kravmärkt Postad 1 Juni , 2011 Rapport Share Postad 1 Juni , 2011 Har man någonsin bara en skjorta och inte uppvikta ärmar? Har aldrig hört om ngn oskriven regel som säger att man måste ha uppvikta ärmar(nu märkte jag mitt stavfel, heh) när man bara bär skjorta så det var nytt för mig. hehe, barfota fäller det definitiva avgörandet hehe okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 1 Juni , 2011 Rapport Share Postad 1 Juni , 2011 Måste vara denna isf Yes, är den, lyckades få den av emop tidigare idag men tyyy ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 1 Juni , 2011 Rapport Share Postad 1 Juni , 2011 Har man någonsin bara en skjorta och inte uppvikta ärmar? Vem har lurat i dig detta? Edit: Dock om det enda plagget du har på dig är en skjorta, då är det en självklarhet att ha uppvikta ärmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 1 Juni , 2011 Rapport Share Postad 1 Juni , 2011 Vem har lurat i dig detta? Edit: Dock om det enda plagget du har på dig är en skjorta, då är det en självklarhet att ha uppvikta ärmar. Vad skrev jag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 1 Juni , 2011 Rapport Share Postad 1 Juni , 2011 Vad skrev jag då? Ångrar att jag gjorde en edit, du menar att du menade det jag skrev i min edit? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 1 Juni , 2011 Rapport Share Postad 1 Juni , 2011 Ångrar att jag gjorde en edit, du menar att du menade det jag skrev i min edit? Precis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 1 Juni , 2011 Rapport Share Postad 1 Juni , 2011 Vad händer med ipoker? Går inte komma in på Expekt iaf... Info någon? Edit: Bandtröja funkar alltid överallt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 1 Juni , 2011 Rapport Share Postad 1 Juni , 2011 PF pratar mode Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 1 Juni , 2011 Rapport Share Postad 1 Juni , 2011 Precis mkay... hursom fet playlist på spotify iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 1 Juni , 2011 Rapport Share Postad 1 Juni , 2011 Precis varför quotar du mig isåfall? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 1 Juni , 2011 Rapport Share Postad 1 Juni , 2011 varför quotar du mig isåfall? ? Jag ifrågasatte om det ens var något att orda om. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 1 Juni , 2011 Rapport Share Postad 1 Juni , 2011 Äntligen är skolan slut så man kan lira poker på heltid igen. Man blir ju gulare än gulast av att bränna pengar som man vore miljadär utan att få in några. Föresten, vilka ska lira SM i helgen och vem vill ha mig sovandes på soffan ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hankie123 Postad 1 Juni , 2011 Rapport Share Postad 1 Juni , 2011 Har man någonsin bara en skjorta och inte uppvikta ärmar? Vem har lurat i dig detta? Edit: Dock om det enda plagget du har på dig är en skjorta, då är det en självklarhet att ha uppvikta ärmar. Haha alltså ni kan inte vara seriösa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 1 Juni , 2011 Rapport Share Postad 1 Juni , 2011 Haha alltså ni kan inte vara seriösa? Jag är väldigt seriös. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Synabluffen Postad 1 Juni , 2011 Rapport Share Postad 1 Juni , 2011 Haha alltså ni kan inte vara seriösa? Du kan inte vara seriös som ifrågasätter en självklarhet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaskhink Postad 2 Juni , 2011 Rapport Share Postad 2 Juni , 2011 Måste vara denna isf ty Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 2 Juni , 2011 Rapport Share Postad 2 Juni , 2011 Nu åker jag, mrjimmy, mendieta och jeppsson till boston/miami för att handla nhl/nba-tröjor... Sen vegas! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 2 Juni , 2011 Rapport Share Postad 2 Juni , 2011 Hur många ska du köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 2 Juni , 2011 Rapport Share Postad 2 Juni , 2011 Själv är jag i NY och väntar på högtrycksspyan/högrtryckspissarn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 2 Juni , 2011 Rapport Share Postad 2 Juni , 2011 bästa på youtube Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 2 Juni , 2011 Rapport Share Postad 2 Juni , 2011 Haha alltså ni kan inte vara seriösa? Läs vad som står, bokstavligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 2 Juni , 2011 Rapport Share Postad 2 Juni , 2011 Hur många ska du köpa? exakt 100 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 2 Juni , 2011 Rapport Share Postad 2 Juni , 2011 bästa på youtube Konstig studentfest du var på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 2 Juni , 2011 Rapport Share Postad 2 Juni , 2011 vadå, vann pk sm förra året? fan det hade jag missat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 2 Juni , 2011 Rapport Share Postad 2 Juni , 2011 Själv är jag i NY och väntar på högtrycksspyan/högrtryckspissarn vafan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts