KungKroon Postad 10 Februari , 2010 Rapport Share Postad 10 Februari , 2010 Jättestandard. Är det "epic fail" mössan vi ser på bilden? Yes indeed! Ett av de stoltaste ögonblicken i mitt liv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 10 Februari , 2010 Rapport Share Postad 10 Februari , 2010 Jag har blivit en kontorgrinder. Sitter i ett kontor i city sedan ett par dagar tillbaka och grindar med SlaskBuB och ett gäng andra degens. De två första dagarna var gansak trevliga där jag vände rätt stora back till pluss men idag barkade det åt helvete totalt och jag har en av mina värsta dagar någonsin. Inte mycket som stämde alls och även fast jag fortfarande är plus för månaden är det svårt att känna någon vidare glädje... Blir ingen mer grind idag utan jag ska fundera ut något bra ställe jag kan dra och se Arsenal - Liverpool på då mina c+-kanalaer funkar riktigt uselt.. En av få ljusglimtar just nu är att 3D minigolf på iphone är så fruktansvärt roligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 10 Februari , 2010 Rapport Share Postad 10 Februari , 2010 Sitter ni i nacka strand? Måste fan kolla så det inte är nåt fel på mina canal plus så man missar matchen =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 10 Februari , 2010 Rapport Share Postad 10 Februari , 2010 Tack, de var viktigt med en liten klonk mtp att jag inte plussat på cg sen berlinmuren föll. Förövrigt har jag nyss kommit hem från århundrades viktigaste badminton-match. En tjej jag träffade rätt mkt i somras har alltid tjatat att hon är så sjukt grym på badminton och att hon mer än gärna skulle vilja piska upp mig. Så efter ett par veckors snack om den här matchen vart den av, hypad till tusen. Båda var löjligt taggade även om jag var säker på att jag skulle vinna (mtp att jag aldrig nånsin har mött en tjej som är riktig duktig på någon bollsport, även om hon själv hävdat de). Så visar de sig att hon faktist är jävligt grym. Hon piskar upp mig med 2-0 i set i första matchen och jag var helt vansinnig. Svor å slängde racket men lyckades tillslut sammla mig och vann sedan två tuffa matcher i rad. Vilken jävla lycka, längesen jag vart så glad, och de över en jävla badminton-match mot en tjej. De som gör de hela så fantatastiskt roligt är att tjejen är helt SINNESJUKT dålig förlorare, en av de värsta jag nånsin träffat. Så nu ska jag ner å bli bjuden på lite middag av en kompis flickvän och forsätta reta badminton-tjejen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 10 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 10 Februari , 2010 Jag har blivit en kontorgrinder. Sitter i ett kontor i city sedan ett par dagar tillbaka och grindar med SlaskBuB och ett gäng andra degens. De två första dagarna var gansak trevliga där jag vände rätt stora back till pluss men idag barkade det åt helvete totalt och jag har en av mina värsta dagar någonsin. Inte mycket som stämde alls och även fast jag fortfarande är plus för månaden är det svårt att känna någon vidare glädje... Blir ingen mer grind idag utan jag ska fundera ut något bra ställe jag kan dra och se Arsenal - Liverpool på då mina c+-kanalaer funkar riktigt uselt.. En av få ljusglimtar just nu är att 3D minigolf på iphone är så fruktansvärt roligt.. Att övergiva ett kontor för ett annat Funderar på ett namnbyte på dbn. Iom att jag och slave har börjat plugga igen samtidigt som du har hittat ett annat hem lär det ju inte bli så mkt kontorande här hemma. R.I.P Namnförslag någon? Det måste tydligt framgå att vi är störst, bäst och har varit på forumet längst. Alla jävla youngguns ska känna sig lite osäkra när de klickar in här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 10 Februari , 2010 Rapport Share Postad 10 Februari , 2010 Luppens hjältar Punken vs klabbet GTOhard explopatrullen Löjtnant Dan Bhoréns pokerklubb Fiskarens fiender the office UK Bara att välja! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 10 Februari , 2010 Rapport Share Postad 10 Februari , 2010 Sitter ni i nacka strand? Måste fan kolla så det inte är nåt fel på mina canal plus så man missar matchen =/ Nope, Sveavägen. Bor du i Nacka strand? Meddela mig gärna då ifall du har fel på ditt, för jag har alltid problem och det står "söker efter signal" hela tiden. Riktigt störande. Får be comhem skicka ut starkare signal för detta håller inte:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 10 Februari , 2010 Rapport Share Postad 10 Februari , 2010 Nope, Sveavägen. Bor du i Nacka strand? Meddela mig gärna då ifall du har fel på ditt, för jag har alltid problem och det står "söker efter signal" hela tiden. Riktigt störande. Får be comhem skicka ut starkare signal för detta håller inte:-) Nej jag bor i Ektorp. Såg att det stod nacka strand på dig och tänkte att ni kanske hade kontoret där, inte alltför långt härifrån. Mitt canal plus fungerar iaf utmärkt så måste vara nånting i ditt område då antar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 10 Februari , 2010 Rapport Share Postad 10 Februari , 2010 "Inga jävla midstakes" funkar ju tyvärr inte heller då jag är här inne å drar ner nivån. Btw, är de någon här på pf som känner till Robin Fillpu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 10 Februari , 2010 Rapport Share Postad 10 Februari , 2010 "Inga jävla midstakes" funkar ju tyvärr inte heller då jag är här inne å drar ner nivån. Btw, är de någon här på pf som känner till Robin Fillpu? Har för mig att någon vid det namnet addade både shahin och AnteSvante på facebook när vi var nere på GC. Nån jävla railer förmodligen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 10 Februari , 2010 Rapport Share Postad 10 Februari , 2010 En av få ljusglimtar just nu är att 3D minigolf på iphone är så fruktansvärt roligt.. va nickar de i app storen då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Burning Postad 10 Februari , 2010 Rapport Share Postad 10 Februari , 2010 Veteranerna The office oldschool Hajarnas Gurus Toppen av näringskedjan De tre* musketörerna och watoz *Vet inte hur många ni är som skriver i dbn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 10 Februari , 2010 Rapport Share Postad 10 Februari , 2010 Har för mig att någon vid det namnet addade både shahin och AnteSvante på facebook när vi var nere på GC. Nån jävla mikro förmodligen... fyp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 10 Februari , 2010 Rapport Share Postad 10 Februari , 2010 hade förresten en småläskig msn-konvo med mr stevebutabi igår. Tror att han har blivit värvad till nån slags sekt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 10 Februari , 2010 Rapport Share Postad 10 Februari , 2010 va nickar de i app storen då 3D minigolf lr nåt.. kostar 15:-, mkt väl investerade pengar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 10 Februari , 2010 Rapport Share Postad 10 Februari , 2010 alltså hur jävla blind kan howard webb vara? och cesc aslhdhbkfjahbsdljfadfbasbdökfasdöfasldbjflkasdbkfjasbdfaöbskdfaksldfbaksjdbfalskjdfbaksjdf fyfan bland det mest tiltande jag sett i fotbollsväg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 11 Februari , 2010 Rapport Share Postad 11 Februari , 2010 Lillplus idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 11 Februari , 2010 Rapport Share Postad 11 Februari , 2010 Har för mig att någon vid det namnet addade både shahin och AnteSvante på facebook när vi var nere på GC. Nån jävla railer förmodligen... hahah, skulle bara kika om de var någon som visste vem denna dåre var, han bor här i smedjebacken (1 mil från ludvika) och är ett riktigt riktigt orginal. han älskar poker och allt spel, men nu har han dock en förmyndare som har hand om hans pengar. har ett gäng av hans msn användare blockade, men är polare med honom på fb för att hans statusuppdateringar är en rent nöje att läsa. idag skapade han en grupp om mig, de andra i ordningen tror jag :S lite lätt pinsamt bara. testade att köra ett litet turneringspass idag, fick in ca 15 stycken. gick fin fint och jobbade in 5 cashar, varav 2 FT. största cashen blev på 8,5k (3a i stars 1r 1a) så de vart ett fint plus idag också. bolagade med ankaret gretko som oturade på riktigt fint å slutade på stabila 0 cashar. har dock bolagsturat in en del deg av honom tidigare så de var väl min tur idag. vilka ska ner till köpenhamn nästa vecka btw? blev sugen att flyga ner några dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 11 Februari , 2010 Rapport Share Postad 11 Februari , 2010 Tur att killen inte läser dagboken iaf. Tänk vad pinsamt det kunde blivit! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 11 Februari , 2010 Rapport Share Postad 11 Februari , 2010 Tur att killen inte läser dagboken iaf. Tänk vad pinsamt det kunde blivit! är rätt säker på att han bara skulle bli nöjd av att hans namn nämdes på ett pokerforum de tror jag nog både ai och gretko kan intyga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 11 Februari , 2010 Rapport Share Postad 11 Februari , 2010 "Inga jävla midstakes" funkar ju tyvärr inte heller då jag är här inne å drar ner nivån. Btw, är de någon här på pf som känner till Robin Fillpu? Jag vet vem han är, grabben är ju ett geni Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 11 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 11 Februari , 2010 - Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DavidDuzak Postad 11 Februari , 2010 Rapport Share Postad 11 Februari , 2010 http://photos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs265.snc1/9221_295385495639_663370639_9293314_7381918_n.jpg heeh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 11 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 11 Februari , 2010 http://photos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs265.snc1/9221_295385495639_663370639_9293314_7381918_n.jpg heeh wtf..? Avslutar iaf med att bli förlora AK mot AQ på KT2 aiflop i $2.5k potten och sen KK mot AA för $4k. Strax över $10k pepprades ut i etern på nån timme och nu är jag för irriterad för att fortsätta. Skönt att poker inte är så volatilt iaf :S:S Fittspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 11 Februari , 2010 Rapport Share Postad 11 Februari , 2010 Lillplus idag. Vore spännande o veta hur mycket ett lillplus är i punis värld... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts