GG Postad 27 April , 2011 Rapport Share Postad 27 April , 2011 Hmm 516.000st, hur många tror du Mr.Jimmys egna dagbok utan nördkavalleriet skulle ha? Ni kan väl börja skriva om poker ialf? Är det för mkt begärt?! $10 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 27 April , 2011 Rapport Share Postad 27 April , 2011 tunna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 27 April , 2011 Rapport Share Postad 27 April , 2011 du är allt bra konstig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 27 April , 2011 Rapport Share Postad 27 April , 2011 Hmm 516.000st, hur många tror du Mr.Jimmys egna dagbok utan nördkavalleriet skulle ha? Ni kan väl börja skriva om poker ialf? Är det för mkt begärt?! ingen tvingar dig att läsa, om det nu är så hemskt! Allmän konsensus på forumet tycks ju vara att man får skriva om vad man vill i sin db. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 27 April , 2011 Rapport Share Postad 27 April , 2011 Hmm 516.000st, hur många tror du Mr.Jimmys egna dagbok utan nördkavalleriet skulle ha? Ni kan väl börja skriva om poker ialf? Är det för mkt begärt?! Ska vi gå på historik så lyder gissningen 45 023st. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 28 April , 2011 Rapport Share Postad 28 April , 2011 Som sagt, finns ingen gräns för hur lång tid efter det måste vara giltigt. Kompis som åkte med mig förra året hade ett pass som gick ut 2v senare utan problem. ja men ni är ju inte terrorister Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 28 April , 2011 Rapport Share Postad 28 April , 2011 han vill bara sno era pokerkunskaper Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 28 April , 2011 Rapport Share Postad 28 April , 2011 Ni kan väl börja skriva om poker ialf? Är det för mkt begärt?! Att tycka poker är kul är så jävla 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 28 April , 2011 Rapport Share Postad 28 April , 2011 Sorry ST, hade jag bara haft något att skriva om så hade jag skrivit men det verkar som jag gör mig bättre i soffan än i dagboken. Hursomhelst så ska jag skriva ett inlägg längre än 10 rader för att inte Leoooo ska balla ur helt. Golf är den senaste Team3000 flugan. Vissa har ju spelat innan men personligen så är jag bortsett från ett fåtal rundor i Vegas i somras färsk när det kommer till golf. Kul är det hursomhelst, och eftersom jag är alldeles för lat för att ta grönt kort så får jag oftast nöja mig med Pay n play men det är fine. Ser mycket fram emot sommarens vegasrundor med betting mot Mendieta! Annars då? Imorgon bär det av till Lund för firande av Valborg. Trodde man satt och söp vid Bönnern i Finspång på Valborg men tydligen är det rejält festande även på andra ställen i Sverige. Tveksamt om Lund kan matcha Bönnern men det ska väl bli skoj iaf! Blir ett riktigt bra gäng som sluter upp så det har potential helt klart. Och just ja, pokern var det ju också. Rätt nära iskallt.. Trevlig helg allihop! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 28 April , 2011 Rapport Share Postad 28 April , 2011 abgfoå9basobfäNGFON AÖPNFONFÖNOS FNSA FNPASNFP ANSFPNAPSNV LUND! kom dit du också leo, alla kommer vara snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 28 April , 2011 Rapport Share Postad 28 April , 2011 abgfoå9basobfäNGFON AÖPNFONFÖNOSFNSA FNPASNFP ANSFPNAPSNV LUND! kom dit du också leo, alla kommer vara snälla ses där Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 28 April , 2011 Rapport Share Postad 28 April , 2011 Fint inlägg PK! Varför är ni inte i San Remo? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 28 April , 2011 Rapport Share Postad 28 April , 2011 Ses i uppsala allihopa! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 28 April , 2011 Rapport Share Postad 28 April , 2011 Luuuuuuuuuuuund. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 28 April , 2011 Rapport Share Postad 28 April , 2011 (leo) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MangeJao Postad 28 April , 2011 Rapport Share Postad 28 April , 2011 uppsala obv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 28 April , 2011 Rapport Share Postad 28 April , 2011 Va me i flottävlingen ffs. Säg att ni kommer från university of ludvika o snickra ihop en $$$$båt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 28 April , 2011 Rapport Share Postad 28 April , 2011 Fint inlägg PK! Varför är ni inte i San Remo? Ty! Bra fråga, var riktigt jävla nära att jag åkte. Hade i princip bestämt mig för att åka men helt plötsligt för ett par dagar sedan tog det en helomvändning och det slutade med att jag idag bokade tågbiljetter till Lund! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaskhink Postad 28 April , 2011 Rapport Share Postad 28 April , 2011 Ni kan skriva om hur bävern går i ide på vintern. jag är fortf trogen läsare! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anteee Postad 28 April , 2011 Rapport Share Postad 28 April , 2011 Lund på Valborg e pure nuts... Parkhäng o sen korridorsfest - ja tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 28 April , 2011 Rapport Share Postad 28 April , 2011 Golf är den senaste Team3000 flugan. Vissa har ju spelat innan men personligen så är jag bortsett från ett fåtal rundor i Vegas i somras färsk när det kommer till golf. Kul är det hursomhelst, och eftersom jag är alldeles för lat för att ta grönt kort så får jag oftast nöja mig med Pay n play men det är fine. Ser mycket fram emot sommarens vegasrundor med betting mot Mendieta! Sitt inte och ljug! Du och benknackan dominerade ju redan för typ 4 år sedan! Varnar härmed alla för att sidebetta med PK på golfbanan, hustlervarning! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 29 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 30 April , 2011 Rapport Share Postad 30 April , 2011 Jag spelade golf tills jag var 18 och har nu stulit tillbaka mina golfklubbor från min lillasyster, har även skaffat ett såntdär billigt medlemsskap. Man kan inte få hänga med ut på en runda nästa vecka nånstans?, vore väldigt trevligt imo =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 30 April , 2011 Rapport Share Postad 30 April , 2011 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 1 Maj , 2011 Rapport Share Postad 1 Maj , 2011 törbo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts