriteringarna kan ju variera , ssd disk och köra med integrerade gfx kortet eller bra gfx kort och en standard 7200 rpm disk ? Övriga speccs ? So on de mesta är dock hyfsat prisvärt numera dock på de lägre regionerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 9 Juni , 2011 Rapport Share Postad 9 Juni , 2011 Ojdå, glömde visst skriva att de skall vara en laptop. De behöver väl inte vara några värsting grejer i den osv. Han ska ha den till att spela spel och surfa på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Burning Postad 9 Juni , 2011 Rapport Share Postad 9 Juni , 2011 Ojdå, glömde visst skriva att de skall vara en laptop. De behöver väl inte vara några värsting grejer i den osv. Han ska ha den till att spela spel och surfa på. De två går inte ihop om du inte med spel menar ms röj e d. Ska han spela spel likt sc2 eller något nyare så kan det nog vara svårt att hitta något i 5k-klassen, kanske sulla o mördarvargen kan hitta nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 10 Juni , 2011 Rapport Share Postad 10 Juni , 2011 Hockey Gick plus en biljett på betet på matchen iaf Mvh Man betar ju på skiten Du kan va min pluss en om jag ska på bröllop med gjetko mvh Bacardidroon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 10 Juni , 2011 Rapport Share Postad 10 Juni , 2011 +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts